the walking dead s02e01 720pquote:
Niet zo gepikeerd jongeman, ik zit nu op mij werkquote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef Merkie het volgende:
Dan download je hem en kijk je of het zo is. Sjongejonge wat een moeilijk verhaal is dit zeg.
Zou niet moeten kunnen gezien het opnameschema. Heb het overigens zojuist gecheckt op de nieuwsgroepen, is niks. Hoef je dus al niet meer te proberenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd jongeman, ik zit nu op mij werk
Kijk, dat scheelt weer 10 minuten van mijn kostbare downloadtijd ,quote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou niet moeten kunnen gezien het opnameschema. Heb het overigens zojuist gecheckt op de nieuwsgroepen, is niks. Hoef je dus al niet meer te proberen
Juli is dus ook slechts een gerucht.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Symer het volgende:
De opnames beginnen idd pas over een paar weken. Dat ze in juli weer zouden gaan uitzenden was een gerucht dat een tijdje rondging, maar dat bleek niet te kloppen.
2x01 komt pas in oktober.
Coole vid. Toch opmerkelijk dat ik sommige zaken die met cgi gemaakt zijn volledig gemist had, gebeurt toch niet zo snel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Tism het volgende:
http://tastelikepizza.com(...)--vfx-show-reel-2010
Achter de schermen bij 'The Walking Dead'..![]()
Oh, ik dacht de hele tijd dat het een vrij letterlijke vertaling van de comic was. Laat maar zitten danquote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
Ze volgen de lijn van de comic al een tijdje niet meer geloof ik...
inderdaad, maar bij sommige dingen vraag ik me af waarom er cgi gebruikt is, maar vooral bij legervoertuigen zoals de hummers had ik niet door dat het cgi was in de serie.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Coole vid. Toch opmerkelijk dat ik sommige zaken die met cgi gemaakt zijn volledig gemist had, gebeurt toch niet zo snel!
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef ems. het volgende:
Kunnen liefhebbers van de strip mij misschien even spoileren of die verschrikkelijke chick van prison break snel dood gaat of niet? Zij was nog wel de grootste stoorzender van seizoen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook vrij letterlijk vind ik. Alleen de laatste aflevering nietquote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de hele tijd dat het een vrij letterlijke vertaling van de comic was. Laat maar zitten dan
bijna alles is CGI tegenwoordig en je ziet t meestal totaal niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Coole vid. Toch opmerkelijk dat ik sommige zaken die met cgi gemaakt zijn volledig gemist had, gebeurt toch niet zo snel!
Niet mee eens.. Het is juist enorm vaak te zien, al moet ik toegeven dat het lang niet meer zo storend is als jaren geleden. Nu valt het op, maar past het binnen het geheel.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bijna alles is CGI tegenwoordig en je ziet t meestal totaal niet.
dat bedoel ik dus. in de sopranos e.d. zit ook veel van dat soort cgi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef DeeCruise het volgende:
Bij deze serie however is het dusdanig goed geintegreerd dat het me dus totaal niet opgevallen was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To Wii or not to Wii....that's the question.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:23 schreef FrankP het volgende:
Wat betreft CGI vond ik bijna alles wel aardig gedaan, maar 1 ding was echt om te janken:Was echt om te janken!! (maar dat hadden fokkers hier al eerder genoemd ja)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:23 schreef FrankP het volgende:
Wat betreft CGI vond ik bijna alles wel aardig gedaan, maar 1 ding was echt om te janken:Dat was zo kansloos slecht inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij hebben ze hier zelf ook al ruis/kleurverandering ingebracht hoor?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Weetje wat ik zo zonde vind van nieuwe series die best potentie hebben maar er toch uitkomen te zien als handycam-amateur-films? Dat zij niet meer die oude zware film-rollen apparaten gebruiken. Daar zit altijd zo'n roanje/blauwige gloed overheen. Als je kijkt naar die Chinese producties zoals Ip-man enzo.. Ik denk dat die Amerikanen al hun film-toestellen voor een habbekrats hebben verkocht aan de Aziaten.. Een beetje meer ruis en grain maakt een serie toch wel wat donkerder en sfeervoller vind ik zelf.
Toch geeft deze serie mij niet hetzelfde gevoel zoals bijv "Day of the dead" uit 1985. Kwa acteer-niveau vind ik de twee wel vergelijkbaar. En kwa verhaal ook.. En toch vind ik DotD-1985 veel en veel enger..Hoe zou dat dan kunnen komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hier zelf ook al ruis/kleurverandering ingebracht hoor?
Wat is dat voor argument man.. je zegt alleen "het is HD" en dan heb je maar gelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef McNulty het volgende:
Pfff we hebben HD nu, dus wat loop je nou te klagen jonguh.
Eerlijk gezegd geen idee want ik heb die film niet gezien. Misschien verwacht je er teveel van, of op een andere manier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Toch geeft deze serie mij niet hetzelfde gevoel zoals bijv "Day of the dead" uit 1985. Kwa acteer-niveau vind ik de twee wel vergelijkbaar. En kwa verhaal ook.. En toch vind ik DotD-1985 veel en veel enger..Hoe zou dat dan kunnen komen?
Ja want scherp HD beeld kijkt lekkerder weg dan ruis en grain.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is dat voor argument man.. je zegt alleen "het is HD" en dan heb je maar gelijk?
Dit inderdaad. Heeft voor mij ook voor een groot deel met de karakters te maken. Lennie James en Andrew Lincoln zijn gewoon tof. Van al die karakters die daarna kwamen vond ik alleen die aziaat, die neger en die oude knakker wel interessant. De rest (met als dieptepunt dat blonde wijf) was echt vreselijk vervelend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen idee want ik heb die film niet gezien. Misschien verwacht je er teveel van, of op een andere manier.
Zelf vond ik de 1e aflevering top notch maar de rest matig/redelijk te doen. Kijk meer omdat zombies, na vampiers, toch mijn favo fantasiewezens zijn
Dat vond ik inderdaad de heftigste scene uit heel seizoen 1 inderdaad, zo'n ontzettend sneu stukje, wel enorm mooi opgebouwd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:05 schreef Mirel het volgende:
Die muziek en dat zieke shot, afgewisseld met Jerichomeneer Robert die z'n vrouw probeert dood te schieten.
Ik vond het bij 28 Days Later juist wel een mooi effect, dat was toch ook gefilmd met beetje cheap-ass camera's?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Weetje wat ik zo zonde vind van nieuwe series die best potentie hebben maar er toch uitkomen te zien als handycam-amateur-films? Dat zij niet meer die oude zware film-rollen apparaten gebruiken. Daar zit altijd zo'n roanje/blauwige gloed overheen. Als je kijkt naar die Chinese producties zoals Ip-man enzo.. Ik denk dat die Amerikanen al hun film-toestellen voor een habbekrats hebben verkocht aan de Aziaten.. Een beetje meer ruis en grain maakt een serie toch wel wat donkerder en sfeervoller vind ik zelf.
Dat verpeste serieus heel het einde voor me.quote:
HD voegt geen.. 'persoonlijkheid' toe aan zo'n beeld, ruis en grain echter wel. Kijk maar eens naar een stel oudere thrillers, die zijn een stuk enger dan bijvoorbeeld SAW, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja want scherp HD beeld kijkt lekkerder weg dan ruis en grain.
28 days laterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad de heftigste scene uit heel seizoen 1 inderdaad, zo'n ontzettend sneu stukje, wel enorm mooi opgebouwd.
[..]
Ik vond het bij 28 Days Later juist wel een mooi effect, dat was toch ook gefilmd met beetje cheap-ass camera's?
[..]
Dat verpeste serieus heel het einde voor me.
Op een gegeven moment zag je een enorme explosie en het shot daarna was van een raam waar het glas letterlijk .. uit viel, zag er gewoon zo slordig uit.
Jij hebt goede smaak.quote:
zombies en iets teveel drama.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
ik zit eraan te twijfelen deze serie te gaan kijken
dus maar ff zo vragen, is het wat deze serie? wat kan ik ervan verwachten?
Kom op jongens; het vuur is misschien wel ok, maar de brokstukken dat gaat nergens over!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:05 schreef Mirel het volgende:
Ik vond de CGI explosie opzich qua modellering goed. Het had alleen wat sneller en sterker gemogen. Eventueel niet zo lang in beeld vanwege lelijke texturen en licht maar die kunnen dan ook simpel omhooggekrikt worden, ten koste van lange rendertijd.
Maar ik ben toch al vergeten hoe het was, moet misschien opnieuw checken
Gevonden:
Ziet er toch goed uit? Had zelf liever gezien dat alles in 1x gaat, maar dat dat betonnen gedeelte later komt hoeft niet erg te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een prima serie over zombies. Ik vond niet dat er teveel drama was, gewoon goed van begin tot eind. Vond het opvallend dat dit op de Amerikaanse tv kon.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Fantastische eerste paar afleveringen, verplichte kost voor elke zombie-fan. Helaas wordt het daarna steeds minder en matigerquote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Kijk sowieso aflevering 1 en 2. Als je dat he-le-maal geweldig vindt: niet verder kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Haha, die Aziaat op het eind; briljant!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef planethugo het volgende:
Op de set van The Walking Dead: S2 (video)
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kijk sowieso aflevering 1 en 2. Als je dat he-le-maal geweldig vindt: niet verder kijken
Veul te langquote:
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?quote:
Hij moest waarschijnlijk gewoon even pissen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef ems. het volgende:
[..]
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?
Ain't happeningquote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef ems. het volgende:
[..]
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?
Dit topic is het enige dat er op internet te vinden is over deze serie ja..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef bartje01 het volgende:
Seizoen 1 had maar 8 episodes ofzo.
HOeveel krijgt seizoen 2 er en wanneer is seizoen 2 er?
Kheb geen zin om die topics door te kijken eerlijk gezegt :l
Er zal wel weer een lading van wat jij "soap" materiaal noemt inkomen, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:17 schreef Shogo het volgende:
Nou ik mag hopen dat de trailer niet al de tofste scenes zijn en de rest weer soap materiaal.Maar ziet er wel goed uit.
Zo ziet bijna ieder topic er hier uit op FOK..gewoon lekker kijken en voor jezelf besluiten of je het leuk vindt of nietquote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Hellrazor het volgende:
ik dacht wel een toffe serie maar de de reacties ben ik een stuk minder enthousiast geworden
vind die negatieve reacties erg overdreven. Vooral de eerste helft was imo super, daarna kon het idd beter maar verveeld heb ik me zeker niet. De sfeer die er neergezet is vond ik goed en realistisch overkomen en visueel was het ook dik in orde.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Hellrazor het volgende:
ik dacht wel een toffe serie maar de de reacties ben ik een stuk minder enthousiast geworden
Gewoon kijken zeker nu je toch het eerste seizoen achter elkaar kan bekijken en dan kan je je eigen mening vormen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Hellrazor het volgende:
jullie antwoord is leuker.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit topic is het enige dat er op internet te vinden is over deze serie ja..
http://lmgtfy.com/?q=walking+dead+episode+guide
Lekker makkelijk! Zit je ook te wachten op onze taalcorrectie? Want "eerlijk gezegt" hieronder moet met een 'd' op het eind!!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef bartje01 het volgende:
Seizoen 1 had maar 8 episodes ofzo.
HOeveel krijgt seizoen 2 er en wanneer is seizoen 2 er?
Kheb geen zin om die topics door te kijken eerlijk gezegt :l
Wat is showrunner?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Oei. De showrunner is opgestapt. voor seizoen 2 zal het niet heel veel uitmaken maar benieuwd of het niveau nog zo hoog is als er een seizoen 3 komt
Het was kei vet!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:36 schreef pervertedhermit het volgende:
Ach veel slechter kon het toch niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |