Je zou je toch nog liever doodschamen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he?![]()
Laatst in zo'n Engels programma over Easyjet was er een vrouw die moest per rolstoel naar het vliegtuig getild worden en daarna met een lift het vliegtuig in.
Eerste wat ze deed toen ze er weer uitgetakeld werd, was een sjekkie draaien
quote:'Vertrek Johnny Rosenberg geen doorgestoken kaart'
Omroep RTL reageert op de aantijgingen van Johnny Rosenberg, die zegt dat zijn vertrek bij The Voice of Holland 'voorbestemd' was.
Een woordvoerder: "Het publiek bepaalt wie er doorgaan. Er is een notaris die de publieksstemmen telt. Met vier kandidaten nog over, zitten er dan twee automatisch in de sing-off en dan is de keuze aan de coaches. Het is dus geen doorgestoken kaart."
"RTL heeft geen belang bij wie er wint, anders dan de beste, wij willen iemand die een grote carrière kan opbouwen."
Johnny liet via twitter weten dat hij de indruk had dat hij weg moest, omdat hij woorden had gehad met een hoge baas bij de show. In het programma Life4You wilde de zanger daar zondagavond ineens niets meer over kwijt.
Nou eh, qltel en ik kennen elkaar op 30 december 11 jaarquote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuk verhaal Rewimo![]()
Hoe oud was je toen?
En Christan is 10quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou eh, qltel en ik kennen elkaar op 30 december 11 jaarDus reken maar uit
Dat zei ik toch, stomme jankende Johnnyquote:
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dusquote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Christan is 10![]()
You dirrrrty woman
Ja, die is in oktober 10 gewordenquote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
En Christan is 10![]()
You dirrrrty woman
Een relatie met potentie zeg maarquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dus
Eh neequote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dus
Ooohquote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is in oktober 10 gewordensnelle jongen hè
Nee, dat zat niet in de planning, maar ik dacht op een gegeven moment wel: als het niks wordt met onze relatie heb ik in elk geval een kind
In oktober 10, dus in januari verwerkt? Dus binnen 1 á 1,5 maand?quote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is in oktober 10 gewordensnelle jongen hè
Nee, dat zat niet in de planning, maar ik dacht op een gegeven moment wel: als het niks wordt met onze relatie heb ik in elk geval een kind
Verwerkt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In oktober 10, dus in januari verwerkt? Dus binnen 1 á 1,5 maand?
Maar achter de schermen ben je admin bij KPD?quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en jullie maar denken dat ik zo'n braaf meisje ben
Hij is best goed gelukt hè?quote:
Ik dacht al; waar blijft zequote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Rewimo, had je alles al helemaal op orde enzo? Huis/werk etc?
Sssstquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar achter de schermen ben je admin bij KPD?
Het mocht ff duren, maar dan hebbie ook watquote:
Ja joh, ik had zelfs al een kinderkamerquote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Rewimo, had je alles al helemaal op orde enzo? Huis/werk etc?
Ja niet dus, was het echt echt echt echt een ongelukje?quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en jullie maar denken dat ik zo'n braaf meisje ben
Nee, het was echt niet de bedoeling zo snel al. En het was ook best schrikken voor ons allebei. Maar we hebben er het beste van gemaakt en dat is prima geluktquote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja niet dus, was het echt echt echt echt een ongelukje?Ik snap dat nooit zo (sorry voor de dames die hier nu zwanger zijn en wat ook een onge... ehmm.. 'niet gepland' was). Als je de pil neemt ofzo dan ben je toch gewoon 99,9% (en eigenlijk 100, tenzij je niet snapt dat als je hem inneemt en daarna gaat kotsen je niet veilig bent) veilig...
Als man zijnde denk je dan toch vaak dat het wel een gevalletje is dat de vrouw per ongeluk expres de pil maar 'vergat'.
Nou ja ik snap dat dan dus nooit zoquote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, het was echt niet de bedoeling zo snel al. En het was ook best schrikken voor ons allebei. Maar we hebben er het beste van gemaakt en dat is prima gelukt
Ik was niet aan de pil (want ik ging immers binnenkort KID doen). Nou ja en dat geklooi met die stomme condooms liep dus niet helemaal zoals het moestquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja ik snap dat dan dus nooit zoHoe dat dan komt, dan ben je toch onbewust (of semi-bewust) eens een pil en/of condoom vergeten
![]()
Maar goed, misschien heb ik weer wat teveel vertrouwen in anticonceptie dan.
Kiekt maar uut, wie weet krijgt DVJ het volgend jaar ook op de heupen en "vergeet' ze de pil ook spontaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik snap dat dan dus nooit zoHoe dat dan komt, dan ben je toch onbewust (of semi-bewust) eens een pil en/of condoom vergeten
![]()
Maar goed, misschien heb ik weer wat teveel vertrouwen in anticonceptie dan.
Ja maar dan is het toch niet echt een ongelukjequote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik was niet aan de pil (want ik ging immers binnenkort KID doen). Nou ja en dat geklooi met die stomme condooms liep dus niet helemaal zoals het moest
Dat denk ik niet heur.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiekt maar uut, wie weet krijgt DVJ het volgend jaar ook op de heupen en "vergeet' ze de pil ook spontaan
Je weet het niet, eierstokken schijnen rare dingen te zijn.quote:
Euh ja. Maar ja, meestal is het ook niet raakquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar dan is het toch niet echt een ongelukjeJe wéét op zo'n moment toch gewoon dat het dan best es raak kan zijn?
Vraag ik me gewoon af hoorIk bedoel er niks mee
Volgens mij deed je iets niet goedquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een jaar lang zi geprobeerd, maar toen was ik dr ook wel klaar mee en dacht ik ach fuck dat kind ook maar
Ik snap 't. Volgens mij hebben we d'r nog zo eentje hier ergens...quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Euh ja. Maar ja, meestal is het ook niet raakDeze keer wel. En wat mij betreft was het hartstikke welkom en qltel had nog 9 maanden om eraan te wennen
O eh, cyclustechnisch gesproken kon er ook niks gebeuren. Maar daar schijnen hormonen iets mee te doen als je verliefd bent. Ondingen![]()
Ik hoor nog niks rammelen heur. Ja soms als ik buiten sta en de wind komt uit het NW die van Tomboquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je weet het niet, eierstokken schijnen rare dingen te zijn.
Ik ben op wonderbaarlijke wijze helemaal genezen, dankzij alle kindertjes die mijn familie en vrienden daarna produceerdenquote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je nu helemaal geen kinderwens meer oh-oh?
Dit komt misschien als een verrassing, maar het is een hond.quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben op wonderbaarlijke wijze helemaal genezen, dankzij alle kindertjes die mijn familie en vrienden daarna produceerden![]()
Ik heb toen Billy gekocht, dat was een lieve baby en een mooi kind
quote:Op maandag 13 december 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoor nog niks rammelen heur. Ja soms als ik buiten sta en de wind komt uit het NW die van Tombo
Goddank wel jaquote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit komt misschien als een verrassing, maar het is een hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik moet nu eerst met de artsen overleggen of die een behandeling van mijn ontregeling een goed idee vindenquote:Op maandag 13 december 2010 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is maar dat je het weet he.
En nu verder?
Fijn, daar zat ik op te wachten, dan heb ik direct een bericht van jouw SeSaquote:
Leuk hè? Zo verdienen ze hun geld denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe kunnen ze iets behandelen waarvan ze eigenlijk niet weten wat het is en het maar onder een 'algemeen' kopje schuiven?
Een doos in een doosquote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn, daar zat ik op te wachten, dan heb ik direct een bericht van jouw SeSa
Je mag het pakketje openen! Daarin zit nog een doos, DIE moet dicht blijven![]()
Hahahahahahahhahahha en ik heb de doos al in de kast boven gezet zodat ik em niet steeds hoef te zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn, daar zat ik op te wachten, dan heb ik direct een bericht van jouw SeSa
Je mag het pakketje openen! Daarin zit nog een doos, DIE moet dicht blijven![]()
Hier ookquote:
Gooi een handje in de luchtquote:Op maandag 13 december 2010 14:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier nog helemaal niks
Maar ik heb Smarties
Ik zit nu in Capelle, niet bij Alexandriumquote:Op maandag 13 december 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt ja? Ik zit toch vlakbij jou en Maes en hier nog niets
quote:
Koekwausquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 13 december 2010 15:05 schreef Pagan het volgende:
Mooie USB stick gezien voor Tombo.Issie waterdicht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie USB stick gezien voor Tombo.PestkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, kop
Wat voor merk is Percy?quote:Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij heeft net een dentastick op hee
Hij weegt 5.3 kilo
En met trilfunctie.quote:
Daar komen de eerste vlokken!quote:Op maandag 13 december 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu in Capelle, niet bij Alexandrium
Hoe zwaar horen ze te zijn als volwassen hond? Chocolade kan trouwens erg slecht voor honden zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Norwich terrier
Hij is nu bijna 8 maanden.
Tussen de 5 en 5.5 kiloquote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoe zwaar horen ze te zijn als volwassen hond? Chocolade kan trouwens erg slecht voor honden zijn.
Dan is hij al aardig op gewicht.quote:Op maandag 13 december 2010 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 5.5 kilo
En weet ikdaarom zei ik ook nee tegen Ll.
Mooie USB stick gezien voor Tombo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoe hoog issie?quote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hij is dan ook bijna uitgegroeidhet zijn maar kleine hondjes.
Dat wordt wel een technisch kind, als dat ding werktquote:
Hij is vorige week opgemeten, maar ik weet het niet psies! Ik schat een cm of 25quote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe hoog issie?
Qua bouw zijn ze ook elegant he, zal niet veel schelen met Chico of Sjon denk ik.
Liet je m nog maar es zien
Nah 25 cm is wel heel klein hoor, dat is Karel wel denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is vorige week opgemeten, maar ik weet het niet psies! Ik schat een cm of 25
Goed dat je het zegt, ik beloof dat ik morgen foto's maak
Komt u storten of opnemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Foto? Foto's!quote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hij is dan ook bijna uitgegroeidhet zijn maar kleine hondjes.
quote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Pagan het volgende:
Komt u storten of opnemen?
Ah, ik zie het al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan die dochter van Boris BeckerDa's ook precies d'r vader maar dan met staartjes
Rechtsonder:
Staartjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Succes donderdag.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Rotterdam Spaansde Polder meldt ook sneeuw. Wie weet hoe lang, kom net uit een meeting van twee uur.![]()
Donderdag sollicitatiegesprek
Spannendquote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Rotterdam Spaansde Polder meldt ook sneeuw. Wie weet hoe lang, kom net uit een meeting van twee uur.![]()
Donderdag sollicitatiegesprek
OMFGquote:Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die dochter van Boris BeckerDa's ook precies d'r vader maar dan met staartjes
Rechtsonder:
[ afbeelding ]
Staartjes
[ afbeelding ]
Ja hè?quote:
Nou ze heeft alleen de haar- en huidskleur van dr pa, de rest vind ik wel anders hoor.quote:
Ik weet niet of jij Becker nog als jongen hebt gezien, maar toen ik zijn dochter de eerste keer zag had ik echt zoiets van: Becker met staartjes!?quote:Op maandag 13 december 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ze heeft alleen de haar- en huidskleur van dr pa, de rest vind ik wel anders hoor.
Die jochies zijn wel leuk, dat meisje is wat freaky
Natuurlijk, oh-oh heeft Napoleon nog als jongetje gezienquote:Op maandag 13 december 2010 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Becker nog als jongen hebt gezien, maar toen ik zijn dochter de eerste keer zag had ik echt zoiets van: Becker met staartjes!?
Ik heb z'n luier nog verschoondquote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Natuurlijk, oh-oh heeft Napoleon nog als jongetje gezien
Duh, ze stond vooraan bij zijn eerste concert.quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nappie is een birdiequote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar?quote:
quote:
Ik heb een typerollatorquote:
VET!quote:
* krukken pakt en oh-oh een mep geeftquote:Op maandag 13 december 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik voel me niet eens aangesproken, zo oud is Rewimo
"werken"quote:
Vorsicht ouwetje, straks breek je een heupquote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* krukken pakt en oh-oh een mep geeft
quote:
Dat had hij niet en daar kon ie ook niet heen hinkelenquote:
Ah grappig, dat industrieterreintje daar naast R'dam Airport? Noord-West heet dat geloof ik, of écht industieterrein Spaanse Polder ook?quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"werken"![]()
Interne sollicitatie idd., heel benieuwd hoe het zal gaan.
[..]
Vorsicht ouwetje, straks breek je een heup
Hier nu ff wat minder, maar is toch een dun laagje blijven liggenquote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Dikke vlokken hier![]()
Ik denk niet dat Elies het aan gaat durven
Mwah, hij had ons zelf zo opgevoed natuurlijkquote:
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah grappig, dat industrieterreintje daar naast R'dam Airport? Noord-West heet dat geloof ik, of écht industieterrein Spaanse Polder ook?
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdtquote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, hij had ons zelf zo opgevoed natuurlijk![]()
Stelletje kutsadisten dat we zijn geworden
Whehehehe we werden niet vastgebonden en ook maar sporadisch geslagen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.
[..]
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdt
Waar werk jij dan bijquote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.
[..]
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdt
quote:Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rechtsonder:
[ afbeelding ]
Staartjes
[ afbeelding ]
In de buitenbochtquote:Op maandag 13 december 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar werk jij dan bijik heb daar ooit ook nog es gebabbeld omdat ik een (korte) klus deed voor een bedrijf/afdeling van...
Sterker nog, moet je niet verder vertellen hoor: ik heb ook twee benen!quote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Tsssss twee paar krukken, twee badkamerts, doe maar ruig
quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, pas als ze heeft uitgepaktquote:
Zucht....neeheeequote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Er is toch al een doos uitgepakt! Ik dacht dat je dat bedoelde
Vandaag wonen ze hier alweer 1 jaar...kleine etterbakjesquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Ook als ist nog maar heel kort geleden dat we afscheid van Loetje hebben moeten nemen, we wisten toch zeker dat er wel weer een kat bij zou komen.
En in de wetenschap dat er weer veel poesjes zijn die een warm plekkie nodig hebben en met het oog op de komende feestdagen hebben we gisteravond deze 2 boefjes opgehaald.
Tessa
Tom
Broer en Zus samen
Stiekem voelt het nog een beetje dubbel, maar het fijne overheerst vooral
Wat schattigquote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen een jaar geleden postte ik dit:
[..]
Vandaag wonen ze hier alweer 1 jaar...kleine etterbakjes
Oh heb jij je etters al langer dan ik de mijnequote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen een jaar geleden postte ik dit:
[..]
Vandaag wonen ze hier alweer 1 jaar...kleine etterbakjes
Dat moet ook wel met zo'n nick héquote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Ik heb ook zulke mormels
Neequote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met zo'n nick hé
Al spijt van je mormels, Ing?
Foto?quote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Ik heb ook zulke mormels
Dat kunnen ze zijn iddquote:
Idd...en we kregen ook beide zo'n etterbakquote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heb jij je etters al langer dan ik de mijne![]()
We gingen wel gelijk op qua dood en nieuw en vervelend he![]()
Feli
No wayquote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met zo'n nick hé
Al spijt van je mormels, Ing?
Ohjaquote:Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Zo heet ik vanwege mijn scherpe uithalen. Dat weet je nu toch wel
Ja tis een raar gegeven soms, hoeveel rotzooi ze ook schoppen, en zooi ze ook slopen, toch heb je er nooit spijt van.quote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
No way![]()
Mijn boefjes; LoenaToet en Tommeltje
Doegquote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik ga maar es thuis kieken
wiens doos heb je uitgepakt?quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Er is toch al een doos uitgepakt! Ik dacht dat je dat bedoelde
quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
Dit is de man des huizes, Charlie
[ afbeelding ]
Hij kijkt nooit zo vrolijk
En 4 maanden later sliepen we al samenquote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing, ik kende jou een jaar geleden echt bijna niet nog!![]()
Dat zou ik echt vreselijk vindenquote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Charlie![]()
![]()
oh oh, en toch zou je hem missen als ie nu weg zou vallen
quote:Op maandag 13 december 2010 15:53 schreef Maes het volgende:
Foto's van de buit![]()
Het met ducktape vastgepakte pakket![]()
[ afbeelding ]
Met de schaar in de hand kom je door het hele land![]()
[ afbeelding ]
WTF ik moet ook nog een schep om te graven.
[ afbeelding ]
Hè hè gevonden![]()
[ afbeelding ]
En nu wachten tot de 22e![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou ik echt vreselijk vinden![]()
Ik heb hem al 6,5 jaar, zijn zusje ook en hun illegale liefdesbaby net iets korter
quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En 4 maanden later sliepen we al samen
Ik was net niet op tijd bij de dierenartsquote:
Hebben ze nog rare mankementen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was net niet op tijd bij de dierenarts![]()
Gelukkig kregen ze maar twee kittens.
Ik las gisteren dat dit de laatste week is. Ik vin dhet wel sneu voor mijn oma want die kreeg geen genoeg van Broek en Ritsquote:Op maandag 13 december 2010 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, is The Bold nog steeds op TV?
Heel eerlijk gezegd, zou ik m wel missen, maar zou ik echt vooral tijdens elke wandeling jubelen dat ik van dat achterlijke getrek en gedoe af zou zijn, dat weet ik zekerquote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Charlie![]()
![]()
oh oh, en toch zou je hem missen als ie nu weg zou vallen
quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat dit de laatste week is. Ik vin dhet wel sneu voor mijn oma want die kreeg geen genoeg van Broek en Rits
Nou eentje heb ik weg kunnen geven, dat was echt een heel mooi katje. Beetje zalmkleurigquote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben ze nog rare mankementen?
Dat zeiden meneer I. en ik gisteravond nog tegen elkaar toen Droop weer es zat te bitchen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, zou ik m wel missen, maar zou ik echt vooral tijdens elke wandeling jubelen dat ik van dat achterlijke getrek en gedoe af zou zijn, dat weet ik zeker![]()
En ik zou een nieuwe vloer kunnen nemen![]()
Met een beetje pech wordt net dit exemplaar 20![]()
Ik bedacht laatst dat ik straks gewoon met Kees en Sjon overblijf ,en dat ik dan maar hoopte dat ik ze tegen die tijd ook net zo leuk vind als die andere drie
Hè getsie das geen goed nieuwsquote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Da's echt wel 15 jaar geleden dat ik het voor het laatst gezien heb.
Storm heeft zichzelf deur de harses geschoten
Aaaaw....clumsy catquote:Op maandag 13 december 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou eentje heb ik weg kunnen geven, dat was echt een heel mooi katje. Beetje zalmkleurig
Maar die zie ik niet meer.
Die andere kreeg ik steeds terug want de een vond 'm te druk, de ander te saai dus ik heb haar toen zelf maar gehouden. En Billie is inderdaad wel een béétje apart....ze heeft heel grote ronde ogen en ze is ontzettend onhandig
Ik zit hier ook met de tissuesquote:
Wie is Stormquote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Da's echt wel 15 jaar geleden dat ik het voor het laatst gezien heb.
Storm heeft zichzelf deur de harses geschoten
Is dat niet de broer van Rits?quote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie is StormIk heb het ook in geen jááren gezien
Ja maar Droop was toch wel normaal voor je die twee terrorkatten nam of niet?quote:Op maandag 13 december 2010 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeiden meneer I. en ik gisteravond nog tegen elkaar toen Droop weer es zat te bitchen.
Zul je zien dat deze net 23 wordt ofzo![]()
Maar ze is wel lief heur, een lief kreng
Storm is de broer van Brookequote:
Heb je alleen katten of ook honden?quote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Droop was toch wel normaal voor je die twee terrorkatten nam of niet?
Ik geef eerlijk toe, ik had en Kees en Sjon nooit moeten nemen, gewoon Karel ook mee naar kantoor, damn, dat was echt echt echt een stuk leuker geweest voor iedereen![]()
Maja, van Kees heb ik geen last.
Ook niet veel lol hoor, dat ligt alleen maar onder een dekbed te stinken de godganse dag
Ik heb alleen honden goddankquote:Op maandag 13 december 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je alleen katten of ook honden?
Ojáááá'Storm! Die vond ik vroeger knap. Nou ja de jaren-90-versie.quote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Storm is de broer van Brooke
En hij heeft eerst hun zusje neergeschoten hoor
Oh jaquote:
Wat ik op de gewone Wiki niet kon vinden, weet deze Wiki wel weerquote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Storm is de broer van Brooke
En hij heeft eerst hun zusje neergeschoten hoor
Neeeeequote:Op maandag 13 december 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojáááá'Storm! Die vond ik vroeger knap. Nou ja de jaren-90-versie.
Heeft hij Katy ook neergeschoten of die andere zus, Donna, toch?![]()
oh, alles komt weer boven
quote:
Droop is altijd al een kreng geweest, behalve als kitten...toen was ze zodanig leuk dat ik haar uit het nestje koosquote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Droop was toch wel normaal voor je die twee terrorkatten nam of niet?
Ik geef eerlijk toe, ik had en Kees en Sjon nooit moeten nemen, gewoon Karel ook mee naar kantoor, damn, dat was echt echt echt een stuk leuker geweest voor iedereen![]()
Maja, van Kees heb ik geen last.
Ook niet veel lol hoor, dat ligt alleen maar onder een dekbed te stinken de godganse dag
ooooooh my bad, ik dacht dat t pas misging toen die nieuwen dr bij kwamenquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Droop is altijd al een kreng geweest, behalve als kitten...toen was ze zodanig leuk dat ik haar uit het nestje koos
Dat was een actquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Droop is altijd al een kreng geweest, behalve als kitten...toen was ze zodanig leuk dat ik haar uit het nestje koos
Ja, toen viel ze door de mand, want eiks is ze erg onzeker en verbloemt dat door te bitchen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ooooooh my bad, ik dacht dat t pas misging toen die nieuwen dr bij kwamen
Sjon wilde mij gisteren bijten toen ik m greep nadat ie de hele kamer ondergezeken had, maar ik was sneller en ik beet hemquote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Maes het volgende:
Mijn kat is ook niet de liefste, gister hing ze weer in mijn kuiten, auw
En dan om te spelen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Maes het volgende:
Mijn kat is ook niet de liefste, gister hing ze weer in mijn kuiten, auw
Nee niet om te spelen. Ik liep langs en mevrouw vond dat ik een aanval verdiende ivm het feit dat het etenstijd was en er nog niks in haar bakje zatquote:Op maandag 13 december 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan om te spelen?![]()
Die van mij zijn eigenlijk heel erg lief maar niet tegen elkaar. Ik heb een flesje feliway in huis gehaald maar ik weet nog niet of dat helpt
quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee niet om te spelen. Ik liep langs en mevrouw vond dat ik een aanval verdiende ivm het feit dat het etenstijd was en er nog niks in haar bakje zat
Klinkt logisch ja.quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, toen viel ze door de mand, want eiks is ze erg onzeker en verbloemt dat door te bitchen.
En alle katten trapten daar altijd in, hadden respect voor haar.
Maar The TerrorCats hadden haar door en vielen daardoor juist aan.
Sally keek altijd zo....tja dromerig...als ze Clark zagquote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik vond altijd Clark (??) wel lekker uit The Bold
En die Darma vond ik lollig. Heb het verder nooit gekeken, maar ik zag het wel eens langs komen.
Greys hebbie de foto's gezien???????????????????/quote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik vond altijd Clark (??) wel lekker uit The Bold
En die Darma vond ik lollig. Heb het verder nooit gekeken, maar ik zag het wel eens langs komen.
Ja die schrok wel ff.quote:
Ik heb een van mijn katten weleens gebeten. Die beet mij omdat ik hem van het balkon van de benedenbuuv had gepluktquote:Op maandag 13 december 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Sjon wilde mij gisteren bijten toen ik m greep nadat ie de hele kamer ondergezeken had, maar ik was sneller en ik beet hem![]()
En HARD
het is ook moeilijk he, damn!quote:Op maandag 13 december 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die schrok wel ff.
Klapjostie, hij beet mij alleen maar mis omdat ik t zag en m bij zn kuif greep, dus ik dacht hap ik heb je![]()
Maar goed, ik heb m zo het balkon op gekwakt in 1 weg door, de regen in, alwaar ie minstens een half uur uitermate veel lol heeft staan hebben in zn eentje, dat was een straf van niks
Ik vond Sheila te gek. Echt een heksquote:Op maandag 13 december 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
Clark was leuk ja
En de acteur die Ridge speelt is maar 5 jaar ofzo jonger dan de acteur die Eric speelt!
En Storm heeft Katy doodgeschoten, per ongeluk
En ik vond Thorne ook leuk, maar de oude, niet deze
En ik vond Sally geweldig in Pittige Tijden
Wat voor hond is datquote:Op maandag 13 december 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die schrok wel ff.
Klapjostie, hij beet mij alleen maar mis omdat ik t zag en m bij zn kuif greep, dus ik dacht hap ik heb je![]()
Maar goed, ik heb m zo het balkon op gekwakt in 1 weg door, de regen in, alwaar ie minstens een half uur uitermate veel lol heeft staan hebben in zn eentje, dat was een straf van niks
quote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb een van mijn katten weleens gebeten. Die beet mij omdat ik hem van het balkon van de benedenbuuv had gepluktNog mazzel dat ik met 1 arm in het gips zat. Kon ie maar in 1 arm bijten. Liep ik daar later met 1 arm in het gips en 1 in het verband. Leg dàt maar eens uit
Is maar één keer gebeurd hoorquote:Op maandag 13 december 2010 16:43 schreef senesta het volgende:
Jullie bijten jullie beesten?Jullie maken een grapje en ik stink er nu vreselijk in nu he?
Het was bijten of gebeten worden, hele makkelijke keuze, en tis zn eigen taal, ik denk dat ie het echt wel snapte.quote:Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat erg
![]()
Ik heb één keer een haal gehad, hij vond het niet leuk dat ik met z'n staart speelde
Wauw!quote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleur is echt realistisch met hoe het er hier nu uitziet
Dit scheetje doet dat:quote:
Ja we stonden ff allemaal voor het raam netquote:
succes!quote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Belana het volgende:
ik heb morgen mijn sollicitatiegesprek, willen jullie voor me duimen?
het zit wel goed denk ik, maar toch
quote:Op maandag 13 december 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh, ander concert nu, zelfde drama, die lul van een vent van m wil duidelijk niet meer op mijn honden passen.
Komt vast ook door Sjon
In mei.quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wanneer is dat dan? En vraag anders gewoon of het daarom is?
Nou, 2 dagen want het is in Amsterdam, maar het oppassen, dat is maar een paar uur, de avond he. Ik slaap dan daar normaal.quote:
jammer dat t zo moeilijk gaatquote:Op maandag 13 december 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, 2 dagen want het is in Amsterdam, maar het oppassen, dat is maar een paar uur, de avond he. Ik slaap dan daar normaal.
Maar goed, nu zegt hij dat het zou kunnen dat de band waar hij fan van is die week ook speelt blablabla.
Dus hij dekt zich al in, en die vriend gaat zelf sowieso weer met zn collega's.
Hij doet maar, ik heb al gelijk geen zin meer
quote:Op maandag 13 december 2010 17:09 schreef Pagan het volgende:
In het kader van het geklets over dozen en ducttape:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nee, ik ga mn honden niet bij een vreemde achter laten, dat is het me echt niet waardquote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, weet je niet iemand die een nachtje in je huis wil slapen?
Heel lief, maar ik denk dat jij in mei wel wat anders aan je hoofd hebtquote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh als je nu in een vakantie naar een concert gaat wil ik wel oppassen hoor.
Ik heb wel alleen ervaring met herders,rottweilers,franse bulldogs en golden retrievers
Hoooooo, tis nu al echt steenkoud ja!quote:
Hou eens opquote:
+4 hierquote:Op maandag 13 december 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooo, tis nu al echt steenkoud ja!
Ach een WC is voor mij momenteel meer dan genoeg.quote:Op maandag 13 december 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik denk dat jij in mei wel wat anders aan je hoofd hebt
Volgens mij ben je eind mei hoogzwanger doosjequote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ach een WC is voor mij momenteel meer dan genoeg.
Ik snap best dat jij je honden niet bij vreemden achter laat.
Ja wij wisten dat wel van elkaar toch?quote:Op maandag 13 december 2010 17:23 schreef Belana het volgende:
wat voor concert zou je heen hebben gewild oh-oh?
wist ik al dat jij ook Prince fan bent? als in: ik ook dussss....
Valt nog wel mee hoor. Dan moet ik nog bijna een maand.quote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je eind mei hoogzwanger doosje
ja sorry, ik heb nogal veel mensen over Prince gesproken latelyquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij wisten dat wel van elkaar toch?
PJ Harvey komt in Paradiso en die vrouw is God zo'n beetje
Huh wat? Oooooh in je bedquote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik leg de katten vast op mijn plek, kunnen ze voorgrillen
weet niet of je al kinderen hebt, maar die laatste maand kon ik bijna geen voet meer verzetten hoor...quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Valt nog wel mee hoor. Dan moet ik nog bijna een maand.
Is het nog geen mei???
Gelukkig nog niet dan had je me nu op kunnen vegen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef Belana het volgende:
[..]
weet niet of je al kinderen hebt, maar die laatste maand kon ik bijna geen voet meer verzetten hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef Oognip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oei, zware zwangerschap dus. ik vond zwanger zijn ook niksquote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet dan had je me nu op kunnen vegen.
Al denk ik dat die 10kilo die ik ben afgevallen niet blijvend zijn.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef Oognip het volgende:
Ik ben wle eens 5 dagen overtijd geweest. En dan gutste het er in ene uit. Booooooh gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pingoo, wat is één dag nu? of is dat een stomme mannenvraag en kan ik maar beter een motorblok gaan reviseren?Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik wil gewoon niet nog een keer opgenomen worden dus probeer maar wat te eten en vooral te drinken. Volgens mijn moeder had ik al een heel bol buikje tot ik mijn vest recht trok toen was ern iets meer te zien.quote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef Belana het volgende:
[..]
oei, zware zwangerschap dus. ik vond zwanger zijn ook niks
Ik had rug en bekkenproblemen.
maargoed, afvallen van de misselijkheid? dat lijkt me misschien nog wel erger...
quote:Op maandag 13 december 2010 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
Succes Belana
whehhe, neee.... ik solliciteer in NHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pingoo, wat is één dag nu? of is dat een stomme mannenvraag en kan ik maar beter een motorblok gaan reviseren?
stormy waters...
sailin'
kan ik me voorstellen, das niksquote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet nog een keer opgenomen worden dus probeer maar wat te eten en vooral te drinken. Volgens mijn moeder had ik al een heel bol buikje tot ik mijn vest recht trok toen was ern iets meer te zien.
Succes Belana
Ligt eraan hoe regelmatig je bent enz enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pingoo, wat is één dag nu? of is dat een stomme mannenvraag en kan ik maar beter een motorblok gaan reviseren?
Maar goed mannen kunnen denk ik beter een motorblok gaan reviseren. Kun je dat? dan hou ik dat in gedachten. Verder dan een motorblok verwisselen kom ik niet.
Succes Belana
Haha PingooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pingoo, wat is één dag nu? of is dat een stomme mannenvraag en kan ik maar beter een motorblok gaan reviseren?en 1 dag is veel als ik altijd op hetzelfde tijdstip mn feestje heb
![]()
Je moet het echt per dag doseren. Niet alles tegelijk willen doen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag heb ik een beetje een off day al is dat wel mijn eigen schuld denk ik. Ik ben vandaag naar het centrum gefietst omdat ik mijn medicijnen moest ophalen en toch nog naar de kapper wilde.
Het resultaat laat zich raden en ik zou nog wel naar de kerstmarkt gaan.
Ik heb de foto van mijn pakje al gepost de plaatsnaam achterhaald maar weet niet wie er bij hoort.
Hoi Zwabje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |