Aaww, het lijkt wel een massale bonensterftequote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef MissHobje het volgende:
Heb de BiBaBoontjes gisteren officieel in de gft bak begravenna een liefdevolle warme start hebben ze het helaas niet gered.
Rust zacht lieve BiBaBoontjes![]()
![]()
29-12-2010
Blijkbaar zijn al die bonen bevroren geweest door de TNTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn boon is nooit naar boven gekomen. Flikker.
Het is wel een joekel gewordenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef lies1947 het volgende:
zusje boon is volgens mij verzopen.....
erg mooi is broer boon trouwens ook niet!
ik vind er niks meer aan......
[ afbeelding ]
Wat een eikelboonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn boon is nooit naar boven gekomen. Flikker.
Je hebt je boon wel aangemeld toen je hem plantte?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat foto gedoe bij hak? Ik heb nog geen mail gehad met: Dit is je laatste dag geweest oid?
Natuurlijk had ik hem aangemeld:)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je boon wel aangemeld toen je hem plantte?
Dan doe voor de zekerheid vandaag weer even een update op die site![]()
Misschien zijn ze vergeten je die mail te sturen.
Ja had een goed kanshebber geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Maes het volgende:
Mijn boon is niet aangemeld bij Hak maar intussen wel gegroeid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur een foto van je Tommyboy op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
JF Maes![]()
Mijn boon is zojuist verorberd door een van mijn katjes.
Ik denk niet dat ik meer ga winnen
Wow Maesquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Maes het volgende:
Mijn boon is niet aangemeld bij Hak maar intussen wel gegroeid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar wij kunnen inmiddels oogsten![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |