Zucht....neeheeequote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Er is toch al een doos uitgepakt! Ik dacht dat je dat bedoelde
Vandaag wonen ze hier alweer 1 jaar...kleine etterbakjesquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Ook als ist nog maar heel kort geleden dat we afscheid van Loetje hebben moeten nemen, we wisten toch zeker dat er wel weer een kat bij zou komen.
En in de wetenschap dat er weer veel poesjes zijn die een warm plekkie nodig hebben en met het oog op de komende feestdagen hebben we gisteravond deze 2 boefjes opgehaald.
Tessa
Tom
Broer en Zus samen
Stiekem voelt het nog een beetje dubbel, maar het fijne overheerst vooral
Wat schattigquote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen een jaar geleden postte ik dit:
[..]
Vandaag wonen ze hier alweer 1 jaar...kleine etterbakjes
Oh heb jij je etters al langer dan ik de mijnequote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen een jaar geleden postte ik dit:
[..]
Vandaag wonen ze hier alweer 1 jaar...kleine etterbakjes
Dat moet ook wel met zo'n nick héquote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Ik heb ook zulke mormels
Neequote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met zo'n nick hé
Al spijt van je mormels, Ing?
Foto?quote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Ik heb ook zulke mormels
Dat kunnen ze zijn iddquote:
Idd...en we kregen ook beide zo'n etterbakquote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heb jij je etters al langer dan ik de mijne![]()
We gingen wel gelijk op qua dood en nieuw en vervelend he![]()
Feli
No wayquote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met zo'n nick hé
Al spijt van je mormels, Ing?
Ohjaquote:Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Zo heet ik vanwege mijn scherpe uithalen. Dat weet je nu toch wel
Ja tis een raar gegeven soms, hoeveel rotzooi ze ook schoppen, en zooi ze ook slopen, toch heb je er nooit spijt van.quote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
No way![]()
Mijn boefjes; LoenaToet en Tommeltje
Doegquote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik ga maar es thuis kieken
wiens doos heb je uitgepakt?quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Er is toch al een doos uitgepakt! Ik dacht dat je dat bedoelde
quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
Dit is de man des huizes, Charlie
[ afbeelding ]
Hij kijkt nooit zo vrolijk
En 4 maanden later sliepen we al samenquote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing, ik kende jou een jaar geleden echt bijna niet nog!![]()
Dat zou ik echt vreselijk vindenquote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Charlie![]()
![]()
oh oh, en toch zou je hem missen als ie nu weg zou vallen
quote:Op maandag 13 december 2010 15:53 schreef Maes het volgende:
Foto's van de buit![]()
Het met ducktape vastgepakte pakket![]()
[ afbeelding ]
Met de schaar in de hand kom je door het hele land![]()
[ afbeelding ]
WTF ik moet ook nog een schep om te graven.
[ afbeelding ]
Hè hè gevonden![]()
[ afbeelding ]
En nu wachten tot de 22e![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou ik echt vreselijk vinden![]()
Ik heb hem al 6,5 jaar, zijn zusje ook en hun illegale liefdesbaby net iets korter
quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En 4 maanden later sliepen we al samen
Ik was net niet op tijd bij de dierenartsquote:
Hebben ze nog rare mankementen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was net niet op tijd bij de dierenarts![]()
Gelukkig kregen ze maar twee kittens.
Ik las gisteren dat dit de laatste week is. Ik vin dhet wel sneu voor mijn oma want die kreeg geen genoeg van Broek en Ritsquote:Op maandag 13 december 2010 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, is The Bold nog steeds op TV?
Heel eerlijk gezegd, zou ik m wel missen, maar zou ik echt vooral tijdens elke wandeling jubelen dat ik van dat achterlijke getrek en gedoe af zou zijn, dat weet ik zekerquote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Charlie![]()
![]()
oh oh, en toch zou je hem missen als ie nu weg zou vallen
quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat dit de laatste week is. Ik vin dhet wel sneu voor mijn oma want die kreeg geen genoeg van Broek en Rits
Nou eentje heb ik weg kunnen geven, dat was echt een heel mooi katje. Beetje zalmkleurigquote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben ze nog rare mankementen?
Dat zeiden meneer I. en ik gisteravond nog tegen elkaar toen Droop weer es zat te bitchen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, zou ik m wel missen, maar zou ik echt vooral tijdens elke wandeling jubelen dat ik van dat achterlijke getrek en gedoe af zou zijn, dat weet ik zeker![]()
En ik zou een nieuwe vloer kunnen nemen![]()
Met een beetje pech wordt net dit exemplaar 20![]()
Ik bedacht laatst dat ik straks gewoon met Kees en Sjon overblijf ,en dat ik dan maar hoopte dat ik ze tegen die tijd ook net zo leuk vind als die andere drie
Hè getsie das geen goed nieuwsquote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Da's echt wel 15 jaar geleden dat ik het voor het laatst gezien heb.
Storm heeft zichzelf deur de harses geschoten
Aaaaw....clumsy catquote:Op maandag 13 december 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou eentje heb ik weg kunnen geven, dat was echt een heel mooi katje. Beetje zalmkleurig
Maar die zie ik niet meer.
Die andere kreeg ik steeds terug want de een vond 'm te druk, de ander te saai dus ik heb haar toen zelf maar gehouden. En Billie is inderdaad wel een béétje apart....ze heeft heel grote ronde ogen en ze is ontzettend onhandig
Ik zit hier ook met de tissuesquote:
Wie is Stormquote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Da's echt wel 15 jaar geleden dat ik het voor het laatst gezien heb.
Storm heeft zichzelf deur de harses geschoten
Is dat niet de broer van Rits?quote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie is StormIk heb het ook in geen jááren gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |