Kleine moeite, groot bestand (1.1GB)quote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
pagan, volgens mij heb ik em binnen?
ik ga zo m'n laptop even ophalen, even kijken dan
in ieder geval bedankt
quote:
Gewoon ff teruglezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
f_r echt, soms maak je een beetje een wereldvreemde indrukquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Valt nog wel mee hoor. Dan moet ik nog bijna een maand.
Is het nog geen mei???
quote:Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gewoon ff teruglezen.
Ik heb het al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is de betreffende muzequote:Op maandag 13 december 2010 18:32 schreef Beijtje het volgende:
Kattenliefhebbers, zouden jullie eens naar dit topicwillen kijken? Bedankt alvast!
(Prachtige ode trouwens!)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Komt die schilder ook echt schilderen?quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, die's mooi
Het sneeuwt hier, ontdekte ik toen de schilder kwam't Is te donker om het te zien maar toen hij kwam sprong het buitenlicht aan
Beterschap!quote:Op maandag 13 december 2010 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
zwabber heeft griepje![]()
hopen dat het over is voor de vakantie
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Komt die schilder ook echt schilderen?
Merlijn is geweldig. Hij is wat vreemd en zo, en niet helemaal recht van lijf en leden. Hij hupt een beetje als een haas en hij kraakt ipv mauwt en hij is een tikkie autistisch. Maar dat is al heel erg bijgetrokken dankzij de liefde van zijn dinnetje, ons engeltje Bijoux en de liefde die hij heeft voor mijn man. Veel knuffelen is zijn enige medicijnquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, die's mooi
Het sneeuwt hier, ontdekte ik toen de schilder kwam't Is te donker om het te zien maar toen hij kwam sprong het buitenlicht aan
Wat een leukerd!!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien
[..]
Hier is de betreffende muze
[ afbeelding ]
Oeh geef hem maar een kacheltjequote:Op maandag 13 december 2010 18:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaChristans kamer wordt geschilderd
Hihi nu je het zegtquote:Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Nok ik zat serieus naar die foto te staren en ik dacht wat gaan die snorharen raar chaotisch naar boven?
Maar pas na een poos zag ik dat dat zn wenkbrauwen zijn, sodeju zeg, is dat normaal?
Is gewoon binnen hoorquote:
Zowel zijn snorharen als zijn wenkbrauwen staan alle kanten opquote:Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Nok ik zat serieus naar die foto te staren en ik dacht wat gaan die snorharen raar chaotisch naar boven?
Maar pas na een poos zag ik dat dat zn wenkbrauwen zijn, sodeju zeg, is dat normaal?
Whehehe epic!quote:Op maandag 13 december 2010 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zowel zijn snorharen als zijn wenkbrauwen staan alle kanten op
Ze representeren zijn breinquote:Op maandag 13 december 2010 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe epic!
Dat hebben toch niet alle katten zo he?
Geweldige chaos
quote:
Prijs hem uitbundig. je buren zullen het er helemaal mee eens zijnquote:Op maandag 13 december 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Sjon was net zo blij dat we weer thuis waren dat ie even helemaal los ging op de bank en onder de rugkussens zat te blaffen, dat mag ie vaker daar doen, dat dempt lekker, ik dacht eerst dat het buiten was
Lekker Merlijntjequote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien
[..]
Hier is de betreffende muze
[ afbeelding ]
Snap ik maar in de winter is het toch lastig met verf hebben wij vorig jaar gezienquote:
Hij hoorde me niet, hij zat onder de kussens heel hard te blaffenquote:Op maandag 13 december 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Prijs hem uitbundig. je buren zullen het er helemaal mee eens zijn
quote:Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Ml-etje het volgende:
Snap ik maar in de winter is het toch lastig met verf hebben wij vorig jaar gezien
Mag hopen dat het binnen isarm kind
Ah succes, waar?quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef Ynske het volgende:
hulp op afstand om hersens te activeren is handig
morgen op gesprek bij uitzendbureau voor een vacature in Mtricht
t uitzendbureau? randstadquote:
We zullen duimen!quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef Ynske het volgende:
hulp op afstand om hersens te activeren is handig
morgen op gesprek bij uitzendbureau voor een vacature in Mtricht
dinsdag en woensdagquote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Yns dinsdag, Belaan woensdag en Baaf donderdag toch?
Ook duimen dus voor jou en natuurlijk voor Baaf!quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Ow, ik doe ook mee. Ik solliciteer nu rechtstreeks bij Parnassia op de functie waar ik nu tijdelijk voor de gemeente zit
Maar ivm bezuinigingen kan het zijn dat Parnassia er ook geen geld voor hebben.
Maar dit werk is voor mij wel echt![]()
![]()
![]()
Je bent overtijd?quote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
De helft van de tt geldt voor mij!
Wij wel. Maar of die werkgevers ook goede keuzes kunnen maken is nog maar de vraagquote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Maes het volgende:
Wat een drukte met solliciteren! Zet em op mensen, jullie kunnen het![]()
Voor mij nog niet eens de helftquote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
De helft van de tt geldt voor mij!
Heul wel!quote:
Ja die. Daar pas ik prima, toch!quote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:
parnassiais dat van die gekken instituut? Die waar peter r de V een hele ep over had?
Ja maar ik nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul wel!
Ik ben aan het solliciteren hoor
Gezelligerdquote:
Kan ik al gaan kijken of is dat nog te vroeg??quote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Prachtige blauwe muur al bovenHet gaat heel hard. Updates komen wel in het betreffende topic
Mwehehehe ja.quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Die Ben net op Boulevard over die zoen van vrijdag, geweldig
Ja duh, wie wil hem nou niet zoenenquote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe ja.
"Ik snap niet wat ze zich druk maakt hoor, ik heb er nog wel meer gezoend sinds ik bij haar weg ben!"
Nee nog niet, moet nog foto's maken. En dat doe ik morgen bij daglichtquote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Maes het volgende:
Kan ik al gaan kijken of is dat nog te vroeg??
En nu in Jip- en Janneketaalquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Vet man, ik zit in een bsos trip. Had win 7 32 bits erop staan....ding in ene KEITRAAG. Laptop deed niet eens start openen zonder vast te lopen. Toen 64 bits erop gepleurt want dan gebruikte ik iig ook al mijn geheugen... ding sneller,maar nog traag imho. Ennu zit ik in een bsod trip met unmountable volume.
Kreng deed gisteren om 23u nog :s wil hem her installen maar hij blijft hangen lijkt wel. Ik denk dat mijn hdd naar de kloten is.
Iemand hier die weet hoelang samung garantie op een laptop heeft?
2 jaar? geloof ikquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Vet man, ik zit in een bsos trip. Had win 7 32 bits erop staan....ding in ene KEITRAAG. Laptop deed niet eens start openen zonder vast te lopen. Toen 64 bits erop gepleurt want dan gebruikte ik iig ook al mijn geheugen... ding sneller,maar nog traag imho. Ennu zit ik in een bsod trip met unmountable volume.
Kreng deed gisteren om 23u nog :s wil hem her installen maar hij blijft hangen lijkt wel. Ik denk dat mijn hdd naar de kloten is.
volgens mij in nederland van ieder merk, voor iedere laptop 2 jaarquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
quote:
QEDquote:
volgens mij 1e jaar bij winkel, 2e bij fabrikant?quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Qwea het volgende:
2 jaar en claim ik dat dan bij de winkel of rechtstreeks via de fabrikant? Ik zal hem dan wel ff kwijt zijn he? Hij doet ook geen nieuwe install meer. Alles hangt. Ooh wacht, nou dat duurde ff maar ik heb beeld
Ja die hdd is het probleem ook niet, als het daar zeker aan ligt. Kan ook mem zijn... maar als die hdd onder de garantie valt of het geheugen, dan gaan zeiken als ik het zelf doe en krijg je niks nie vergoedt nie.quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij 1e jaar bij winkel, 2e bij fabrikant?![]()
en anders soep je d'r toch zelf een harde schijf in?
Blue Screen Of Shit?quote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Jammerquote:
Ja, maar ik heb de koffie zo in de koelkast gezet.quote:
haha, je CD key heeft het koudquote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef Qwea het volgende:
wtfIk probeer mijn key uit te lezen met everst en met een ander progje...
CD Key: BBBBB-BBBBB-BBBBB-BBBBB-BBBBBwhut?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de koffie zo in de koelkast gezet.
Als ze dan wel een keer komt doe ik em zo in de magnetron![]()
Nee, logisch toch?
Ik had er ook al niet meer op gerekend, aangezien het hier best glad was.
Maar ze belde toch nog ff, was ook gezellig
Hier alleen regenquote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hier lag net niks, er bleef echt niks liggen van vanmiddag...
Tegen die tijd doe je er wat room bij en ijsklontjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, logisch toch?
Waar zit jij dan?quote:
Ze zal er inmiddels wel zijn denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ze is nu aan het terug glibberen?
Hoop het maar hier is het glibberdeglibber.quote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zal er inmiddels wel zijn denk ik
Trusten Zwab![]()
Ja, leuk he!quote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoop het maar hier is het glibberdeglibber.
Het is enorm opgeknapt bij Asfalt zeg
quote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, leuk he!![]()
Ik zag Elies daar net ook al, dus ze is weer veilig thuis
Nee joh, tis Miss Montrealquote:
Kan best hoor, dat met die koffie. Als je het kopje maar wel even afdekt, zodat er geen koelkastbugs in kruipenquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, logisch toch?
Vooral van die lekkere dikke, goed dekkende verf. Trekt alles in één keer egaal en dan zijn een paar bupsen en gaten niet eens meer ergquote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
wat een pot verf en tegels al niet kunnen doen
Oognip een dag, en Ll 25 jaarquote:
Mja, tenzij het blijft zittenquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt een heftige bevalling dan voor Ll
quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat met die koffie. Als je het kopje maar wel even afdekt, zodat er geen koelkastbugs in kruipen
Had graag even bij je langsgekomen, maar het weer zat wat tegen
Ben weer thuis
Greys, ik herkende je nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt een heftige bevalling dan voor Ll
Ik zal hem zaterdag wel even onderzoeken.quote:
Ik was ook over tijd.quote:
Ik verwaarloos jullie.quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Jij!
*Bij kladden pakt*
Waar zit je nou heel de tijd
quote:
Daar is het weer voor.quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het gewoon koud in huis en tis gewoon 20 graden hier
Stiekem mijn twitter volgen!quote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beetje rondjes rijden in de sneeuw
Jup, hele middagquote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar is het weer voor.
Ook sneeuw gehad?
Nee, dat postte je in TALquote:
Heb jij je SeSa pakje al eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar is het weer voor.
Ook sneeuw gehad?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij je SeSa pakje al eigenlijk?
Je eenjarig jubileum vieren met Baileys is ook lekker natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna vieren hun 1-jarig jubileum hier door Baileys te molesteren
quote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga die van mij ook pas morgen op de post doen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |