Nee, eentje die zijn kattengras miste denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef indaha het volgende:
Ach nee toch,heb jij een vegetarische kat of zo
quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
Mijn bonenplanten zijn zojuist vakkundig opgegeten door mijn kat![]()
![]()
RIP Bep en Bep
Heb je ze wel op een sherrywaterkuurtje gezet ook enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Mirjam het volgende:
die van mij staan al sinds het weekend onafgebroken op de verwarming, maar nog niks hoor
mja, juist niet, die aarde blijft ook maar zo vochtigquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel op een sherrywaterkuurtje gezet ook enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hoos!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
Wat is trouwens een bonenboos?(zie OP)
Er staat ook:quote:
quote:[Bericht 0% gewijzigd door Greys op 23-12-2010 10:55:26]
Boorquote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
Mijn bonenplanten zijn zojuist vakkundig opgegeten door mijn kat![]()
![]()
RIP Bep en Bep
Nog niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel toe aan de nieuwe lichting met foto's jongens, is er al iemand met een groeier?
Het ziet er wat vies uitquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ziet er wat vies uit![]()
Maar het GROEIT
Omdat de bruine bonen meer een wintermaaltijd zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af wat zo'n boon in de zomer zou doen, en waarom HAK deze wedstrijd niet in de zomer uitgeschreven heeft ...
Ja maar het gaat altijd meer om de verkoop van de Hak lijkt me, dus in de winter eten we meer bonen?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef DJMO het volgende:
juh, maar sinds wanneer groeien ze in de winter?Er wordt aangeraden om ze in de zon te zetten, nou ik denk niet dat ze van een waterig, koud winterzonnetje van een kwartier per dag hard zullen groeien
Ik heb er ook een rare nasmaak aan over gehouden. Je doet alles om de de boontjes te verzorgen, ze stonden lekker warm in een overheerlijk goed verzorgd stukje grond, in een potje van HAK nog wel, en ze kregen zelfs extra voeding.quote:
Hebben ze soms verkeerde boontjes gestuurd naar de 2e lichting? Er groeit bijna niks meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:31 schreef Dirkh het volgende:
Mijn boontjes zijn gaan vegeteren, verplicht in een grijze container.
Het vertrouwen is onderling opgezegd en we zagen verder geen grond meer voor samenwerking. Afscheid van elkaar nemen was de enige optie, wat we dan ook hebben gedaan. Een hand en een knik naar elkaar was het enige wat nog leek op emotie, maar zelfs dat was niet gemeend.
Ja, ja, eindelijk weer eentjequote:
Veeg me opquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb er ook een rare nasmaak aan over gehouden. Je doet alles om de de boontjes te verzorgen, ze stonden lekker warm in een overheerlijk goed verzorgd stukje grond, in een potje van HAK nog wel, en ze kregen zelfs extra voeding.
Maar ik ben niet rancuneus, welnee.
Oh, de hele week eet ik chili con carne, ik zal de hele bonenfamilie eens een poepje laten ruiken.
Precies, er zit iets achter. Volgens mij een compot van HAK!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze soms verkeerde boontjes gestuurd naar de 2e lichting? Er groeit bijna niks meer
`die van ons hebben vast een wekenlange vries behandeling gehad dankzij het post bedrijfquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, er zit iets achter. Volgens mij een compot van HAK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |