Ja maar Droop was toch wel normaal voor je die twee terrorkatten nam of niet?quote:Op maandag 13 december 2010 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeiden meneer I. en ik gisteravond nog tegen elkaar toen Droop weer es zat te bitchen.
Zul je zien dat deze net 23 wordt ofzo![]()
Maar ze is wel lief heur, een lief kreng
Storm is de broer van Brookequote:
Heb je alleen katten of ook honden?quote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Droop was toch wel normaal voor je die twee terrorkatten nam of niet?
Ik geef eerlijk toe, ik had en Kees en Sjon nooit moeten nemen, gewoon Karel ook mee naar kantoor, damn, dat was echt echt echt een stuk leuker geweest voor iedereen![]()
Maja, van Kees heb ik geen last.
Ook niet veel lol hoor, dat ligt alleen maar onder een dekbed te stinken de godganse dag
Ik heb alleen honden goddankquote:Op maandag 13 december 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je alleen katten of ook honden?
Ojáááá'Storm! Die vond ik vroeger knap. Nou ja de jaren-90-versie.quote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Storm is de broer van Brooke
En hij heeft eerst hun zusje neergeschoten hoor
Oh jaquote:
Wat ik op de gewone Wiki niet kon vinden, weet deze Wiki wel weerquote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Storm is de broer van Brooke
En hij heeft eerst hun zusje neergeschoten hoor
Neeeeequote:Op maandag 13 december 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojáááá'Storm! Die vond ik vroeger knap. Nou ja de jaren-90-versie.
Heeft hij Katy ook neergeschoten of die andere zus, Donna, toch?![]()
oh, alles komt weer boven
quote:
Droop is altijd al een kreng geweest, behalve als kitten...toen was ze zodanig leuk dat ik haar uit het nestje koosquote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Droop was toch wel normaal voor je die twee terrorkatten nam of niet?
Ik geef eerlijk toe, ik had en Kees en Sjon nooit moeten nemen, gewoon Karel ook mee naar kantoor, damn, dat was echt echt echt een stuk leuker geweest voor iedereen![]()
Maja, van Kees heb ik geen last.
Ook niet veel lol hoor, dat ligt alleen maar onder een dekbed te stinken de godganse dag
ooooooh my bad, ik dacht dat t pas misging toen die nieuwen dr bij kwamenquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Droop is altijd al een kreng geweest, behalve als kitten...toen was ze zodanig leuk dat ik haar uit het nestje koos
Dat was een actquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Droop is altijd al een kreng geweest, behalve als kitten...toen was ze zodanig leuk dat ik haar uit het nestje koos
Ja, toen viel ze door de mand, want eiks is ze erg onzeker en verbloemt dat door te bitchen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ooooooh my bad, ik dacht dat t pas misging toen die nieuwen dr bij kwamen
Sjon wilde mij gisteren bijten toen ik m greep nadat ie de hele kamer ondergezeken had, maar ik was sneller en ik beet hemquote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Maes het volgende:
Mijn kat is ook niet de liefste, gister hing ze weer in mijn kuiten, auw
En dan om te spelen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Maes het volgende:
Mijn kat is ook niet de liefste, gister hing ze weer in mijn kuiten, auw
Nee niet om te spelen. Ik liep langs en mevrouw vond dat ik een aanval verdiende ivm het feit dat het etenstijd was en er nog niks in haar bakje zatquote:Op maandag 13 december 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan om te spelen?![]()
Die van mij zijn eigenlijk heel erg lief maar niet tegen elkaar. Ik heb een flesje feliway in huis gehaald maar ik weet nog niet of dat helpt
quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee niet om te spelen. Ik liep langs en mevrouw vond dat ik een aanval verdiende ivm het feit dat het etenstijd was en er nog niks in haar bakje zat
Klinkt logisch ja.quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, toen viel ze door de mand, want eiks is ze erg onzeker en verbloemt dat door te bitchen.
En alle katten trapten daar altijd in, hadden respect voor haar.
Maar The TerrorCats hadden haar door en vielen daardoor juist aan.
Sally keek altijd zo....tja dromerig...als ze Clark zagquote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik vond altijd Clark (??) wel lekker uit The Bold
En die Darma vond ik lollig. Heb het verder nooit gekeken, maar ik zag het wel eens langs komen.
Greys hebbie de foto's gezien???????????????????/quote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik vond altijd Clark (??) wel lekker uit The Bold
En die Darma vond ik lollig. Heb het verder nooit gekeken, maar ik zag het wel eens langs komen.
Ja die schrok wel ff.quote:
Ik heb een van mijn katten weleens gebeten. Die beet mij omdat ik hem van het balkon van de benedenbuuv had gepluktquote:Op maandag 13 december 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Sjon wilde mij gisteren bijten toen ik m greep nadat ie de hele kamer ondergezeken had, maar ik was sneller en ik beet hem![]()
En HARD
het is ook moeilijk he, damn!quote:Op maandag 13 december 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die schrok wel ff.
Klapjostie, hij beet mij alleen maar mis omdat ik t zag en m bij zn kuif greep, dus ik dacht hap ik heb je![]()
Maar goed, ik heb m zo het balkon op gekwakt in 1 weg door, de regen in, alwaar ie minstens een half uur uitermate veel lol heeft staan hebben in zn eentje, dat was een straf van niks
Ik vond Sheila te gek. Echt een heksquote:Op maandag 13 december 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
Clark was leuk ja
En de acteur die Ridge speelt is maar 5 jaar ofzo jonger dan de acteur die Eric speelt!
En Storm heeft Katy doodgeschoten, per ongeluk
En ik vond Thorne ook leuk, maar de oude, niet deze
En ik vond Sally geweldig in Pittige Tijden
Wat voor hond is datquote:Op maandag 13 december 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die schrok wel ff.
Klapjostie, hij beet mij alleen maar mis omdat ik t zag en m bij zn kuif greep, dus ik dacht hap ik heb je![]()
Maar goed, ik heb m zo het balkon op gekwakt in 1 weg door, de regen in, alwaar ie minstens een half uur uitermate veel lol heeft staan hebben in zn eentje, dat was een straf van niks
quote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb een van mijn katten weleens gebeten. Die beet mij omdat ik hem van het balkon van de benedenbuuv had gepluktNog mazzel dat ik met 1 arm in het gips zat. Kon ie maar in 1 arm bijten. Liep ik daar later met 1 arm in het gips en 1 in het verband. Leg dàt maar eens uit
Is maar één keer gebeurd hoorquote:Op maandag 13 december 2010 16:43 schreef senesta het volgende:
Jullie bijten jullie beesten?Jullie maken een grapje en ik stink er nu vreselijk in nu he?
Het was bijten of gebeten worden, hele makkelijke keuze, en tis zn eigen taal, ik denk dat ie het echt wel snapte.quote:Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat erg
![]()
Ik heb één keer een haal gehad, hij vond het niet leuk dat ik met z'n staart speelde
Wauw!quote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleur is echt realistisch met hoe het er hier nu uitziet
Dit scheetje doet dat:quote:
Ja we stonden ff allemaal voor het raam netquote:
succes!quote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Belana het volgende:
ik heb morgen mijn sollicitatiegesprek, willen jullie voor me duimen?
het zit wel goed denk ik, maar toch
quote:Op maandag 13 december 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh, ander concert nu, zelfde drama, die lul van een vent van m wil duidelijk niet meer op mijn honden passen.
Komt vast ook door Sjon
In mei.quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wanneer is dat dan? En vraag anders gewoon of het daarom is?
Nou, 2 dagen want het is in Amsterdam, maar het oppassen, dat is maar een paar uur, de avond he. Ik slaap dan daar normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |