Kleine moeite, groot bestand (1.1GB)quote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
pagan, volgens mij heb ik em binnen?
ik ga zo m'n laptop even ophalen, even kijken dan
in ieder geval bedankt
quote:
Gewoon ff teruglezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
f_r echt, soms maak je een beetje een wereldvreemde indrukquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Valt nog wel mee hoor. Dan moet ik nog bijna een maand.
Is het nog geen mei???
quote:Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gewoon ff teruglezen.
Ik heb het al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is de betreffende muzequote:Op maandag 13 december 2010 18:32 schreef Beijtje het volgende:
Kattenliefhebbers, zouden jullie eens naar dit topicwillen kijken? Bedankt alvast!
(Prachtige ode trouwens!)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Komt die schilder ook echt schilderen?quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, die's mooi
Het sneeuwt hier, ontdekte ik toen de schilder kwam't Is te donker om het te zien maar toen hij kwam sprong het buitenlicht aan
Beterschap!quote:Op maandag 13 december 2010 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
zwabber heeft griepje![]()
hopen dat het over is voor de vakantie
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Komt die schilder ook echt schilderen?
Merlijn is geweldig. Hij is wat vreemd en zo, en niet helemaal recht van lijf en leden. Hij hupt een beetje als een haas en hij kraakt ipv mauwt en hij is een tikkie autistisch. Maar dat is al heel erg bijgetrokken dankzij de liefde van zijn dinnetje, ons engeltje Bijoux en de liefde die hij heeft voor mijn man. Veel knuffelen is zijn enige medicijnquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, die's mooi
Het sneeuwt hier, ontdekte ik toen de schilder kwam't Is te donker om het te zien maar toen hij kwam sprong het buitenlicht aan
Wat een leukerd!!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien
[..]
Hier is de betreffende muze
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |