the walking dead s02e01 720pquote:
Niet zo gepikeerd jongeman, ik zit nu op mij werkquote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef Merkie het volgende:
Dan download je hem en kijk je of het zo is. Sjongejonge wat een moeilijk verhaal is dit zeg.
Zou niet moeten kunnen gezien het opnameschema. Heb het overigens zojuist gecheckt op de nieuwsgroepen, is niks. Hoef je dus al niet meer te proberenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd jongeman, ik zit nu op mij werk
Kijk, dat scheelt weer 10 minuten van mijn kostbare downloadtijd ,quote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou niet moeten kunnen gezien het opnameschema. Heb het overigens zojuist gecheckt op de nieuwsgroepen, is niks. Hoef je dus al niet meer te proberen
Juli is dus ook slechts een gerucht.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Symer het volgende:
De opnames beginnen idd pas over een paar weken. Dat ze in juli weer zouden gaan uitzenden was een gerucht dat een tijdje rondging, maar dat bleek niet te kloppen.
2x01 komt pas in oktober.
Coole vid. Toch opmerkelijk dat ik sommige zaken die met cgi gemaakt zijn volledig gemist had, gebeurt toch niet zo snel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Tism het volgende:
http://tastelikepizza.com(...)--vfx-show-reel-2010
Achter de schermen bij 'The Walking Dead'..![]()
Oh, ik dacht de hele tijd dat het een vrij letterlijke vertaling van de comic was. Laat maar zitten danquote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
Ze volgen de lijn van de comic al een tijdje niet meer geloof ik...
inderdaad, maar bij sommige dingen vraag ik me af waarom er cgi gebruikt is, maar vooral bij legervoertuigen zoals de hummers had ik niet door dat het cgi was in de serie.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Coole vid. Toch opmerkelijk dat ik sommige zaken die met cgi gemaakt zijn volledig gemist had, gebeurt toch niet zo snel!
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:58 schreef ems. het volgende:
Kunnen liefhebbers van de strip mij misschien even spoileren of die verschrikkelijke chick van prison break snel dood gaat of niet? Zij was nog wel de grootste stoorzender van seizoen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook vrij letterlijk vind ik. Alleen de laatste aflevering nietquote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de hele tijd dat het een vrij letterlijke vertaling van de comic was. Laat maar zitten dan
bijna alles is CGI tegenwoordig en je ziet t meestal totaal niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Coole vid. Toch opmerkelijk dat ik sommige zaken die met cgi gemaakt zijn volledig gemist had, gebeurt toch niet zo snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |