quote:Op zondag 26 december 2010 11:19 schreef bladerdeegroller het volgende:
jaja! Het is dan eindelijk zo ver. En ze beginnen spontaan als een malle te groeien. Foto volgt nog..
Oeh oehquote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef lies1947 het volgende:
mijn boon is eergisteren ontkiemd en is nu al zo'n 10 cm. hoog!!!!
Little Shop of Horrors, anyone?quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er nu niet eens! Kom volgende week pas terug! Ben benieuwd wat er dan uit het potje groeit!
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
We hebben 1 cm ontsluiting!!
[ afbeelding ]
Joehoe!! Nu maar hopen dat alles goed gaat, m'n groene-vingers-collega is er maandag pas weer. Tot die tijd moet ik hem verzorgen. Ik voel de druk...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
En vanaf nu gaat het hard!
Als je vanavond naar bed gaat even kijken en dan morgenochtend weer, dan zit er centimeters verschil in na één nacht!
Stoer wel hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef Susie het volgende:
@Guppyfriend; ik vind hem er wel gaaf uit zien hoor!! Voor het weekend nog even water geven, dan komt het vast wel goed!
Aaww, het lijkt wel een massale bonensterftequote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef MissHobje het volgende:
Heb de BiBaBoontjes gisteren officieel in de gft bak begravenna een liefdevolle warme start hebben ze het helaas niet gered.
Rust zacht lieve BiBaBoontjes![]()
![]()
29-12-2010
Blijkbaar zijn al die bonen bevroren geweest door de TNTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn boon is nooit naar boven gekomen. Flikker.
Het is wel een joekel gewordenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef lies1947 het volgende:
zusje boon is volgens mij verzopen.....
erg mooi is broer boon trouwens ook niet!
ik vind er niks meer aan......
[ afbeelding ]
Wat een eikelboonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn boon is nooit naar boven gekomen. Flikker.
Je hebt je boon wel aangemeld toen je hem plantte?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat foto gedoe bij hak? Ik heb nog geen mail gehad met: Dit is je laatste dag geweest oid?
Natuurlijk had ik hem aangemeld:)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je boon wel aangemeld toen je hem plantte?
Dan doe voor de zekerheid vandaag weer even een update op die site![]()
Misschien zijn ze vergeten je die mail te sturen.
Ja had een goed kanshebber geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Maes het volgende:
Mijn boon is niet aangemeld bij Hak maar intussen wel gegroeid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur een foto van je Tommyboy op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
JF Maes![]()
Mijn boon is zojuist verorberd door een van mijn katjes.
Ik denk niet dat ik meer ga winnen
Wow Maesquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Maes het volgende:
Mijn boon is niet aangemeld bij Hak maar intussen wel gegroeid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar wij kunnen inmiddels oogsten![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |