Kleine moeite, groot bestand (1.1GB)quote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
pagan, volgens mij heb ik em binnen?
ik ga zo m'n laptop even ophalen, even kijken dan
in ieder geval bedankt
quote:
Gewoon ff teruglezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
f_r echt, soms maak je een beetje een wereldvreemde indrukquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Valt nog wel mee hoor. Dan moet ik nog bijna een maand.
Is het nog geen mei???
quote:Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gewoon ff teruglezen.
Ik heb het al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is de betreffende muzequote:Op maandag 13 december 2010 18:32 schreef Beijtje het volgende:
Kattenliefhebbers, zouden jullie eens naar dit topicwillen kijken? Bedankt alvast!
(Prachtige ode trouwens!)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Komt die schilder ook echt schilderen?quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, die's mooi
Het sneeuwt hier, ontdekte ik toen de schilder kwam't Is te donker om het te zien maar toen hij kwam sprong het buitenlicht aan
Beterschap!quote:Op maandag 13 december 2010 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
zwabber heeft griepje![]()
hopen dat het over is voor de vakantie
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Komt die schilder ook echt schilderen?
Merlijn is geweldig. Hij is wat vreemd en zo, en niet helemaal recht van lijf en leden. Hij hupt een beetje als een haas en hij kraakt ipv mauwt en hij is een tikkie autistisch. Maar dat is al heel erg bijgetrokken dankzij de liefde van zijn dinnetje, ons engeltje Bijoux en de liefde die hij heeft voor mijn man. Veel knuffelen is zijn enige medicijnquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, die's mooi
Het sneeuwt hier, ontdekte ik toen de schilder kwam't Is te donker om het te zien maar toen hij kwam sprong het buitenlicht aan
Wat een leukerd!!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien
[..]
Hier is de betreffende muze
[ afbeelding ]
Oeh geef hem maar een kacheltjequote:Op maandag 13 december 2010 18:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaChristans kamer wordt geschilderd
Hihi nu je het zegtquote:Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Nok ik zat serieus naar die foto te staren en ik dacht wat gaan die snorharen raar chaotisch naar boven?
Maar pas na een poos zag ik dat dat zn wenkbrauwen zijn, sodeju zeg, is dat normaal?
Is gewoon binnen hoorquote:
Zowel zijn snorharen als zijn wenkbrauwen staan alle kanten opquote:Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Nok ik zat serieus naar die foto te staren en ik dacht wat gaan die snorharen raar chaotisch naar boven?
Maar pas na een poos zag ik dat dat zn wenkbrauwen zijn, sodeju zeg, is dat normaal?
Whehehe epic!quote:Op maandag 13 december 2010 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zowel zijn snorharen als zijn wenkbrauwen staan alle kanten op
Ze representeren zijn breinquote:Op maandag 13 december 2010 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe epic!
Dat hebben toch niet alle katten zo he?
Geweldige chaos
quote:
Prijs hem uitbundig. je buren zullen het er helemaal mee eens zijnquote:Op maandag 13 december 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Sjon was net zo blij dat we weer thuis waren dat ie even helemaal los ging op de bank en onder de rugkussens zat te blaffen, dat mag ie vaker daar doen, dat dempt lekker, ik dacht eerst dat het buiten was
Lekker Merlijntjequote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien
[..]
Hier is de betreffende muze
[ afbeelding ]
Snap ik maar in de winter is het toch lastig met verf hebben wij vorig jaar gezienquote:
Hij hoorde me niet, hij zat onder de kussens heel hard te blaffenquote:Op maandag 13 december 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Prijs hem uitbundig. je buren zullen het er helemaal mee eens zijn
quote:Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Ml-etje het volgende:
Snap ik maar in de winter is het toch lastig met verf hebben wij vorig jaar gezien
Mag hopen dat het binnen isarm kind
Ah succes, waar?quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef Ynske het volgende:
hulp op afstand om hersens te activeren is handig
morgen op gesprek bij uitzendbureau voor een vacature in Mtricht
t uitzendbureau? randstadquote:
We zullen duimen!quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef Ynske het volgende:
hulp op afstand om hersens te activeren is handig
morgen op gesprek bij uitzendbureau voor een vacature in Mtricht
dinsdag en woensdagquote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Yns dinsdag, Belaan woensdag en Baaf donderdag toch?
Ook duimen dus voor jou en natuurlijk voor Baaf!quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Ow, ik doe ook mee. Ik solliciteer nu rechtstreeks bij Parnassia op de functie waar ik nu tijdelijk voor de gemeente zit
Maar ivm bezuinigingen kan het zijn dat Parnassia er ook geen geld voor hebben.
Maar dit werk is voor mij wel echt![]()
![]()
![]()
Je bent overtijd?quote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
De helft van de tt geldt voor mij!
Wij wel. Maar of die werkgevers ook goede keuzes kunnen maken is nog maar de vraagquote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Maes het volgende:
Wat een drukte met solliciteren! Zet em op mensen, jullie kunnen het![]()
Voor mij nog niet eens de helftquote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
De helft van de tt geldt voor mij!
Heul wel!quote:
Ja die. Daar pas ik prima, toch!quote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:
parnassiais dat van die gekken instituut? Die waar peter r de V een hele ep over had?
Ja maar ik nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul wel!
Ik ben aan het solliciteren hoor
Gezelligerdquote:
Kan ik al gaan kijken of is dat nog te vroeg??quote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Prachtige blauwe muur al bovenHet gaat heel hard. Updates komen wel in het betreffende topic
Mwehehehe ja.quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Die Ben net op Boulevard over die zoen van vrijdag, geweldig
Ja duh, wie wil hem nou niet zoenenquote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe ja.
"Ik snap niet wat ze zich druk maakt hoor, ik heb er nog wel meer gezoend sinds ik bij haar weg ben!"
Nee nog niet, moet nog foto's maken. En dat doe ik morgen bij daglichtquote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Maes het volgende:
Kan ik al gaan kijken of is dat nog te vroeg??
En nu in Jip- en Janneketaalquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Vet man, ik zit in een bsos trip. Had win 7 32 bits erop staan....ding in ene KEITRAAG. Laptop deed niet eens start openen zonder vast te lopen. Toen 64 bits erop gepleurt want dan gebruikte ik iig ook al mijn geheugen... ding sneller,maar nog traag imho. Ennu zit ik in een bsod trip met unmountable volume.
Kreng deed gisteren om 23u nog :s wil hem her installen maar hij blijft hangen lijkt wel. Ik denk dat mijn hdd naar de kloten is.
Iemand hier die weet hoelang samung garantie op een laptop heeft?
2 jaar? geloof ikquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Vet man, ik zit in een bsos trip. Had win 7 32 bits erop staan....ding in ene KEITRAAG. Laptop deed niet eens start openen zonder vast te lopen. Toen 64 bits erop gepleurt want dan gebruikte ik iig ook al mijn geheugen... ding sneller,maar nog traag imho. Ennu zit ik in een bsod trip met unmountable volume.
Kreng deed gisteren om 23u nog :s wil hem her installen maar hij blijft hangen lijkt wel. Ik denk dat mijn hdd naar de kloten is.
volgens mij in nederland van ieder merk, voor iedere laptop 2 jaarquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
quote:
QEDquote:
volgens mij 1e jaar bij winkel, 2e bij fabrikant?quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Qwea het volgende:
2 jaar en claim ik dat dan bij de winkel of rechtstreeks via de fabrikant? Ik zal hem dan wel ff kwijt zijn he? Hij doet ook geen nieuwe install meer. Alles hangt. Ooh wacht, nou dat duurde ff maar ik heb beeld
Ja die hdd is het probleem ook niet, als het daar zeker aan ligt. Kan ook mem zijn... maar als die hdd onder de garantie valt of het geheugen, dan gaan zeiken als ik het zelf doe en krijg je niks nie vergoedt nie.quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij 1e jaar bij winkel, 2e bij fabrikant?![]()
en anders soep je d'r toch zelf een harde schijf in?
Blue Screen Of Shit?quote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Jammerquote:
Ja, maar ik heb de koffie zo in de koelkast gezet.quote:
haha, je CD key heeft het koudquote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef Qwea het volgende:
wtfIk probeer mijn key uit te lezen met everst en met een ander progje...
CD Key: BBBBB-BBBBB-BBBBB-BBBBB-BBBBBwhut?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de koffie zo in de koelkast gezet.
Als ze dan wel een keer komt doe ik em zo in de magnetron![]()
Nee, logisch toch?
Ik had er ook al niet meer op gerekend, aangezien het hier best glad was.
Maar ze belde toch nog ff, was ook gezellig
Hier alleen regenquote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hier lag net niks, er bleef echt niks liggen van vanmiddag...
Tegen die tijd doe je er wat room bij en ijsklontjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, logisch toch?
Waar zit jij dan?quote:
Ze zal er inmiddels wel zijn denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ze is nu aan het terug glibberen?
Hoop het maar hier is het glibberdeglibber.quote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zal er inmiddels wel zijn denk ik
Trusten Zwab![]()
Ja, leuk he!quote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoop het maar hier is het glibberdeglibber.
Het is enorm opgeknapt bij Asfalt zeg
quote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, leuk he!![]()
Ik zag Elies daar net ook al, dus ze is weer veilig thuis
Nee joh, tis Miss Montrealquote:
Kan best hoor, dat met die koffie. Als je het kopje maar wel even afdekt, zodat er geen koelkastbugs in kruipenquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, logisch toch?
Vooral van die lekkere dikke, goed dekkende verf. Trekt alles in één keer egaal en dan zijn een paar bupsen en gaten niet eens meer ergquote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
wat een pot verf en tegels al niet kunnen doen
Oognip een dag, en Ll 25 jaarquote:
Mja, tenzij het blijft zittenquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt een heftige bevalling dan voor Ll
quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat met die koffie. Als je het kopje maar wel even afdekt, zodat er geen koelkastbugs in kruipen
Had graag even bij je langsgekomen, maar het weer zat wat tegen
Ben weer thuis
Greys, ik herkende je nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt een heftige bevalling dan voor Ll
Ik zal hem zaterdag wel even onderzoeken.quote:
Ik was ook over tijd.quote:
Ik verwaarloos jullie.quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Jij!
*Bij kladden pakt*
Waar zit je nou heel de tijd
quote:
Daar is het weer voor.quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het gewoon koud in huis en tis gewoon 20 graden hier
Stiekem mijn twitter volgen!quote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beetje rondjes rijden in de sneeuw
Jup, hele middagquote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar is het weer voor.
Ook sneeuw gehad?
Nee, dat postte je in TALquote:
Heb jij je SeSa pakje al eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar is het weer voor.
Ook sneeuw gehad?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij je SeSa pakje al eigenlijk?
Je eenjarig jubileum vieren met Baileys is ook lekker natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna vieren hun 1-jarig jubileum hier door Baileys te molesteren
quote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga die van mij ook pas morgen op de post doen.![]()
![]()
Arme Baileys...hij jammert moord en brandquote:Op maandag 13 december 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je eenjarig jubileum vieren met Baileys is ook lekker natuurlijk
Ik heb mn pakje ook nog nietquote:
Dan zit Mohammed wel op de bergquote:Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zocht je, ze miste je.
En als de berg niet naar dinges komt...
De berg naar dinges/quote:Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zocht je, ze miste je.
En als de berg niet naar dinges komt...
Ja duh, als je hier niet bent dan ga ik wel kijken of je wel online bent of niet ivm SeSaquote:
Welquote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De berg naar dinges/
Volgens mij heeft nog niemand zijn pakje.
Wat ben jij toch ergquote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, als je hier niet bent dan ga ik wel kijken of je wel online bent of niet ivm SeSa
Ik laat ook nergens anders wat los over sesa.quote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, als je hier niet bent dan ga ik wel kijken of je wel online bent of niet ivm SeSa
Nee, ik bedoel of je uberhaupt nog wel online bent, of dat we moeten smsenquote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik laat ook nergens anders wat los over sesa.
sms'en?quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of je uberhaupt nog wel online bent, of dat we moeten smsen
quote:
Relatietherapie? Anyone?quote:
Nee, zo zijn wij nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
sms'en?
Zijn jullie die prive oproepen die bellen en dan weer opleggen.
Zie je wel...jullie praaaaten geen eens meerquote:
Zonder trouwen, hup van verloven naar verbrekenquote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie je wel...jullie praaaaten geen eens meer![]()
Sowwy.quote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zo zijn wij niet
Ik heb echt gekeken of je nog wel online was, of dat we je via sms een herinnering moesten geven aan SeSa, maar dat hadden we dus beter wel kunnen doen
Als je ook maar een béétje belangstelling had voor het doen en laten van je verloofde dan wist je dat.quote:
Pesies. Ik zal dadelijk eens wat bij hem blauw maken.quote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie je wel...jullie praaaaten geen eens meer![]()
blauwe ballenquote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Ik zal dadelijk eens wat bij hem blauw maken.
quote:
Ik post wel in FHF, allen ik wist niet dat je daar blauw was.quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ook maar een béétje belangstelling had voor het doen en laten van je verloofde dan wist je dat.
In TAL.quote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zo gemakkelijk vergeef ik het je niet.
Ik was zo eeeeenzaam!Zat ik hier met dit zooitje opgescheept terwijl jij godweetwaar uithing.
quote:
Ik heb geen blauwe ballen. Wel rode.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh!quote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik post wel in FHF, allen ik wist niet dat je daar blauw was.
Niet in het rond, want dan was je wel eerder hier weer langs gekomenquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
In TAL.
Ik geef het toe, ik hoereer een beetje in het rond...
Nee, maar ik ben ze nu allemaal aan het bijlezen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh!Da's helemaal erg!
Heb je nog geen enkele van mijn praaachtige slotjes of OP edits (op verzoek) gezien?
Heul niet, je was alleen daar, niks rondquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
In TAL.
Ik geef het toe, ik hoereer een beetje in het rond...
Ik zag het.quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ze nu allemaal aan het bijlezen.
Ik doe trouwens wel mee. Ik sta al in het vervoerstopic en ga wat opsturen naar iemand.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet in het rond, want dan was je wel eerder hier weer langs gekomen
Maar gezellig dat je d'r weer eens bent heur
quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, je was alleen daar, niks rond
En nog wat ONZ, FEE, en PTA. Eigenlijk alles behalve F&F.quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, je was alleen daar, niks rond
Wrom?quote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En nog wat ONZ, FEE, en PTA. Eigenlijk alles behalve F&F.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En nog wat ONZ, FEE, en PTA. Eigenlijk alles behalve F&F.
Back for good?quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Omdat, geen reden eigenlijk. Daar is het ook gezellig.
Maar nu ben ik terug.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Omdat, geen reden eigenlijk. Daar is het ook gezellig.
Maar nu ben ik terug.
Hmpf.quote:
Oma heldin.quote:Op maandag 13 december 2010 23:03 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, van werken word je moe
Prakje en dan plat
Aldus oma, omdat ze vandaag een paar uurtjes heeft geschilderd en gevloerlegd
Het is zo leuk, maar ik doe het te weinigquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmpf.![]()
Je was al bijna uit de OP gesloopt, weet je dat? Zo ver weg was je!
Weet je war bizar is? Naast Yska in de auto zitten en je realiseren dat je bijna twee keer zo oud bentquote:
Je had hier ook kunnen slapen, had je morgenvroeg zo weer heen gekundquote:Op maandag 13 december 2010 23:03 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, van werken word je moe
Prakje en dan plat
Aldus oma, omdat ze vandaag een paar uurtjes heeft geschilderd en gevloerlegd
Dat was het meest bizarre van de dag?quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je war bizar is? Naast Yska in de auto zitten en je realiseren dat je bijna twee keer zo oud bent
quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je war bizar is? Naast Yska in de auto zitten en je realiseren dat je bijna twee keer zo oud bent
Ik ken het ook, maar dan andersom!quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik (nog) niet, maar ik vrees dat dat niet zo heel lang meer duurtquote:
Twee keer zo oud zijn en je realiseren dat je bijna naast Yska in de auto zitquote:
Jamaar we waren klaarquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Je had hier ook kunnen slapen, had je morgenvroeg zo weer heen gekund
Nee, dat iemand anders 2x zo oud is.quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee keer zo oud zijn en je realiseren dat je bijna naast Yska in de auto zit
Heb je het nou over Cat?quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat iemand anders 2x zo oud is.
*stopt een soppig koekje in Elisa's tandeloze mondje*quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee keer zo oud zijn en je realiseren dat je bijna naast Yska in de auto zit
Jaquote:
We zullen het meemakenquote:En hopelijk gaat je arm niet teveel tennissen na al deze activiteit.
*leest mee*quote:
Dus Ing, Greys en Tombo en ik gaan het daar ook leuk hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
En dat ik me heel prima voelde met die twee. Alles ging zo soepel en gezellig. Heel bijzonder
quote:[..]
We zullen het meemaken
Dank jequote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
*stopt een soppig koekje in Elisa's tandeloze mondje*
EET MAAR LEKKER OP HOOR!
Haar gehoor gaat er ook al aan.
GRAAG GEDAAN HOOR!quote:
Knap hoor.quote:
Ow, dat zou ik een partij lekker vinden nuquote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker laten lopen Elies![]()
Cat doet nog wel een late ronde, komt ze je lekker wassen
Ze komt eraanquote:Op maandag 13 december 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik een partij lekker vinden nuEerst gewassen worden, dan gemasseerd en dan een verhaaltje op de bedrand
Massagequote:Op maandag 13 december 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik een partij lekker vinden nuEerst gewassen worden, dan gemasseerd en dan een verhaaltje op de bedrand
Ik ga vast in het bad liggen (dat we niet hebben). Zal ik bij Greys in bad gaan liggen? Nu de haren uit het putje zijn, kan het volgens mij wel weerquote:
Ah joh, dan rijdt ze gewoon iets verderquote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga vast in het bad liggen (dat we niet hebben). Zal ik bij Greys in bad gaan liggen? Nu de haren uit het putje zijn, kan het volgens mij wel weer
quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga vast in het bad liggen (dat we niet hebben). Zal ik bij Greys in bad gaan liggen? Nu de haren uit het putje zijn, kan het volgens mij wel weer
Kweenie, vraag het hemquote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Massage
Hoeveel Thaise massages zou APK inmiddels al gehad hebben?
Nou ja zegquote:
Oh dat zal ik van de week eens mailen ja.quote:
Tuurlijk. Voor Eliesje doe ik dat.quote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah joh, dan rijdt ze gewoon iets verder
Op Kreta liep er ook zo'n loempia rond die voor 20 euro een half uur durende full body massage gaf.quote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En een Thaise massage?
Met happy ending?
Je weettoch dat mijn 'trut'-en altijd liefdevol bedoeld zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik ben eindeloos trots op je! En jij ziet er tenminste niet als 'bijna 40' uit. Dus. En je nieuwe schoonbroer is vast leuker dan de mijne
Dus
Niet zo mopperen jah
Eerste wel, tweede krijg ik problemen met iemand, dus dat sla ik af.quote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En een Thaise massage?
Met happy ending?
Ja maar met kleren aan full-bodied het ook niet zo fijn mopquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op Kreta liep er ook zo'n loempia rond die voor 20 euro een half uur durende full body massage gaf.
Ik heb het nog ff overwogen, maar zag bij de buurman dat ze je eerst half uitkleedde
quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste wel, tweede krijg ik problemen met iemand, dus dat sla ik af.
Als ik nu nog naar jouw huis zou moeten rijden, dan ben ik écht aan een bad toequote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Tuurlijk. Voor Eliesje doe ik dat.![]()
Of kom je hier naartoe? Mag je in mijn bad en krijg je een verhaaltje op een hier aanwezige bedrand. En mag je poezzies knuffen.
Da's geen liefdevolle trut!quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weettoch dat mijn 'trut'-en altijd liefdevol bedoeld zijn?
Trut
Ja maar....op een bomvol strand liever toch nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar met kleren aan full-bodied het ook niet zo fijn mop
Dat gaat wat stroef endezo.
Loempia.quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op Kreta liep er ook zo'n loempia rond die voor 20 euro een half uur durende full body massage gaf.
Ik heb het nog ff overwogen, maar zag bij de buurman dat ze je eerst half uitkleedde
Goedzo. Anders ga je vangrails kusjes geven en dat is niet goed.quote:Op maandag 13 december 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik nu nog naar jouw huis zou moeten rijden, dan ben ik écht aan een bad toe
(had ik al gezegd dat ik op de terugweg een tukje heb gedaan op een parkeerplaats)
Sure, maar daarom is het nog wel leuk om terug te mopperenquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Je weettoch dat mijn 'trut'-en altijd liefdevol bedoeld zijn?
Trut
Awwww! Wel heel verstandig, beter even uitrusten voor je uit kunt rusten in de vangrail.quote:Op maandag 13 december 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik nu nog naar jouw huis zou moeten rijden, dan ben ik écht aan een bad toe
(had ik al gezegd dat ik op de terugweg een tukje heb gedaan op een parkeerplaats)
In het openbaar heb je in elk geval minder kans dat ze je op intieme plekken grijpenquote:Op maandag 13 december 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar....op een bomvol strand liever toch niet
Ik eerstquote:Op maandag 13 december 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwww! Wel heel verstandig, beter even uitrusten voor je uit kunt rusten in de vangrail.![]()
Mijn bad en bedrand gaan nergens naartoe. Zal ik eens kijken of ik ergens in huis geschilderd wil hebben?
Jij hebt mijnquote:
Beter dan dat je dequote:
Japs, welcome back en zo.quote:Op maandag 13 december 2010 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie je, ze zit me nu al met een zweep achterna.
Ef vijf!quote:Op maandag 13 december 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beter dan dat je deen de
door elkaar haalt. In elk geval bij sommige activiteiten.
Zo ken ik iemand die... nee, laat ook maar; ik moet naar bed
Nu word ik toch wel een beetje nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 december 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beter dan dat je deen de
door elkaar haalt. In elk geval bij sommige activiteiten.
Zo ken ik iemand die... nee, laat ook maar; ik moet naar bed
Een beetje, zegtie dan...quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook wel een beetje verdiend heb.
Een beetje boel?quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een beetje, zegtie dan...
Wat moet je met zo'n vent?
Je hoeft het ook niet leuk te vinden.quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje boel?
Ik ben eigenlijk niet zo van de zweepjes.
Ik las!quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies? Ik lees iets met vlooien en luizen enzo
Dan is het idee van de straf ook een beetje weg.quote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet leuk te vinden.
Watwatwat?quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Heel mutsig, maar soms moét het gewoonquote:Op maandag 13 december 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Awwww! Wel heel verstandig, beter even uitrusten voor je uit kunt rusten in de vangrail.![]()
Joe roept maarquote:Mijn bad en bedrand gaan nergens naartoe. Zal ik eens kijken of ik ergens in huis geschilderd wil hebben?
Waarquote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
oh-oh.quote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Dexter is afgelopen, en JJH is dr weer![]()
En er ligt hier een dik pak sneeuw
Nee joh! Gewoon een ander stel kleren mee en dan bij Ing uitgebreid badderen, In die badkamerT past vast een heel team.quote:Op maandag 13 december 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
In het asfalt topic.
Ik blijf wel in de auto zitten de 29e
Heb je al jeuk?quote:
Oh-oh is een watje, die haalt alles binnen wat ze aangeboden krijgt.quote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is tenminste een warm welkom.
De rest zit me met zweepjes achterna.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh is een watje, die haalt alles binnen wat ze aangeboden krijgt.
Tss en ik méén het echtquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is tenminste een warm welkom.
De rest zit me met zweepjes achterna.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh is een watje, die haalt alles binnen wat ze aangeboden krijgt.
Maar nu nie meerquote:
Hij weet zich geliefd te maken he, onze Jquote:
Zeg dat even tegen Greys, die gaat anders echt niet mee. Gaat ze in haar eentje ocelotjes kijken. Of, als we bij Ing zijn, is de gourmet al op.quote:
Ik post zo af en toe wel eens een verkeerde smilie.quote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij weet zich geliefd te maken he, onze JJ
H
Nee, Ing, Greys, Tombo en ik gaan in de kerstvakantie meidendingen doenm chez hotel Ing. Lekker relaxed en zo.quote:Op maandag 13 december 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
Wat gaan jullie dan met z'n allen doen?
Voor DTH?
Waarschijnlijk gaan we met een paar mensen van mijn koor door Eindhoven dweilen en geld bij elkaar zingen!quote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
JJH ga jij nog iets leuks doen voor Serious Request en de kankerkindjes?
Ik denk, dat ik voor het eerst sinds jaren niet naar het gouden huis toe ga.quote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
JJH ga jij nog iets leuks doen voor Serious Request en de kankerkindjes?
Mot ze eigens wetenquote:Op maandag 13 december 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
Zeg dat even tegen Greys, die gaat anders echt niet mee. Gaat ze in haar eentje ocelotjes kijken. Of, als we bij Ing zijn, is de gourmet al op.
Que?quote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik voor het eerst sinds jaren niet naar het gouden huis toe ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |