Ik ben niet de winnaar he!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
j leuk! ik doe mee! plaats je battle maar! ToT
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef betyar het volgende:
--- NEW BATTLE-POST---
Origineel:
[ afbeelding ]die kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inzenden kan tot VRIJDAG 17-12-2010 16.00.
gewoon via PM naar mij.![]()
![]()
Ik denk dat ik ook wel weer eens wat ga proberen...![]()
Dat heb ik battles lang...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Dottey het volgende:
tevens geen idee .
Ik raaaaaaak het kwijjttttt !!
* Dottey handje geeftquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Meestal worden ze toch verkleint.....
Ja kom op joh, een perfect plaatje voor the battlequote:Op woensdag 15 december 2010 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
om een goede shop te kunnen maken moet je een goed begin plaatje hebben! lijkt me logisch
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
om een goede shop te kunnen maken moet je een goed begin plaatje hebben! lijkt me logisch
Je kan je andere plaatje toch ook gewoon kleiner maken....quote:
Tegen zo'n verweer kan ik niet opquote:Op donderdag 16 december 2010 07:53 schreef Maringo het volgende:
Je kan je andere plaatje toch ook gewoon kleiner maken....Ik heb nooit moeite met dit soort plaatjes. Het uiteindelijke plaatje hebben we liever toch niet zo groot. En dus kan het battleplaatje op deze grootte gewoon op de uiteindelijke inzending. Gewoon wat beter met je lassotool werken
Het immers toch ook de challenge om met zo'n plaatje wat te kunnen
PM-ENquote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef misterembryo het volgende:
[ link | afbeelding ]
zet deze er maar op
Wellicht dat een ander plaatje helpt.quote:
Dat betekend nog niet dat er geshopped moet worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:36 schreef Dottey het volgende:
helemaal niets? en maringo dan met zijn bericht echte bazen shoppen alles?!
![]()
of jij ook geen echte baas bent.quote:Op zondag 19 december 2010 02:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat er geshopped moet worden.
Of dat men eens echt leert photoshoppen met een kleine resolutie i.p.v. die megaposters.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Wellicht dat een ander plaatje helpt.
Het heeft ook met ideeën te maken eh, dat heb niks met de resolutie van het plaatje te maken. Daar zijn eerdere battles ook aan ten onder gegaan.quote:Op zondag 19 december 2010 03:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Of dat men eens echt leert photoshoppen met een kleine resolutie i.p.v. die megaposters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |