Ja, hij heeft indd. wel zo'n kop ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:32 schreef ToT het volgende:
Ik wilde een soepje maken dat het beestje stevig van achteren genomen werd!
Maar idd @ beide niet, hoewel nummer 2 minder slecht is!
Ja dat mag. Maar de eerste keer moet je wel gebak trakteren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Gelebadeend het volgende:
Mag ik meedoen met de volgende battle?
Ik wil blaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuwquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Teal het volgende:
Dubbel feest, ik ga ook meedoen.
Ik dacht dat ik al een keer had meegedaan, maar zal wel in GC zijn geweest,
Ik geef wat anders dan taart:
[ afbeelding ]
1 per persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik wil blaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuwJij mag blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typefouten, ik maak ze met trots.
Feli!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
DE UITSLAG:
1 -> --3S--
2 -> Rockiejj winnaar
Nu je het zegt.. dat is niet volgens de regels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wacht, jij pakt zelf een plaatje uit en maakt deze battle en doet zelf mee?
Bedankt voor je mening over de regels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef ry4life het volgende:
Het is niet een plaatje die hij zelf opgezocht heeft en aangezien niemand een battle startte werd er maar een nieuwe battle gestart. En omdat er een periode er minder mensen meededen is het geen probleem meer als je zelf meedoet...
Tenminste dat denk ik.
Het is niet alleen een mening, het is al een tijd geen probleem meer als je zelf meedoet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening over de regels.
Wat zeik jij nou? Gekke paintnewb!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening over de regels.
Huh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef ry4life het volgende:
en aangezien niemand een battle startte
Er was misschien wel een plaatje, maar dat maakt nog geen battle ervan. Dan had je er een van kunnen maken door een deadline en plaats van inzenden aan te geven, of het aan iemand anders vragen het te regelen. Aangezien niemand wat deed of reageerde deden anderen suggesties...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?Ik heb die Snoop Dogg plaatje een paar weken geleden al gepost...
Ja, maar die wordt afgewezen omdat je er geen datum bij gezet had, beetje raar vind ik. Maar goed, verder met de battle..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?Ik heb die Snoop Dogg plaatje een paar weken geleden al gepost...
Jij hebt het moeilijk hier hè.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja idd weer een hond. Ik kreeg commentaar "weer een voetballer"
ik zou er niets meer aan doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Rockiejj het volgende:
--- NEW BATTLE-POST---
[ afbeelding ]
Maak jij deze flitsende cowboyhond een held? Of juist een verliezer?
Paint en photoshop er lekker op los!
Inzenden kan tot maandag 10 januari 2011, 23:00 uur.
gewoon via PM naar mij.
SUCCES!
Dat het niet gaat zoals jij het wilt, betekend nog niet dat het een rotzooi is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wist ik veel dat het een grote rotzooi is deze battles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |