Of je accepteert dat men jouw plaatje niet wil en zoek een ander plaatje.quote:Op zondag 19 december 2010 03:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Of dat men eens echt leert photoshoppen met een kleine resolutie i.p.v. die megaposters.
Als je een hekel aan PSV hebt zou je er juist ook leuke dingetjes mee kunnen doen!quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer dat ie van psv.nl afkomt, maar ja.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef ry4life het volgende:
Een nieuwe battle?
[ afbeelding ]
Inleveren bij mij
Deadline: dinsdag 21 december 19:00
Iedereen mee eens?
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af hoe je sommige dingen verzint
Hahaha, ik ben al bijna klaar!quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]Vraag ik me ook af!
Ja ik had eerst nog een zwik andere ideeën. Kweenie of je al bezig bent? Dan PM ik je ze wel ff. (Maar ik wil je uiteraard niet op ideeën brengen he!)
Geen idee. Die van mij lijkt alleen nergens naarquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo sneu als die van mij?____________!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
Ik heb ook wat ingestuurd dus hou maar op allemaal
Ik hou van een man met zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
Hij heeft alleen waarschijnlijk wel gelijk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik hou van een man met zelfvertrouwen.
Oké. Ik trek me terug.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
Ik mag zeggen, dat het wel een aardige concurrentie isquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft alleen waarschijnlijk wel gelijk!
zal nog even wat flanzen dan.quote:
eej niet zo gehaastquote:
Eigenlijk de enige die ik ook maar een beetje goed vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |