k zou willen dat ik dat durfde, oude kerkhoven zijn heel mooi, maar ik durf er niet rond te lopenquote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ken ik ik was eens te vroeg bij mijn vorige schoonmaakpand (crematorium) en ik heb heerlijk een half uur gewandeld door die tuinen
Mooi daar he?quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ken ik ik was eens te vroeg bij mijn vorige schoonmaakpand (crematorium) en ik heb heerlijk een half uur gewandeld door die tuinen
Ja hoor!quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen gaan? Meneer Maes zijn moeder ligt daar en hij wil er niet heen.
Kan me indenken dat het een veel 'fijner' (blijft altijd lastig qua woordkeuzequote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik vind het ook wel fijn als ie straks eindelijk een plekje heeft. Nu ligt ie in een soort algemene opslagplaats ofzo, dat is niet echt een fijn idee
Ja inderdaad. (Fijn is een goed woord hoor)quote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me indenken dat het een veel 'fijner' (blijft altijd lastig qua woordkeuze) idee is als hij inderdaad een mooi eigen plekje heeft.
Hangt er wel vanaf hoor waar je loopt en bij welk crematorium. Hier is het mooi aangelegd en Kralingen is geloof ik ook mooi aangelegd. Soms heb je ook 'vlindertuinen' of 'sterretjestuinen' en die vind ik dus echt niet leuk. Zijn wel heel mooi aangelegd enzo maar je wordt erg met je angsten geconfronteerd.quote:
Is toch ook niet meer dan normaalquote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja inderdaad. (Fijn is een goed woord hoor)
He bah, nou nu even een ander onderwerp hoor. (ik ben niet altijd zo 'sterk' als het misschien lijkt)
Kutzooi.
Ok ander onderwerp even denken hoor.....peins....peins.....peins. Wat ga jij eten vandaag?quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He bah, nou nu even een ander onderwerp hoor. (ik ben niet altijd zo 'sterk' als het misschien lijkt)
Kutzooi.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kutzooi.
Uuuuh in het najaar een winterjas aan en in het voorjaar opbinden??? Zoiets was het geloof ik.quote:Op maandag 14 december 2009 16:36 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]heeft die veel verzorging nodig? k vind t een mooie bloem
Boerenkoolquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ok ander onderwerp even denken hoor.....peins....peins.....peins. Wat ga jij eten vandaag?
Ja, ik vind het ook niet erg als jullie soms vragen stellen hoor, maar nu werd het even teveel. Is alweer over.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:36 schreef Greys het volgende:
[..](Als je het er wel of niet over wilt hebben moet je idd gewoon zélf aangeven!
)
Hebbie je passiebloem al een winterjas aangetrokken?
Hoelang heb je hem al dan??quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Boerenkool
[..]
Ja, ik vind het ook niet erg als jullie soms vragen stellen hoor, maar nu werd het even teveel. Is alweer over.
Ja, de passiebloem heeft een bubbeljasje, hopen dat ie het overleefd! (Niet dat ie ook maar 1 bloem heeft gehad afgelopen jaar)
Ik ga maar even opruimen dus
Nee, het is zelfs een soort onkruid. De tuin van mn ouders is erdoor overspoeld. Maar ik heb er dus dit jaar 1 gekocht in een pot en hij staat op het balkon, uit de zon, dan doet ie het minder goedquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:36 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]heeft die veel verzorging nodig? k vind t een mooie bloem
ijzerwarenzaakquote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Morretje het volgende:
En weer terug van de trip. De schoenmaker deed niet meer aan schaatsen slijpen, nu moet ik daar ff over denken wie het dan wel doet..
MBSterk zijn is ook maar een raar begrip eigenlijk he?
Aha uit de zon en het eerste jaar. Dat verklaard de ene bloem. Komend jaar moet hij het beter doen als hij de vorst overleefd.quote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het is zelfs een soort onkruid. De tuin van mn ouders is erdoor overspoeld. Maar ik heb er dus dit jaar 1 gekocht in een pot en hij staat op het balkon, uit de zon, dan doet ie het minder goedIn de winter kan ie bevriezen, dan issie helemaal dood, nu hoop ik dat ik volgend jaar tenminste 1 bloem heb
Ik heb er trouwens 1 met witte bloemen.
Schaatsbaanquote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Morretje het volgende:En weer terug van de trip. De schoenmaker deed niet meer aan schaatsen slijpen, nu moet ik daar ff over denken wie het dan wel doet..
Handyman, andere schoenmaker, schaatsbaan, sportzaken als intersport enzoquote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Morretje het volgende:En weer terug van de trip. De schoenmaker deed niet meer aan schaatsen slijpen, nu moet ik daar ff over denken wie het dan wel doet..
Ik ben net zo goed met plantenquote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Ynske het volgende:
k heb geen planten of bloemen staan, ja deze die inmiddels compleet verdord is
[ afbeelding ]
Zeg het nououououquote:
Nou, dat is nog weer een heel gedoe en gezeik half.quote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Q, kom je een beetje uit met die 5 euro p.p. voor dat studiofeestje?
En al die kratten bier
Ik moet afwassen en eten koken. Kan het nog voor 5 uur?quote:
Poepigquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Ook als ist nog maar heel kort geleden dat we afscheid van Loetje hebben moeten nemen, we wisten toch zeker dat er wel weer een kat bij zou komen.
En in de wetenschap dat er weer veel poesjes zijn die een warm plekkie nodig hebben en met het oog op de komende feestdagen hebben we gisteravond deze 2 boefjes opgehaald.
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
Stiekem voelt het nog een beetje dubbel, maar het fijne overheerst vooral
Kijk es boven jequote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet afwassen en eten koken. Kan het nog voor 5 uur?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Ook als ist nog maar heel kort geleden dat we afscheid van Loetje hebben moeten nemen, we wisten toch zeker dat er wel weer een kat bij zou komen.
En in de wetenschap dat er weer veel poesjes zijn die een warm plekkie nodig hebben en met het oog op de komende feestdagen hebben we gisteravond deze 2 boefjes opgehaald.
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
awwwwquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
Dat zit er uit als een stelletje donderstralenquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
I knew itquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |