Is de hel eindelijk bevroren?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik een twitter account aanmaken om Dirk zijn boon te gaan volgen en ondersteunen?
Er staat trouwens een spelfout in de TT.
Ik denk het!quote:
Zijn ze met zijn 2en?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Dirkh het volgende:
De boon is volgens mij met hele andere dingen bezig. Steamy window.
[ afbeelding ]
2 boontjes in een lekker warm bedje, wat denk je zelfquote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, oh wee als er kleine boontjes komen. Ik ga juist voor groot!
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanmiddag dat vieze turfzakje opengeknipt, de boontjes eruitgefrot, en de turf over de aarde verspreid, daarna boontjes er snel weer in, ik geloof niet dat ze er iets van gemerkt hebben
nee, ik denk dat ze te overdonderd waren om iets uit te brengenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gilden ze niet 'bright light! brrrright light!!!'??
Dan heb je jezelf goed gewassen.quote:
Catquote:
Hoe kom je aan dat leuke centimetertje? Die heb ik heul niet erbij gehad?quote:
Zit gewoon bij de kit inbegrepen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat leuke centimetertje? Die heb ik heul niet erbij gehad?
Nou, hij/zij (daar zijn we logischerwijs nog niet over uit, de discussie duurt voort) staat warm zat. Ik denk zelfs dat de bonen gaar zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef bladerdeegroller het volgende:
Nog niets.. Misschien toch maar wat meer warmte nodig.
Chili con carnequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak gehak van ze als ze niet snel boven komen.
Uhoh... dat klinkt als 'moedergevoelens' Boem!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin is zo lief geweest om mijn turf te mengen met wat potgrond en de boel te verkassen naar 'echt' potje.
Die zat niet in mijn pakjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef MissHobje het volgende:
Kieskleurig er hoort een meet lint bij, die moet zichtbaar op de foto;s zijn voor het wedstrijd element.
Een eigen meetlint mag ook vast wel!quote:
Ik had het over mijn eigen bonenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, hij/zij (daar zijn we logischerwijs nog niet over uit, de discussie duurt voort) staat warm zat. Ik denk zelfs dat de bonen gaar zijn.
Ahquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:46 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ik had het over mijn eigen bonenHet kan nog wel is wat frisjes worden hier.
daarom zetten sommigen hem tegen het glas aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah
En hier ook nog niks, bijna de neiging om in de turf te wroeten om te kijken of de bonen wel ontkiemen.
Ruk, dat was natuurlijk slim geweest. Ik ga wroeten, fuck it.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
daarom zetten sommigen hem tegen het glas aanHeb ik ook gedaan met Bruin, en ik zie al duidelijk een mini worteltje
zal eens kijken of m'n webcam op zo'n korte afstand foto's kan maken
quote:Beste deelnemer aan de HAK Bruinebonenwedstrijd,
Door een technische fout in ons bezorgingsysteem heeft u helaas het startpakket van de HAK Bruinebonenwedstrijd nog niet ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Inmiddels is het probleem gelukkig verholpen en ontvangt u het startpakket zo snel mogelijk. Bovendien hebben we het einde van de actie enkele weken uitgesteld, zodat u meer tijd heeft om de hoogste bonenplant van Nederland te laten groeien.
De wedstrijd zal doorlopen tot 20 januari 2011, wanneer de laatste dagwinnaar wordt gekozen. Houd er rekening mee dat u zich nog tot uiterlijk 30 december 2010 kunt aanmelden op www.hakbruinebonen.nl. Op 21 januari zal worden bekendgemaakt wie de hoogste boon van Nederland heeft laten groeien en een reis naar de wolken wint in een echte luchtballon!
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier met de wedstrijd.
Met vriendelijke groet,
De HAK Bruinebonenwedstrijdleiders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |