SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bep&Bep Boon van Greys:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenboon van DeZwabber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon van tliciouz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boner van APK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eBony en yVory van Cat22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Underground van larry_flint (helaas is Underground overleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon Apart van PgrFerrari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Greys op 14-12-2010 20:03:51 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
heb geen vliegnet, maar kan daar wel naar kijken. Goede tipquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zolang niet zo'n vliegennet-dingetje dat je 's zomers over je etenswaren zet buiten? Of gooit ie dat er af?![]()
![]()
Vergeet niet je boon aan te melden op de HAK site, daar kom je door op de afbeelding in de OP te klikken!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
en dan over je katten gooien he, niet over je precious boon natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef omearos het volgende:
[..]
heb geen vliegnet, maar kan daar wel naar kijken. Goede tip🐙![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan over je katten gooien he, niet over je precious boon natuurlijk![]()
![]()
Bonelientje is binnen!!!!![]()
snap alleen iets niet; er staat bonen onder de tuurf, maar op plaatje zie ik ze toch echt op de turf liggen... of ben ik gek, dat kan zo maar hoor....Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
donequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Vergeet niet je boon aan te melden op de HAK site, daar kom je door op de afbeelding in de OP te klikken!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ze bedoelen - denk ik - een beetje ingraven in de turf, zodat ze er een beetje onder liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef Susie het volgende:
Bonelientje is binnen!!!!![]()
snap alleen iets niet; er staat bonen onder de tuurf, maar op plaatje zie ik ze toch echt op de turf liggen... of ben ik gek, dat kan zo maar hoor....
Zo heb ik het in elk geval gedaan en die van mij zijn allebei heel goed gaan groeien!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Tombola riep net in de F&F SC dat ze morgen de lijst gaat bijwerken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef MissHobje het volgende:
Psst Greys mijn BiBaBoontje (naam ) staat er heul nog niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat klinkt niet als Tombolafan, lijstjes dienen bijgehouden te worden en up-to-date te blijven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola riep net in de F&F SC dat ze morgen de lijst gaat bijwerken!![]()
Oh ok... op het plaatje lijkt het net aarde... nah, ga het maar proberen! Weet alleen niet waar ik zonlicht vandaan ga halen... misschien maar lekker warm op de kachel ofzo??quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze bedoelen - denk ik - een beetje ingraven in de turf, zodat ze er een beetje onder liggen
Zo heb ik het in elk geval gedaan en die van mij zijn allebei heel goed gaan groeien!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ik heb zelf een beetje potgrond in een pot gedaan, toen het turftabletje (de natte vergrote versiequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh ok... op het plaatje lijkt het net aarde... nah, ga het maar proberen! Weet alleen niet waar ik zonlicht vandaan ga halen... misschien maar lekker warm op de kachel ofzo??) daar in gewurmd en daar de boon in gegraven (in de turf dus). Zie mijn foto's in de tweede post van dit topic onder de spoiler. En de andere boon heb ik eerst los laten ontkiemen en die heb ik daarna in de potgrond naast de turf gefrummeld, om te zien of het verschil zou maken.
Ze zijn inmiddels allebei even groot
Sorry allerliefste Dirk, ben een beetje drukquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als Tombolafan, lijstjes dienen bijgehouden te worden en up-to-date te blijven.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
ik heb ze wel op de kachel gezetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh ok... op het plaatje lijkt het net aarde... nah, ga het maar proberen! Weet alleen niet waar ik zonlicht vandaan ga halen... misschien maar lekker warm op de kachel ofzo??
-edit- t potje enzo voelde echt ijskoud aan in de vensterbank, vond het sneu
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou ik zou ze niet in turf doen.
Ik had Bonaire in de turf gedaan en die heeft het daglicht nooit meer gezien(RIP)
Boney M heb ik eerst 4 dagen in een nat papiertje gedaan en daarna gewoon in potgrond gestopt en die groeit nog steeds, hij was afgelopen vrijdag 24 cm en hij mag nog tot vrijdag groeien.
Ik denk wel dat het een klein Boney Emmeke blijft maar hij is er tenminste
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Mijn Bep-Bonen groeiden centimeters per nacht en stonden heel de tijd op de vensterbank boven de verwarmingquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Je plant op de verwarming zetten.
bij het ontkiemen van zaden helpt datquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Je plant op de verwarming zetten.
je hebt zelfs speciale ontkiem-kasjes met vloerverwarming
🐙![]()
Toppersquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola riep net in de F&F SC dat ze morgen de lijst gaat bijwerken!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Staat zelfs in het profielquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Idioot![]()
Link je nog wel even naar dit topic?![]()
![]()
Er maakt er hier een goed gebruik van social media
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
en dit is dan ook meteen de meest nuttige twitter account die ik in tijden gezien hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef yvonne het volgende:
Er maakt er hier een goed gebruik van social media
🐙![]()
Whehehe, maar tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dit is dan ook meteen de meest nuttige twitter account die ik in tijden gezien heb![]()
![]()
ROFL!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Dat zag ik later ook, maar daarna was ik te lui om de vraag te edittenquote:![]()
Schoonzus aan de telefoon, yadayadayada.
Yv wil je vast wel even #FF-en, ook al is het nog geen vrijdag
Ik heb geen pot trouwens, denk je dat de onderkant van een 2 liter cola fles ook voldoet? Knip ik die gewoon af.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Sure!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb geen pot trouwens, denk je dat de onderkant van een 2 liter cola fles ook voldoet? Knip ik die gewoon af.Slim bedacht juist.
En Dirk, je gaat toch hier ook nog wel af en toe updates posten he?
Anders tweet jij ze, dan zet ik ze wel weer hier neer, samenwerkingquote:De boon heeft zich netjes gedragen de eerste nacht. Niet gehuild of op het tapijt geplast.
Ik heb een ODOT! Ontzettend dikke ochtendtablet.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Vind het trouwens wel meevallen uiteindelijk. Weet niet hoelang het duurt voordat je die boon er in kunt stoppen maar dat spul is echt geen 3 centimeter hoog.quote:
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Hoe lang heeft ie in water gelegen?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel meevallen uiteindelijk. Weet niet hoelang het duurt voordat je die boon er in kunt stoppen maar dat spul is echt geen 3 centimeter hoog.
Bij mij werd ie een cm. of vier hoog geloof ik, na het volzuigen. En daarna boon er in gefrummeld.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Volgens mij heb ik hele speciale potgrond. Binnen enkele seconden kwam er opeens iets te voorschijn.
OMG boem, heb je het volledig opgelost in water?
Je had dat tabletje gewoon in een beetje water moeten leggen (dat velletje er om laten) en dan was ie hoger geworden. Nu heb je er turfsoep van gemaakt *giechel*.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nee hoor. Gewoon het turftabletje inclusief velletje in 50cl water zoals beschreven staat in dat boekje.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
OMG boem, heb je het volledig opgelost in water?
Je had dat tabletje gewoon in een beetje water moeten leggen (dat velletje er om laten) en dan was ie hoger geworden. Nu heb je er turfsoep van gemaakt *giechel*.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Dat is toch geen halve liter, op dat plaatje?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
50 cl? Da's een halve liter
Stond dat er echt?
Ik bedoel natuurlijk 50 ml, sorry.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
50 cl? Da's een halve liter
Stond dat er echt?
Op deze foto lijkt het echt heel soeperig en kledderigquote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
http://i52.tinypic.com/14b400n.jpg
2,5 centimeter hoog. Zit nu ongeveer 25 minuten in de fles.
Hoe ziet het tablet er uit als je hem uit die drab haalt?Of is ie opgelost?
Ding is opgelost. Ik heb al het 'water' er al uit gedaan. Het lijkt er nu wat meer op. Zal het wat mengen met potgrond straks. Lijkt op de foto trouwens erger dan dat het is hoor. Wat ben ik toch ook een tuinman hè!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt het echt heel soeperig en kledderig
Hoe ziet het tablet er uit als je hem uit die drab haalt?Of is ie opgelost?
Zal ik een twitter account aanmaken om Dirk zijn boon te gaan volgen en ondersteunen?
Er staat trouwens een spelfout in de TT.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
ik heb de boon net geplant in dat rare vieze turfding, da's de bedoeling toch>
ben benieuwd, hoop niet dat hij gaat beschimmelen zoals sommige andere bonen hier.
dus bonboon mag in de lijst, ik geloof dat ik 'm niet meer zag staan![]()
Is de hel eindelijk bevroren?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik een twitter account aanmaken om Dirk zijn boon te gaan volgen en ondersteunen?
Er staat trouwens een spelfout in de TT.![]()
![]()
Ik denk het!quote:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Zijn ze met zijn 2en?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Dirkh het volgende:
De boon is volgens mij met hele andere dingen bezig. Steamy window.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een zaadje besteldGaat alleen nog even duren, las ik in de mail, maar toch tvp
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.![]()
2 boontjes in een lekker warm bedje, wat denk je zelfquote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, oh wee als er kleine boontjes komen. Ik ga juist voor groot!
Bonelientje is gepland!! Ben benieuwd hoor... staat toch echt op de kachel bij mij voor de warmte... zonlicht is nergens te bekennen helaas..
Ik heb ze bij elkaar in dat turfding gefrut en dan in een wijnglas voor nu, als er wat gaat groeien gaat het over in extra aarde en dan een hoge glazen vaas en dan ben ik wel benieuwd hoeveel centimeters ze gaan maken
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
![]()
Sjakie en Stakie zijn gearriveerd! Straks even netjes planten in het potje wat m'n collega speciaal heeft meegenomen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yeeeh Guppyfriendveel succes ook
Kreeg net een excuus mail van de project mannager daar dat 1 en ander was misgelopen met de pakket verzendingen, gelukkig kwam het toch goed
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Ik zal mijn tweede boon vanmiddag even met wat eigen potgrond enzo in een pot zetten. Dan hopen dat deze niet verzuipt.
ik heb vanmiddag dat vieze turfzakje opengeknipt, de boontjes eruitgefrot, en de turf over de aarde verspreid, daarna boontjes er snel weer in, ik geloof niet dat ze er iets van gemerkt hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanmiddag dat vieze turfzakje opengeknipt, de boontjes eruitgefrot, en de turf over de aarde verspreid, daarna boontjes er snel weer in, ik geloof niet dat ze er iets van gemerkt hebben
Gilden ze niet 'bright light! brrrright light!!!'??IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
nee, ik denk dat ze te overdonderd waren om iets uit te brengenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gilden ze niet 'bright light! brrrright light!!!'??![]()
![]()
Dan heb je jezelf goed gewassen.quote:
Catquote:
Hoe kom je aan dat leuke centimetertje? Die heb ik heul niet erbij gehad?quote:
Zit gewoon bij de kit inbegrepen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat leuke centimetertje? Die heb ik heul niet erbij gehad?![]()
Nou, hij/zij (daar zijn we logischerwijs nog niet over uit, de discussie duurt voort) staat warm zat. Ik denk zelfs dat de bonen gaar zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef bladerdeegroller het volgende:
Nog niets.. Misschien toch maar wat meer warmte nodig.![]()
Mijn vriendin is zo lief geweest om mijn turf te mengen met wat potgrond en de boel te verkassen naar 'echt' potje.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Sjaak is er!!![]()
Hoort er een los meetlint bij te zitten trouwens? Ik heb geen meetlint, maar in de brief staat dat er een meetlint bij zitOf moet ik die uit dat foldertje knippen/gebruiken?
Edit: Mijn brief heeft een watermerk; Conqueror, dat wordt dan ook maar de naam van mijn 2de boontje![]()
![]()
http://i56.tinypic.com/mr8ozs.jpg
Ik heb mijn Boney M met de reuzenlengte van 32,50 cm na 3 weken afgemeld bij de HAK.
Bij bevindingenheb ik dit geschreven:
Mijn Boon Boney M is een langzame boon.
Het duurde 1 week eer hij bovengronds durfde te komen en nadat hij in 2 dagen omhoog schoot kreeg hij hoogtevrees en stopte met groeien.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Kieskleurig er hoort een meet lint bij, die moet zichtbaar op de foto;s zijn voor het wedstrijd element.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Chili con carnequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak gehak van ze als ze niet snel boven komen.
Uhoh... dat klinkt als 'moedergevoelens' Boem!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin is zo lief geweest om mijn turf te mengen met wat potgrond en de boel te verkassen naar 'echt' potje.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Die zat niet in mijn pakjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef MissHobje het volgende:
Kieskleurig er hoort een meet lint bij, die moet zichtbaar op de foto;s zijn voor het wedstrijd element.![]()
![]()
Een eigen meetlint mag ook vast wel!quote:
Heb ik ook gedaan (ik had mijn meetlint per ongeluk weggegooid bij de envelop)
Ik had het over mijn eigen bonenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, hij/zij (daar zijn we logischerwijs nog niet over uit, de discussie duurt voort) staat warm zat. Ik denk zelfs dat de bonen gaar zijn.Het kan nog wel is wat frisjes worden hier.
![]()
Onze boon moet het dit weekend zonder ons doen, we werken natuurlijk niet in het weekend
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik zie (al) een wit puntje (van bruin boon in de turf geplant) van die andere tussen keukenpapier was nog niets te zien, die heb k gisteren ook maar in de turf gefrot (in de hoop dat ik niet te laat ben en hij overleden is) en ik kreeg vanmorgen een tweede set wedstrijdbonen binnen
Ik kan als de eerste set het niet overleeft dus nog altijd gaan beginnen met een tweede set
Ahquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:46 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ik had het over mijn eigen bonenHet kan nog wel is wat frisjes worden hier.
En hier ook nog niks, bijna de neiging om in de turf te wroeten om te kijken of de bonen wel ontkiemen.![]()
daarom zetten sommigen hem tegen het glas aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah
En hier ook nog niks, bijna de neiging om in de turf te wroeten om te kijken of de bonen wel ontkiemen.Heb ik ook gedaan met Bruin, en ik zie al duidelijk een mini worteltje
zal eens kijken of m'n webcam op zo'n korte afstand foto's kan maken
Ruk, dat was natuurlijk slim geweest. Ik ga wroeten, fuck it.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
daarom zetten sommigen hem tegen het glas aanHeb ik ook gedaan met Bruin, en ik zie al duidelijk een mini worteltje
zal eens kijken of m'n webcam op zo'n korte afstand foto's kan maken
Durf risico's te nemen!![]()
Rescue to the beans!
Operatiemateriaal ligt klaar, checkerdecheck
Waar is de boon?
Een is terecht, maar waar is de ander? Er is een weggerend, gevlucht... heeeelllpppp!
Gelukkig, hij is er nog. We hebben de bonen weer bij elkaar. Maar zoals je ziet, er gebeurt niks met de bonen. Ze ontkiemen niet.
Dus nieuwe aarde, food for the beans!
En ze mogen bij het raam zitten, is tenminste ook niet zo donker. En als ze zich eenzaam voelen, kunnen ze altijd even naar mij kijken.![]()
Mijn bonen zijn ook nog niet ontkiemt. Maar somehow was mijn aarde ook een soort van natte modderpoel. En ik had ze pas 1 keer een mini scheutje water gegeven. Hopen dat ze nog niet verzopen zijn!![]()
quote:Beste deelnemer aan de HAK Bruinebonenwedstrijd,
Door een technische fout in ons bezorgingsysteem heeft u helaas het startpakket van de HAK Bruinebonenwedstrijd nog niet ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Inmiddels is het probleem gelukkig verholpen en ontvangt u het startpakket zo snel mogelijk. Bovendien hebben we het einde van de actie enkele weken uitgesteld, zodat u meer tijd heeft om de hoogste bonenplant van Nederland te laten groeien.
De wedstrijd zal doorlopen tot 20 januari 2011, wanneer de laatste dagwinnaar wordt gekozen. Houd er rekening mee dat u zich nog tot uiterlijk 30 december 2010 kunt aanmelden op www.hakbruinebonen.nl. Op 21 januari zal worden bekendgemaakt wie de hoogste boon van Nederland heeft laten groeien en een reis naar de wolken wint in een echte luchtballon!
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier met de wedstrijd.
Met vriendelijke groet,
De HAK BruinebonenwedstrijdleidersIk heb er één en ik ben er trots op
en dan in gedachten houden dat ik nu (al) twee startpakketten heb![]()
Boonanza en Bones zijn geplant
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
en Dirk ? Hebben je boontjes de operatie overleefd? Is de reanimatie geslaagd?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
en hij heeft hier uitzicht op:
Mijn bonenplanten zijn zojuist vakkundig opgegeten door mijn kat![]()
![]()
RIP Bep en Bep
Nee, eentje die zijn kattengras miste denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef indaha het volgende:
Ach nee toch,heb jij een vegetarische kat of zo
Na een mailtje dat het langer ging duren is Mr Boon eindelijk binnen gekomen vandaag.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
![]()
RIP Bep en Bep!
Wat voor potje hebben jullie je boon trouwens gedaan? Gewoon een glazen pot of een vaas?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Volgens mij heb ik mijne eerst uit laten drogen en daarna in paniek alsnog verzopen.
Ik heb ze direct op de verwarming gezet....kijken of ze nog te redden zijn
Heb je ze wel op een sherrywaterkuurtje gezet ook enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Mirjam het volgende:
die van mij staan al sinds het weekend onafgebroken op de verwarming, maar nog niks hoorIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
mja, juist niet, die aarde blijft ook maar zo vochtigquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel op een sherrywaterkuurtje gezet ook enzo?![]()
Ik heb ook al een sneeuwballen gevecht geprobeerd met Lili Rosebud. Ze gaf echter niet toe en bleef stevig in haar 'fort' zitten.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
zeg, zo'n boon hoort toch omhoog te groeien? De mijne lijkt omlaag te groeien
Zijn dat niet de wortels?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan heb je hem op zijn kop geplant denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wat is trouwens een bonenboos?(zie OP)
lach me niet uitweet ik veel hoe zo'n boon denkt (of hoort te groeien
)
Hoos!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
Wat is trouwens een bonenboos?(zie OP)
Er staat hhhhhoos!
Er staat ook:quote:quote:[Bericht 0% gewijzigd door Greys op 23-12-2010 10:55:26]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Boorquote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
![]()
RIP Bep en Bep
Ik ben wel toe aan de nieuwe lichting met foto's jongens, is er al iemand met een groeier?
Dankzij mijn groene-vingers-collega komt er hier een beginnetje!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel toe aan de nieuwe lichting met foto's jongens, is er al iemand met een groeier?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Het ziet er wat vies uitquote:![]()
Maar het GROEIT
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ziet er wat vies uit![]()
Maar het GROEIT
ik vraag me af wat zo'n boon in de zomer zou doen, en waarom HAK deze wedstrijd niet in de zomer uitgeschreven heeft ...
Omdat de bruine bonen meer een wintermaaltijd zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af wat zo'n boon in de zomer zou doen, en waarom HAK deze wedstrijd niet in de zomer uitgeschreven heeft ...
juh, maar sinds wanneer groeien ze in de winter?Er wordt aangeraden om ze in de zon te zetten, nou ik denk niet dat ze van een waterig, koud winterzonnetje van een kwartier per dag hard zullen groeien
Ja maar het gaat altijd meer om de verkoop van de Hak lijkt me, dus in de winter eten we meer bonen?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef DJMO het volgende:
juh, maar sinds wanneer groeien ze in de winter?Er wordt aangeraden om ze in de zon te zetten, nou ik denk niet dat ze van een waterig, koud winterzonnetje van een kwartier per dag hard zullen groeien
ik was me vergeten in te schrijven![]()
nu heb ik een bonenplant van een week oud en 26.9 cm groot zonder dat ik mn plant op de plantdatum heb aangemeld
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Mijn boon heeft het licht gezien
Ik denk dat BiBaBoontje of een winterslaap houdt of niet meer isik wacht nog een paar daagjes maar vrees het laatste
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Mijn boontjes zijn gaan vegeteren, verplicht in een grijze container.
Het vertrouwen is onderling opgezegd en we zagen verder geen grond meer voor samenwerking. Afscheid van elkaar nemen was de enige optie, wat we dan ook hebben gedaan. Een hand en een knik naar elkaar was het enige wat nog leek op emotie, maar zelfs dat was niet gemeend.![]()
Ik heb er ook een rare nasmaak aan over gehouden. Je doet alles om de de boontjes te verzorgen, ze stonden lekker warm in een overheerlijk goed verzorgd stukje grond, in een potje van HAK nog wel, en ze kregen zelfs extra voeding.quote:
Maar ik ben niet rancuneus, welnee.
Oh, de hele week eet ik chili con carne, ik zal de hele bonenfamilie eens een poepje laten ruiken.![]()
Hebben ze soms verkeerde boontjes gestuurd naar de 2e lichting? Er groeit bijna niks meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:31 schreef Dirkh het volgende:
Mijn boontjes zijn gaan vegeteren, verplicht in een grijze container.
Het vertrouwen is onderling opgezegd en we zagen verder geen grond meer voor samenwerking. Afscheid van elkaar nemen was de enige optie, wat we dan ook hebben gedaan. Een hand en een knik naar elkaar was het enige wat nog leek op emotie, maar zelfs dat was niet gemeend.
Ja, ja, eindelijk weer eentjequote:
Veeg me opquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb er ook een rare nasmaak aan over gehouden. Je doet alles om de de boontjes te verzorgen, ze stonden lekker warm in een overheerlijk goed verzorgd stukje grond, in een potje van HAK nog wel, en ze kregen zelfs extra voeding.
Maar ik ben niet rancuneus, welnee.
Oh, de hele week eet ik chili con carne, ik zal de hele bonenfamilie eens een poepje laten ruiken.![]()
![]()
Precies, er zit iets achter. Volgens mij een compot van HAK!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze soms verkeerde boontjes gestuurd naar de 2e lichting? Er groeit bijna niks meer![]()
jaja! Het is dan eindelijk zo ver. En ze beginnen spontaan als een malle te groeien. Foto volgt nog..![]()
![]()
`die van ons hebben vast een wekenlange vries behandeling gehad dankzij het post bedrijfquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, er zit iets achter. Volgens mij een compot van HAK!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Dit topic lezende vroeg ik aan qltel of hij onze bonen al geplant had. Hij trok wit weg en begon de omgeving van zijn computer te doorzoeken, waarna hij met een schuldig gezicht de bonen tevoorschijn haalde![]()
Voor straf moest hij de bevroren zak tuinturf te lijf gaan met een schroevendraaier en onder veel gevloek heeft hij er voldoende uit weten te hakken om een bloempot te vullen.
Ondertussen heb ik het turftablet liefdevol ondergedompeld in 50 ml waterDe pot met bevroren aarde staat nu te ontdooien op de kachel en de turf slurpt water.
Wij hebben trouwens twee bonen van zeer uiteenlopend formaat. Een kloeke boon en een miniboontje. We zullen ze dus maar Mini en Maxi dopen. Straks mogen ze lekker in de turf gaan liggen, bedje gespreid en groeien maar!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 11:19 schreef bladerdeegroller het volgende:
jaja! Het is dan eindelijk zo ver. En ze beginnen spontaan als een malle te groeien. Foto volgt nog..Oeh oehquote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef lies1947 het volgende:
mijn boon is eergisteren ontkiemd en is nu al zo'n 10 cm. hoog!!!!
Ik ben er nu niet eens! Kom volgende week pas terug! Ben benieuwd wat er dan uit het potje groeit!
Little Shop of Horrors, anyone?quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er nu niet eens! Kom volgende week pas terug! Ben benieuwd wat er dan uit het potje groeit!
We hebben 1 cm ontsluiting!!
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
We hebben 1 cm ontsluiting!!
[ afbeelding ]
En vanaf nu gaat het hard!
Als je vanavond naar bed gaat even kijken en dan morgenochtend weer, dan zit er centimeters verschil in na één nacht!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Joehoe!! Nu maar hopen dat alles goed gaat, m'n groene-vingers-collega is er maandag pas weer. Tot die tijd moet ik hem verzorgen. Ik voel de druk...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
En vanaf nu gaat het hard!
Als je vanavond naar bed gaat even kijken en dan morgenochtend weer, dan zit er centimeters verschil in na één nacht!
Voor het tweede boontje heb ik ook een mooi huis gemaakt, foto's daarvan volgen. Maar die moet nog ontkiemen hoor, zit nog in z'n zakje. Er moet geloof ik af en toe ook gewerkt worden hier.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jeuhhhh, hier ook eens actie... na tien dagen toonde Bonelientje zichzelf eindelijk! Haar zusje toonde wat schimmel en heeft daardoor een lichte groei achterstand opgelopen. Foto-tje van 25 december:
En 3 dagen later gaat ze bijna de pot uit:
@Guppyfriend; ik vind hem er wel gaaf uit zien hoor!! Voor het weekend nog even water geven, dan komt het vast wel goed!Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Stoer wel hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef Susie het volgende:
@Guppyfriend; ik vind hem er wel gaaf uit zien hoor!! Voor het weekend nog even water geven, dan komt het vast wel goed!![]()
Ik moet zeggen dat ik in vergelijking met vanmorgen al groei-verschil ziewat gaat dat hard!
Ja boontjes in de groei
Ik heb vanmiddag die foto's gemaakt en nu kijkt ze al bijna over het randje heen
What the...!? Hoe hard kan je groeien
Lachen he?? Die van mij is nu echt over het randje heen
Blote wortels!!! Tijd om te verpotten
Nieuw onderkomen (check de blaadjes!)
Designwoning van de tweede boon, zou die ook gaan groeien
Morgen ben ik alleen vrij, en m'n collega is er maandag pas weer. Ik ga dus even m'n collega's van twee kamers verder vragen of ze morgen m'n boontjes water willen geven
Heb de BiBaBoontjes gisteren officieel in de gft bak begravenna een liefdevolle warme start hebben ze het helaas niet gered.
Rust zacht lieve BiBaBoontjes![]()
![]()
29-12-2010[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Aaww, het lijkt wel een massale bonensterftequote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef MissHobje het volgende:
Heb de BiBaBoontjes gisteren officieel in de gft bak begravenna een liefdevolle warme start hebben ze het helaas niet gered.
Rust zacht lieve BiBaBoontjes![]()
![]()
29-12-2010![]()
![]()
En ze groeien nog steeds als een gek
Alhoewel ze het record niet gaan verbreken.. 4 januari is de deadline..![]()
zusje boon is volgens mij verzopen.....
erg mooi is broer boon trouwens ook niet!
ik vind er niks meer aan......![]()
![]()
Mijn boon is nooit naar boven gekomen. Flikker.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Blijkbaar zijn al die bonen bevroren geweest door de TNTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn boon is nooit naar boven gekomen. Flikker.![]()
![]()
Het is wel een joekel gewordenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef lies1947 het volgende:
zusje boon is volgens mij verzopen.....
erg mooi is broer boon trouwens ook niet!
ik vind er niks meer aan......
[ afbeelding ]Wat een eikelboonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn boon is nooit naar boven gekomen. Flikker.
(Had jij er maar eentje?)
Hoe zit het trouwens met dat foto gedoe bij hak? Ik heb nog geen mail gehad met: Dit is je laatste dag geweest oid?![]()
Je hebt je boon wel aangemeld toen je hem plantte?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat foto gedoe bij hak? Ik heb nog geen mail gehad met: Dit is je laatste dag geweest oid?
Dan doe voor de zekerheid vandaag weer even een update op die site![]()
Misschien zijn ze vergeten je die mail te sturen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Natuurlijk had ik hem aangemeld:)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je boon wel aangemeld toen je hem plantte?
Dan doe voor de zekerheid vandaag weer even een update op die site![]()
Misschien zijn ze vergeten je die mail te sturen.
Ik zal straks de update is even neerknallen daar..![]()
Mijn boon is niet aangemeld bij Hak maar intussen wel gegroeid![]()
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*![]()
Ja had een goed kanshebber geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wat een joekel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Jezus, die is hoog zeg!
De mijne stagneert hoor. Eerdaags komt er wel een foto'tje, maar groeit niet echt verder en is ook niet veel zeg maar...
JF Maes![]()
Mijn boon is zojuist verorberd door een van mijn katjes.
Ik denk niet dat ik meer ga winnen
Stuur een foto van je Tommyboy op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
JF Maes![]()
Mijn boon is zojuist verorberd door een van mijn katjes.
Ik denk niet dat ik meer ga winnen![]()
En Maes!
Kantoor-boon groeit al lekker! De tweede boon wil niet echt...
Update!
De tweede boon is overleden, schimmel bleek hem teveel[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn bonen groeien sinds het einde v/d competitie al niet echt lekker meer.. Zullen ze zo gekweekt zijn dat ze stoppen na 3 weken?
![]()
Wow Maesquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar wij kunnen inmiddels oogsten![]()
Er waren zoals in de OP stond 3 dagprijzen voor FOK!ers die zich aangemeld hadden op de HAK website en het proces ook daar geupdate hebben steeds.
Ik weet niet hoeveel van jullie dit uiteindelijk ook echt hebben aangemeld en bijgehouden, maar ik krijg ik elk geval net de bevestiging van HAK dat er 3 winnaars zijn. Ik kan alleen de namen niet noemen, want dat zijn geen nicknames maar echte namen, vandaar even de initialen
1. D.W. uit Middelburg, met een hoogte van 72.3 cm
2. Dhr/Mevr. V. uit Budel, met een hoogte van 43.3 cm
3. P. v. D. uit Lisse, met een hoogte 37.5 cm
Gefeliciteerd en bedankt voor het meedoen allemaal, het was leuk
Zo. Die eerste plaats heeft haar/zijn best gedaan. Bijna een keer zo hoog als de derde plaats.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Jeetje, wat hoog!![]()
Gefeliciteerd allemaal
Wat een mooierdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar wij kunnen inmiddels oogsten![]()
[ afbeelding ]![]()
Cool hehij mag voorlopig gewoon blijven op kantoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: