Even een subtiel kickje. Komt er nog een uitslag of is dit topic officieel dood?quote:
Nieuw onderwerp? Op basis van je UI:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef PeterV het volgende:
[..]
Even een subtiel kickje. Komt er nog een uitslag of is dit topic officieel dood?
Nee, er zijn soms rust periodes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef PeterV het volgende:
[..]
Even een subtiel kickje. Komt er nog een uitslag of is dit topic officieel dood?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp? Op basis van je UI:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion is a pacifier
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef PeterV het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel iets mee. Maar moet de vorige battle dan niet eerst afgerond worden dan? Ondanks de twee inzendingen?
Tjah kweenie, daar zou idd een battle van gemaakt moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl we daar op wachten maar ff een battle van deze maken?![]()
OK hier is ie dan. Maar doe maar geen punt(en) geven. Die haal ik wel in toekomstige Battlesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:28 schreef Dottey het volgende:
Plemp ze hier neer. Die je hebt gemaakt. Dan stemmen wij allemaal op die van jou krijg je een punt voor de moeite Het was ook een foto waar je nul mee kon doen. (in mijn optiek)
Die gene die de battlepost maakt moet hem ook DAADWERKELIJK UITVOEREN! ANDERS MINPUNTEN
Ranglijst:quote:
BEETJE laat!quote:
ja dat probleem heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
BEETJE laat!
@ nieuwe: Heb ik weer TE veel ideeën voor!
Alleen is het de vraag of ik er wel tijd voor heb...
1 idee is wel lekker grof!(Wel weer een inkoppertje, maar dat denk ik van al mijn ideeën!
)
FOK!'ers met vriendinnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef ToT het volgende:
Ik moet ff wachten tot mijn vriendin weer weg is voor ik aan mijn soepje kan beginnen!Ik denk namelijk dat ze mijn creatie niet echt zal kunnen gaan waarderen!
Hehehe ze is nu ff naar haar zus toe dus heb ik heel even tijd om wat in elkaar te fröbelen, maar ik heb ondertussen ook al een PM gekregen van iemand die het zelfde idee had!quote:
Jaja, maar had nog wel een ideetje, dacht alleen dat in de tijd dat ik het af zou hebben de battle er wel zou zijnquote:
sorry....quote:
Haha, nevermind!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
sorry....
heb net over de knie bij ToT gelegen.. mijn billen hebben flinke tikken gehad
terrechte klacht overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |