Haha, nevermind!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
sorry....
heb net over de knie bij ToT gelegen.. mijn billen hebben flinke tikken gehad
terrechte klacht overigens
OK, "Petertje" heeft iets gevonden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Beeldspraak het volgende:
Petertje kom dan op met die battle
Demy lijkt op Paulus de Boskabouter hier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef Jamiroquai het volgende:
Ter inspiratie: PIEW!
[ afbeelding ]
(Demy de Zeeuw bij tandarts)
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
Het duurde ff voor ik Dottey herkende!Maar whaddup met die hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
* PeterV buigt diep voor het applaus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:25 schreef Maringo het volgende:
DEEEEEE WINNAARRRRRRRRRRRrrrrrrr:
*tromroffel*
PeterV!
yaaaaay! *appalause*
Ook de rest van het deelnemersveld(je) dient een applause te ontvangen uiteraard:
1. PeterV
2. Dottey
3. ToT
Peter heeft nu de discutabele eer om een nieuwe battle te starten! Succes.
Zo za ik ook hoor lieffie. En door het zand moest je ook nog voor gekke hoeken zorgen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef ToT het volgende:
Hey feli!
Ja en @ schaduw: ik was begonnen met schaduw te maken, maar dat kwam qua kleur weer totaal niet overeen met de overige schaduw!
Dank u.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef ToT het volgende:
Hey feli!Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef Dottey het volgende:
van harte PeterV
Ehmz.....nog niet....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef PeterV het volgende:
[..]
Dank u.
Is dit plaatje wat?
[ afbeelding ]
Opzij, opzij, opzij. Maak plaats, maak plaats, maak plaats. We hebben ongelofelijke haast.
Kunnen we hier iets mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |