zombies en iets teveel drama.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
ik zit eraan te twijfelen deze serie te gaan kijken
dus maar ff zo vragen, is het wat deze serie? wat kan ik ervan verwachten?
Kom op jongens; het vuur is misschien wel ok, maar de brokstukken dat gaat nergens over!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:05 schreef Mirel het volgende:
Ik vond de CGI explosie opzich qua modellering goed. Het had alleen wat sneller en sterker gemogen. Eventueel niet zo lang in beeld vanwege lelijke texturen en licht maar die kunnen dan ook simpel omhooggekrikt worden, ten koste van lange rendertijd.
Maar ik ben toch al vergeten hoe het was, moet misschien opnieuw checken
Gevonden:
Ziet er toch goed uit? Had zelf liever gezien dat alles in 1x gaat, maar dat dat betonnen gedeelte later komt hoeft niet erg te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een prima serie over zombies. Ik vond niet dat er teveel drama was, gewoon goed van begin tot eind. Vond het opvallend dat dit op de Amerikaanse tv kon.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Fantastische eerste paar afleveringen, verplichte kost voor elke zombie-fan. Helaas wordt het daarna steeds minder en matigerquote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Kijk sowieso aflevering 1 en 2. Als je dat he-le-maal geweldig vindt: niet verder kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef casper019 het volgende:
Haha, die Aziaat op het eind; briljant!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef planethugo het volgende:
Op de set van The Walking Dead: S2 (video)
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kijk sowieso aflevering 1 en 2. Als je dat he-le-maal geweldig vindt: niet verder kijken
Veul te langquote:
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?quote:
Hij moest waarschijnlijk gewoon even pissen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef ems. het volgende:
[..]
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?
Ain't happeningquote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef ems. het volgende:
[..]
In z'n eentje in de bossen? Hopelijk betekent dat dat z'n kind en dat rotwijf (en al die andere nutteloze stereotypes uit die groep) van hem zijn opgegeten en dat het weer een spannend serie gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |