abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:48:00 #201
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89927709
Toch raar, je zou verwachten dat daar wel meer egalisering wordt toegepast.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:14:48 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89928753
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef eleusis het volgende:
Toch raar, je zou verwachten dat daar wel meer egalisering wordt toegepast.
check www.uitlevering.nl maar eens :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:03:49 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89931184
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89954501
Ligt het aan mij of is de Wikileaks storm gaan liggen???
  woensdag 15 december 2010 @ 13:05:35 #206
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_89954600
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:02 schreef w8jij17 het volgende:
Ligt het aan mij of is de Wikileaks storm gaan liggen???
Het is idd veel te rustig.

Te weinig spectaculaire cables (voor het gewone publiek)
We wachten op een Engelse rechter.
Anonymous legt geen bommen meer (of ze houden het stil)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89955848
Begin volgend jaar. Dan gaat het (weer) beginnen.
Dan komen de bankgeheimen online

Ik heb ¤10 gewed op 3 januari
pi_89957773
quote:
Mark Zuckerberg, de oprichter van de sociale netwerksite Facebook, is als Persoon van het Jaar 2010 uitgeroepen door het Amerikaanse tijdschrift Time.

Volgens Time verbindt Zuckerberg met Facebook meer dan een half miljard mensen met elkaar. Vorig jaar was de voorzitter van de FED, Ben Bernanke, volgens Time de Persoon van het Jaar.
Huh!?
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 14:29:24 #209
230491 Zith
pls tip
pi_89957858
_O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 15 december 2010 @ 14:36:49 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89958134
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef w8jij17 het volgende:

[..]

Huh!?
Lon? Brink?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 15 december 2010 @ 14:39:17 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89958252
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lon? Brink?
O wacht, nuance!

De lezers van TIME kozen Assange.
De redactie van TIME kiest Zuckerberrugh.
Een gedicht over Maanvis
pi_89958407
Komt die uitkomst ook op deze manier in het nieuws? Want volgens mij zien mensen het verschil niet.
  woensdag 15 december 2010 @ 14:43:44 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89958452
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef w8jij17 het volgende:
Komt die uitkomst ook op deze manier in het nieuws? Want volgens mij zien mensen het verschil niet.
Dan zijn de mensen dom :).
Een gedicht over Maanvis
pi_89959306
Mensen zijn altijd dom.
Daarom geloven veel mensen namelijk nog in het goede van een overheid.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:05:46 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89959335
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:05 schreef Refragmental het volgende:
Mensen zijn altijd dom.
Daarom geloven veel mensen namelijk nog in het goede van een overheid.
Leve de anarchie :).
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 15 december 2010 @ 15:14:23 #216
pi_89959660
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lon? Brink?
Jos? Brink?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 15 december 2010 @ 18:07:34 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89966820
Zojuist op radio bij Coen en Sander show: Blijkbaar hebben ze die facebook eigenaar gekozen ipv Assange, omdat Assange een wereld vol vijanden ziet, en Zuckerberg een wereld vol vrienden.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 15 december 2010 @ 18:15:22 #218
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89967081
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Maanvis het volgende:
Zojuist op radio bij Coen en Sander show: Blijkbaar hebben ze die facebook eigenaar gekozen ipv Assange, omdat Assange een wereld vol vijanden ziet, en Zuckerberg een wereld vol vrienden.
Melkvee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89967145
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Maanvis het volgende:
Een wereld vol vrienden is een mooie gedachte maar strookt natuurlijk niet met de realiteit. Maar goed, wat Assagne met Wikileaks voor ogen heeft interesseert de doorsnee burger in Nederland niet, laat staan in landen die qua welvaart ver onder ons staan.
pi_89967274
Was deze al bekend?: US embassy cables: Why Holland is so important to US

[ Bericht 23% gewijzigd door LWD-Godius op 15-12-2010 18:36:30 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 18:28:13 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89967499
quote:
Heh, dus de amerikanen willen ons zodat ze een stok hebben om Venezuela mee te slaan.
Een gedicht over Maanvis
pi_89967523
quote:
Interessant stuk, weinig schokkend maar het verklaart wel Amerikaanse interesse in Nederland. Een beetje een twijfelachtige eer is het wel.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:31:09 #223
pi_89967620
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef CiviQ het volgende:

[..]

Interessant stuk, weinig schokkend maar het verklaart wel Amerikaanse interesse in Nederland. Een beetje een twijfelachtige eer is het wel.
beetje? :'(

quote:
such as drugs and trafficking in persons, Dutch views may be shifting
Wat nou "Dutch views"? :( De idiotie van het CDA. :r

quote:
As the headquarters for major international legal institutions, the Netherlands offers a unique opportunity for advancing foreign policy goals far beyond Dutch borders.
Ja hoor, samenwerking is geil, maar als er een Amerikaan voor het strafhof staat, vallen ze binnen.
pi_89967753
Nog een nieuwe:

US embassy cables: Barack Obama's briefing on Dutch politics

Met de gouden passage:

quote:
3. (S) The Wilders Factor: Golden-pompadoured, maverick parliamentarian Geert Wilders, anti-Islam, nationalist Freedom Party remains a thorn in the coalition's side, capitalizing on the social stresses resulting from the failure to fully integrate almost a million Dutch Muslims, mostly of Moroccan or Turkish descent. In existence only since 2006, the Freedom Party, tightly controlled by Wilders, has grown to be the Netherlands second largest, and fastest growing, party. Recent polls suggest it could even replace Balkenende,s Christian Democrats as the top party in 2011 parliamentary elections. Wilders is no friend of the U.S.: he opposes Dutch military involvement in Afghanistan; he believes development assistance is money wasted; he opposes NATO missions outside "allied" territory; he is against most EU initiatives; and, most troubling, he forments fear and hatred of immigrants.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:38:58 #225
pi_89967899
Blijkt wel weer uit dat Chavez' waarschuwende woorden over US/NL helemaal niet zo raar zijn.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:41:50 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89968011
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Blijkt wel weer uit dat Chavez' waarschuwende woorden over US/NL helemaal niet zo raar zijn.
Oh god, heb je er weer zo eentje die meent dat omdat er wat zaken mis zitten bij westerse democratieën en rechtstaten je gelijk maar achter derde wereld potentaten aan moet lopen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:46:44 #227
pi_89968201
quote:
The Dutch have also expressed an interest to participate in DHS's "Centers of Excellence." While the EU was arguing with us and itself over releasing personal records to airlines, the Dutch allowed U.S. immigration teams (IAP) to operate at Schipol airport.
Dus Sophie in 't Veld kan wel opstappen. Europa houd niets tegen omdat NL via de achterdeur (insert anale-sex grappen).
pi_89968524
Omg, _O- Nederland likt zich in bij amerika omdat ze denken dan in een goede positie te komen en amerika wil nederland omdat het ze goed uitkomt om te gebruiken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_89968612
Dat is de prijs die we nog tot op heden betalen voor de bevrijding van ons land.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:56:35 #230
pi_89968640
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef longinus het volgende:
Omg, _O- Nederland likt zich in bij amerika omdat ze denken dan in een goede positie te komen en amerika wil nederland omdat het ze goed uitkomt om te gebruiken.
"So happy to be your slave, fuck me!"
pi_89969619
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef longinus het volgende:
Tja, je wilt toch niet de VOC mentaliteit af gaan vallen, hoop ik? :D

Nederland is nu eenmaal een export land wat veel zaken doet (en bezit) met de VS en dus de VS eerder zal bevoordelen. Nothing to see, move along, please.
pi_89969889
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef LWD-Godius het volgende:
quote:
9. (S) The Dutch have one of the largest, most geographically diverse deployments of military forces in the world, with more troops deployed as a percentage of their total forces than any other ally.
Zo gek doen we het niet.
pi_89975630
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat mij erg deugd doet

quote:
The leaders of the Netherlands, UK, Norway, Denmark, and Sweden already meet quietly several times a year to coordinate positions prior to EU Council and other high-level EU meetings.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:22:24 #234
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89975883
Het is maar net wat je uit de betreffende cables wil lezen:
quote:
- Africa: Senior Dutch military officials say they are considering expanding their military presence in Africa to include Burundi, Rwanda, Eastern Congo, Botswana, Zambia, and Ivory Coast, adding new "eyes and ears" on the ground. The Dutch have requested embedding a cell at EUCOM (similar to that already operating in CENTCOM) to coordinate their actions with the U.S. and other allies. [...] The Dutch are the fourth largest provider of assistance to Africa world-wide. In 2005 they established a 110 million Euro Stability Fund for security sector reform in the African Great Lakes Region and Sudan (as well as Afghanistan and Iraq.)
Ik wist niet dat we op zoveel plekken militair gezien in Afrika zitten?
quote:
Narcotics and trafficking in persons remain areas of difficulty. Despite fundamental differences regarding "soft drugs" and legalized prostitution, the Balkenende government has worked to prevent these differences from defining our relationship. There are also signs that Dutch attitudes may be shifting. [...] On the other hand, Dutch Health Minister Hoogevorst recently signed a precedent-setting MOU with the U.S. to share information on the health risks of new strains of marijuana with higher concentrations of THC, which may convince the Dutch to rethink their approach to "soft drugs" in general. [...]We should support such initiatives actively.
Een actie van Hoogevorst waar ik nooit eerder iets over heb gelezen...het uitwisselen van info over wiet met een hogere concentratie THC?
quote:
THE ISLAMIC FACTOR

------------------

19. (S) A new, but potentially serious factor in Dutch domestic politics is its large, poorly integrated Muslim population, currently numbering just under 1 million, or 5.8 percent of the population. USG-sponsored polls show that 83 percent of Dutch Muslims identify much more strongly with their religion than with their host country, while 51 percent have little or no faith in the Dutch government as an institution. While the problems of Dutch integration captured international headlines following the van Gogh murder, the Dutch believe they have an early start on the rest of Europe in seeking creative ways to address these concerns. Their strong interest in sharing and soliciting ideas has opened up opportunities for Embassy and USG outreach and consultations throughout Dutch society, providing insights into a growing problem throughout Europe. We expect our experiences here will provide good indications of broader European trends as well as opportunities to influence their direction.
En wij maar volhouden dat het zo goed met de intergratie van de allochtonen gaat....
83% vind de Islam dus kennelijk een betere identiteit geven de Nederlandse nationaliteit en 51% gelooft niet in de overheid...beroerd :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 15 december 2010 @ 21:29:12 #235
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89976292
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef YuckFou het volgende:
Het is maar net wat je uit de betreffende cables wil lezen:

[..]

Ik wist niet dat we op zoveel plekken militair gezien in Afrika zitten?

[..]

Een actie van Hoogevorst waar ik nooit eerder iets over heb gelezen...het uitwisselen van info over wiet met een hogere concentratie THC?

[..]

En wij maar volhouden dat het zo goed met de intergratie van de allochtonen gaat....
83% vind de Islam dus kennelijk een betere identiteit geven de Nederlandse nationaliteit en 51% gelooft niet in de overheid...beroerd :{
51% gelooft niet in de overheid onder moslims? Dat vind ik best weinig. Als je kijkt naar die reacties hier op fok zou je denken dat 90% niet meer gelooft in de overheid _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 15 december 2010 @ 23:23:16 #236
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_89983005
http://www.salon.com/news(...)4/manning/index.html

quote:
Since his arrest in May, Manning has been a model detainee, without any episodes of violence or disciplinary problems. He nonetheless was declared from the start to be a "Maximum Custody Detainee," the highest and most repressive level of military detention, which then became the basis for the series of inhumane measures imposed on him.

From the beginning of his detention, Manning has been held in intensive solitary confinement. For 23 out of 24 hours every day -- for seven straight months and counting -- he sits completely alone in his cell. Even inside his cell, his activities are heavily restricted; he's barred even from exercising and is under constant surveillance to enforce those restrictions. For reasons that appear completely punitive, he's being denied many of the most basic attributes of civilized imprisonment, including even a pillow or sheets for his bed (he is not and never has been on suicide watch). For the one hour per day when he is freed from this isolation, he is barred from accessing any news or current events programs. Lt. Villiard protested that the conditions are not "like jail movies where someone gets thrown into the hole," but confirmed that he is in solitary confinement, entirely alone in his cell except for the one hour per day he is taken out.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 16 december 2010 @ 00:31:24 #237
pi_89985582
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef YuckFou het volgende:
De laatste paar jaar is het gebruikelijk om in drugs-discussies hogere THC-waarden als propaganda te gebruiken. Dat ze op die manier propaganda gaan voeren zetten ze natuurlijk niet in een partij-programma of regeerakkoord. :')
  donderdag 16 december 2010 @ 08:05:19 #238
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89988101
interessante leaks vandaag, keep em coming.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 08:10:17 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89988131
dat THC verhaal vind ik idd erg interessant... samen met de toch wel nieuwere weg wat betreft softdrugsbeleid denk ik dat de VS zomaar een vinger in de pap heeft hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 16 december 2010 @ 08:15:52 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89988185
quote:
3s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:10 schreef Re het volgende:
dat THC verhaal vind ik idd erg interessant... samen met de toch wel nieuwere weg wat betreft softdrugsbeleid denk ik dat de VS zomaar een vinger in de pap heeft hier
kamervragen!
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 08:25:34 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89988304
Aan de andere kant, zo'n MOU (Memorandum of Understanding) is natuurlijk geen geheim document. Dus we hadden het al kunnen weten. Laat de zoektocht maar beginnen :D.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 09:09:49 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89988949
De shell-leaks; waar rook is...
Shell treft schikking in Nigeria
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 10:16:30 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89990476
Inmiddels linkt www.cablesearch.org ook naar documenten die the guardian openbaar heeft gemaakt. Waaronder ook documenten over geert wilders.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 10:27:50 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89990747
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Nog een nieuwe:

US embassy cables: Barack Obama's briefing on Dutch politics

Met de gouden passage:

[..]

na de linkse kerk, alle politici, burgemeesters en de koningin zitten nu de Amerikanen Wilders zelfs te demoniseren!

mad world!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 10:30:47 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89990831
quote:
the Dutch drove much of the Phase III planning for ISAF and deployed Dutch troops in combat operations for the first time in more than 30 years.
http://www.guardian.co.uk/world/us-embassy-cables-documents/38987

feitelijk onjuist btw
pi_89990966
quote:
Heeft dat misschien te maken dat de Balkan onder de pet van VN was? Of is dat nu ook het geval?
  donderdag 16 december 2010 @ 10:36:20 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89991010
http://www.guardian.co.uk(...)les-documents/211229
quote:
SUBJECT: AARGH! SWEDISH PIRATES SET SAIL FOR BRUSSELS

Een gedicht over Maanvis
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 10:45:50 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89991293
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Heeft dat misschien te maken dat de Balkan onder de pet van VN was? Of is dat nu ook het geval?
beiden (deliberate force in '95 en Allied Force in '99) werden uitgevoerd onder de NAVO vlag
pi_89991362
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

beiden (deliberate force in '95 en Allied Force in '99) werden uitgevoerd onder de NAVO vlag
Ik bedoelde ook NAVO, was even abuis.

Maar is Irak/Afghanistan ook onder de Navo?
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 10:49:53 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89991401
Afghanistan wel en de troepen die nu nog in Irak zitten (trainers) ook maar de grote missie naar Zuid Irak niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')