zombies en iets teveel drama.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
ik zit eraan te twijfelen deze serie te gaan kijken
dus maar ff zo vragen, is het wat deze serie? wat kan ik ervan verwachten?
Kom op jongens; het vuur is misschien wel ok, maar de brokstukken dat gaat nergens over!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:05 schreef Mirel het volgende:
Ik vond de CGI explosie opzich qua modellering goed. Het had alleen wat sneller en sterker gemogen. Eventueel niet zo lang in beeld vanwege lelijke texturen en licht maar die kunnen dan ook simpel omhooggekrikt worden, ten koste van lange rendertijd.
Maar ik ben toch al vergeten hoe het was, moet misschien opnieuw checken
Gevonden:
Ziet er toch goed uit? Had zelf liever gezien dat alles in 1x gaat, maar dat dat betonnen gedeelte later komt hoeft niet erg te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een prima serie over zombies. Ik vond niet dat er teveel drama was, gewoon goed van begin tot eind. Vond het opvallend dat dit op de Amerikaanse tv kon.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Fantastische eerste paar afleveringen, verplichte kost voor elke zombie-fan. Helaas wordt het daarna steeds minder en matigerquote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Kijk sowieso aflevering 1 en 2. Als je dat he-le-maal geweldig vindt: niet verder kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Haha, die Aziaat op het eind; briljant!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef planethugo het volgende:
Op de set van The Walking Dead: S2 (video)
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kijk sowieso aflevering 1 en 2. Als je dat he-le-maal geweldig vindt: niet verder kijken
Veul te langquote:
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?quote:
Hij moest waarschijnlijk gewoon even pissen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef ems. het volgende:
[..]
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?
Ain't happeningquote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef ems. het volgende:
[..]
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?
Dit topic is het enige dat er op internet te vinden is over deze serie ja..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef bartje01 het volgende:
Seizoen 1 had maar 8 episodes ofzo.
HOeveel krijgt seizoen 2 er en wanneer is seizoen 2 er?
Kheb geen zin om die topics door te kijken eerlijk gezegt :l
Er zal wel weer een lading van wat jij "soap" materiaal noemt inkomen, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:17 schreef Shogo het volgende:
Nou ik mag hopen dat de trailer niet al de tofste scenes zijn en de rest weer soap materiaal.Maar ziet er wel goed uit.
Zo ziet bijna ieder topic er hier uit op FOK..gewoon lekker kijken en voor jezelf besluiten of je het leuk vindt of nietquote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Hellrazor het volgende:
ik dacht wel een toffe serie maar de de reacties ben ik een stuk minder enthousiast geworden
vind die negatieve reacties erg overdreven. Vooral de eerste helft was imo super, daarna kon het idd beter maar verveeld heb ik me zeker niet. De sfeer die er neergezet is vond ik goed en realistisch overkomen en visueel was het ook dik in orde.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Hellrazor het volgende:
ik dacht wel een toffe serie maar de de reacties ben ik een stuk minder enthousiast geworden
Gewoon kijken zeker nu je toch het eerste seizoen achter elkaar kan bekijken en dan kan je je eigen mening vormen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Hellrazor het volgende:
jullie antwoord is leuker.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit topic is het enige dat er op internet te vinden is over deze serie ja..
http://lmgtfy.com/?q=walking+dead+episode+guide
Lekker makkelijk! Zit je ook te wachten op onze taalcorrectie? Want "eerlijk gezegt" hieronder moet met een 'd' op het eind!!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef bartje01 het volgende:
Seizoen 1 had maar 8 episodes ofzo.
HOeveel krijgt seizoen 2 er en wanneer is seizoen 2 er?
Kheb geen zin om die topics door te kijken eerlijk gezegt :l
Wat is showrunner?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Oei. De showrunner is opgestapt. voor seizoen 2 zal het niet heel veel uitmaken maar benieuwd of het niveau nog zo hoog is als er een seizoen 3 komt
Het was kei vet!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:36 schreef pervertedhermit het volgende:
Ach veel slechter kon het toch niet worden.
Danku!quote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Meer info over seizoen 2: http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=34356
quote:Moke te horen in tv-serie The Walking Dead
Moke zal in Nederland te horen zijn onder een campagne voor de serie The Walking Dead. Deze wordt uitgezonden bij FoxLife en de zender heeft My Death van Moke geleend, dat meteen de nieuwe single van de groep is. My Death is eveneens de opener van de theatervoorstelling van Moke. Het is oorspronkelijk een nummer van Jacques Brel.
The Walking Dead speelt zich af in een apocalyptisch decor van een door zombies overgenomen wereld anno 2011. Nadat politie-agent Rick Grames in een verlaten ziekenhuis in Atlanta (Georgia) uit een coma ontwaakt, komt hij tot de ontdekking dat de wereld is omgeven door angstaanjagende zombies. Een virusuitbraak heeft bijna de gehele mensheid veranderd in levende doden met een lust naar mensenvlees. Onder leiding van Rick Grames probeert de laatste groep overlevenden een veilige thuishaven te vinden.
http://nlpop.blog.nl/alte(...)rie-the-walking-dead
Beetje onzinnige argumenten. Een handboei is van gehard staal gemaakt, dat lukt je niet met zo'n kutzaagje.quote:
Hahahahahahhahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof eindequote:
Mooie link naar seizoen 1 in de laatste aflevering en veelbelovend voor seizoen 2. Thanks for the link!quote:
Anders zet je het even tussen spoilers? Zijn nog genoeg lui die de webisodes niet gezien hebben lijkt me...quote:
De webisodes spelen zich af in de zelfde omgeving, maar in een ander tijdsbestek dan de hoofdrolspelers uit de serie. Je kunt ze dus prima los zien van de serie, het is meer een opwarmertje voordat seizoen 2 begint.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef jan_billeman het volgende:
Snap ff t verschil niet tussen webisodes en de serie, die begint toch pas 14 okt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |