niks foutje maak goed.... anders is je topic al meteen FAALquote:
Ga anders lekker buiten in de sneeuw met je sleetje spelenquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef misterembryo het volgende:
[..]
niks foutje maak goed.... anders is je topic al meteen FAAL
Kut. De OP vergetenquote:Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga anders lekker buiten in de sneeuw met je sleetje spelen
Jomanda is er flink op vooruit gegaanquote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef ToT het volgende:
JA QUDT!Ben te laat!
Hij is nog lang niet af:
[ afbeelding ]
Anyway, op 1 gestemd!
Zo zou ik haar wel willen geven!quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jomanda is er flink op vooruit gegaan
Ik heb nog wel gedacht aan een auto met een lachende vent erin die door haar wordt geduwd. Ik vind het niet direct een "instraalhouding"quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo zou ik haar wel willen geven!
Met een zak over d'r kop, that is!
Anyway, dit leek me echt zo fucking voor de hand liggend he!het verbaast me telkens weer dat alles wat ik heel erg standaard vind, eigenlijk door niemand gedaan wordt!
Ik ben tegen principes die moeten. Dus mag iemand ander het doen, "de echte fokker" mag dat van mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd betyar![]()
In principe moet jij als winnaar weer een nieuw foto regelen maar je mag het ook aan een ander overlaten
j leuk! ik doe mee! plaats je battle maar! ToTquote:
Ik ben niet de winnaar he!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
j leuk! ik doe mee! plaats je battle maar! ToT
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef betyar het volgende:
--- NEW BATTLE-POST---
Origineel:
[ afbeelding ]die kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inzenden kan tot VRIJDAG 17-12-2010 16.00.
gewoon via PM naar mij.![]()
![]()
Ik denk dat ik ook wel weer eens wat ga proberen...![]()
Dat heb ik battles lang...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Dottey het volgende:
tevens geen idee .
Ik raaaaaaak het kwijjttttt !!
* Dottey handje geeftquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Meestal worden ze toch verkleint.....
Ja kom op joh, een perfect plaatje voor the battlequote:Op woensdag 15 december 2010 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
om een goede shop te kunnen maken moet je een goed begin plaatje hebben! lijkt me logisch
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
om een goede shop te kunnen maken moet je een goed begin plaatje hebben! lijkt me logisch
Je kan je andere plaatje toch ook gewoon kleiner maken....quote:
Tegen zo'n verweer kan ik niet opquote:Op donderdag 16 december 2010 07:53 schreef Maringo het volgende:
Je kan je andere plaatje toch ook gewoon kleiner maken....Ik heb nooit moeite met dit soort plaatjes. Het uiteindelijke plaatje hebben we liever toch niet zo groot. En dus kan het battleplaatje op deze grootte gewoon op de uiteindelijke inzending. Gewoon wat beter met je lassotool werken
Het immers toch ook de challenge om met zo'n plaatje wat te kunnen
PM-ENquote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef misterembryo het volgende:
[ link | afbeelding ]
zet deze er maar op
Wellicht dat een ander plaatje helpt.quote:
Dat betekend nog niet dat er geshopped moet worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:36 schreef Dottey het volgende:
helemaal niets? en maringo dan met zijn bericht echte bazen shoppen alles?!
![]()
of jij ook geen echte baas bent.quote:Op zondag 19 december 2010 02:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat er geshopped moet worden.
Of dat men eens echt leert photoshoppen met een kleine resolutie i.p.v. die megaposters.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Wellicht dat een ander plaatje helpt.
Het heeft ook met ideeën te maken eh, dat heb niks met de resolutie van het plaatje te maken. Daar zijn eerdere battles ook aan ten onder gegaan.quote:Op zondag 19 december 2010 03:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Of dat men eens echt leert photoshoppen met een kleine resolutie i.p.v. die megaposters.
Of je accepteert dat men jouw plaatje niet wil en zoek een ander plaatje.quote:Op zondag 19 december 2010 03:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Of dat men eens echt leert photoshoppen met een kleine resolutie i.p.v. die megaposters.
Als je een hekel aan PSV hebt zou je er juist ook leuke dingetjes mee kunnen doen!quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer dat ie van psv.nl afkomt, maar ja.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef ry4life het volgende:
Een nieuwe battle?
[ afbeelding ]
Inleveren bij mij
Deadline: dinsdag 21 december 19:00
Iedereen mee eens?
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af hoe je sommige dingen verzint
Hahaha, ik ben al bijna klaar!quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]Vraag ik me ook af!
Ja ik had eerst nog een zwik andere ideeën. Kweenie of je al bezig bent? Dan PM ik je ze wel ff. (Maar ik wil je uiteraard niet op ideeën brengen he!)
Geen idee. Die van mij lijkt alleen nergens naarquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo sneu als die van mij?____________!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
Ik heb ook wat ingestuurd dus hou maar op allemaal
Ik hou van een man met zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
Hij heeft alleen waarschijnlijk wel gelijk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik hou van een man met zelfvertrouwen.
Oké. Ik trek me terug.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
Ik mag zeggen, dat het wel een aardige concurrentie isquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft alleen waarschijnlijk wel gelijk!
zal nog even wat flanzen dan.quote:
eej niet zo gehaastquote:
Eigenlijk de enige die ik ook maar een beetje goed vindquote:
ik denk trouwens dat 5 van hem isquote:
Goed dat jij niet meedoet dan..quote:
Heb de namen nu even niet bij de hand en er kunnen nog wat stemmen bijquote:
Met een medium als internet niks anders kunnen vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedenk een woord zoek op google afbeeldingen en voila!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Dottey het volgende:
alweer een voetballer?Van Den Broek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedenk een woord zoek op google afbeeldingen en voila!![]()
aan beide niets meer doenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:05 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, niet bij mij. Ik kan niet meer elke dag online komen, helaas!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef mista het volgende:
~~~~~~De 1e battle van het nieuwe jaar!!~~~~~
[ afbeelding ]
Inleverdatum woensdag vóór 19:00 uur bij ToT!
Zo, game on!
Klopt, maar snel met het regelen van een nieuwe battle ben je niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht dat ik het plaatje mocht kiezen?
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt, maar snel met het regelen van een nieuwe battle ben je niet.
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef ry4life het volgende:
Een nieuwe battle
[ afbeelding ]
Inleveren bij mij
Deadline: dinsdag 21 december 19:00
Iedereen mee eens?
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Rockiejj het volgende:
Nou, dan doe ik het wel ff:
En nu niet meer zeure:
~ De nieuwe battle! ~
[ afbeelding ]
Geef jij dit (lieve) beestje iets waar hij naar kan kijken?
Deadline: Woensdag 5 Januari, 21:00 uur.
Oja, vergeten te zeggen, hij mag worden ingeleverd op het volgende adres.
Ja, hij heeft indd. wel zo'n kop ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:32 schreef ToT het volgende:
Ik wilde een soepje maken dat het beestje stevig van achteren genomen werd!
Maar idd @ beide niet, hoewel nummer 2 minder slecht is!
Ja dat mag. Maar de eerste keer moet je wel gebak trakteren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Gelebadeend het volgende:
Mag ik meedoen met de volgende battle?
Ik wil blaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuwquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Teal het volgende:
Dubbel feest, ik ga ook meedoen.
Ik dacht dat ik al een keer had meegedaan, maar zal wel in GC zijn geweest,
Ik geef wat anders dan taart:
[ afbeelding ]
1 per persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik wil blaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuwJij mag blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typefouten, ik maak ze met trots.
Feli!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
DE UITSLAG:
1 -> --3S--
2 -> Rockiejj winnaar
Nu je het zegt.. dat is niet volgens de regels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wacht, jij pakt zelf een plaatje uit en maakt deze battle en doet zelf mee?
Bedankt voor je mening over de regels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef ry4life het volgende:
Het is niet een plaatje die hij zelf opgezocht heeft en aangezien niemand een battle startte werd er maar een nieuwe battle gestart. En omdat er een periode er minder mensen meededen is het geen probleem meer als je zelf meedoet...
Tenminste dat denk ik.
Het is niet alleen een mening, het is al een tijd geen probleem meer als je zelf meedoet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening over de regels.
Wat zeik jij nou? Gekke paintnewb!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening over de regels.
Huh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef ry4life het volgende:
en aangezien niemand een battle startte
Er was misschien wel een plaatje, maar dat maakt nog geen battle ervan. Dan had je er een van kunnen maken door een deadline en plaats van inzenden aan te geven, of het aan iemand anders vragen het te regelen. Aangezien niemand wat deed of reageerde deden anderen suggesties...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?Ik heb die Snoop Dogg plaatje een paar weken geleden al gepost...
Ja, maar die wordt afgewezen omdat je er geen datum bij gezet had, beetje raar vind ik. Maar goed, verder met de battle..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?Ik heb die Snoop Dogg plaatje een paar weken geleden al gepost...
Jij hebt het moeilijk hier hè.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja idd weer een hond. Ik kreeg commentaar "weer een voetballer"
ik zou er niets meer aan doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Rockiejj het volgende:
--- NEW BATTLE-POST---
[ afbeelding ]
Maak jij deze flitsende cowboyhond een held? Of juist een verliezer?
Paint en photoshop er lekker op los!
Inzenden kan tot maandag 10 januari 2011, 23:00 uur.
gewoon via PM naar mij.
SUCCES!
Dat het niet gaat zoals jij het wilt, betekend nog niet dat het een rotzooi is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wist ik veel dat het een grote rotzooi is deze battles
Ondertussen meer dan 24 uur later...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Rockiejj het volgende:
Inzenden kan tot maandag 10 januari 2011, 23:00 uur.
gewoon via PM naar mij.
Topic bloedt sowieso een beetje dood, met maar 2 inzendingen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ondertussen meer dan 24 uur later...
Even een subtiel kickje. Komt er nog een uitslag of is dit topic officieel dood?quote:
Nieuw onderwerp? Op basis van je UI:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef PeterV het volgende:
[..]
Even een subtiel kickje. Komt er nog een uitslag of is dit topic officieel dood?
Nee, er zijn soms rust periodes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef PeterV het volgende:
[..]
Even een subtiel kickje. Komt er nog een uitslag of is dit topic officieel dood?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp? Op basis van je UI:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion is a pacifier
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef PeterV het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel iets mee. Maar moet de vorige battle dan niet eerst afgerond worden dan? Ondanks de twee inzendingen?
Tjah kweenie, daar zou idd een battle van gemaakt moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl we daar op wachten maar ff een battle van deze maken?![]()
OK hier is ie dan. Maar doe maar geen punt(en) geven. Die haal ik wel in toekomstige Battlesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:28 schreef Dottey het volgende:
Plemp ze hier neer. Die je hebt gemaakt. Dan stemmen wij allemaal op die van jou krijg je een punt voor de moeite Het was ook een foto waar je nul mee kon doen. (in mijn optiek)
Die gene die de battlepost maakt moet hem ook DAADWERKELIJK UITVOEREN! ANDERS MINPUNTEN
Ranglijst:quote:
BEETJE laat!quote:
ja dat probleem heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
BEETJE laat!
@ nieuwe: Heb ik weer TE veel ideeën voor!
Alleen is het de vraag of ik er wel tijd voor heb...
1 idee is wel lekker grof!(Wel weer een inkoppertje, maar dat denk ik van al mijn ideeën!
)
FOK!'ers met vriendinnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef ToT het volgende:
Ik moet ff wachten tot mijn vriendin weer weg is voor ik aan mijn soepje kan beginnen!Ik denk namelijk dat ze mijn creatie niet echt zal kunnen gaan waarderen!
Hehehe ze is nu ff naar haar zus toe dus heb ik heel even tijd om wat in elkaar te fröbelen, maar ik heb ondertussen ook al een PM gekregen van iemand die het zelfde idee had!quote:
Jaja, maar had nog wel een ideetje, dacht alleen dat in de tijd dat ik het af zou hebben de battle er wel zou zijnquote:
sorry....quote:
Haha, nevermind!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
sorry....
heb net over de knie bij ToT gelegen.. mijn billen hebben flinke tikken gehad
terrechte klacht overigens
OK, "Petertje" heeft iets gevonden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Beeldspraak het volgende:
Petertje kom dan op met die battle
Demy lijkt op Paulus de Boskabouter hier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef Jamiroquai het volgende:
Ter inspiratie: PIEW!
[ afbeelding ]
(Demy de Zeeuw bij tandarts)
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
Het duurde ff voor ik Dottey herkende!Maar whaddup met die hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
* PeterV buigt diep voor het applaus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:25 schreef Maringo het volgende:
DEEEEEE WINNAARRRRRRRRRRRrrrrrrr:
*tromroffel*
PeterV!
yaaaaay! *appalause*
Ook de rest van het deelnemersveld(je) dient een applause te ontvangen uiteraard:
1. PeterV
2. Dottey
3. ToT
Peter heeft nu de discutabele eer om een nieuwe battle te starten! Succes.
Zo za ik ook hoor lieffie. En door het zand moest je ook nog voor gekke hoeken zorgen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef ToT het volgende:
Hey feli!
Ja en @ schaduw: ik was begonnen met schaduw te maken, maar dat kwam qua kleur weer totaal niet overeen met de overige schaduw!
Dank u.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef ToT het volgende:
Hey feli!Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef Dottey het volgende:
van harte PeterV
Ehmz.....nog niet....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef PeterV het volgende:
[..]
Dank u.
Is dit plaatje wat?
[ afbeelding ]
Opzij, opzij, opzij. Maak plaats, maak plaats, maak plaats. We hebben ongelofelijke haast.
Kunnen we hier iets mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |