Hoeveelheid weet ik niet, maar wat gefruite uitjes is heel lekker erdoorheenquote:Op maandag 14 december 2009 @ 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil ook een bad!
Zeg, even een vraagje he... Want ik weet het allemaal echt niet meer hoor.
Ik ga boerenkool maken straks.
Ik heb 2 zakken boerenkool van 300gr geloof ik. Nu is het altijd zo dat OF de boerenkool te aardappelig is... of te boerenkolerig. Kan in godsnaam iemand mij alsjeblieft de juiste verhouding vertellen? Dus hoeveel boerenkool (2 zakken, 1, 1.5,ect ) en hoeveel aardappelen moet ik gebruiiken voor een lekkeren boerenkool.
En moet er verder nog iets door behalve zout? Ik heb het echt al 20x gemaakt en het is telkens niet lekker
Maar ik heb dus geen kilo boerenkool. Ik heb 300gr per zak. (denk ikquote:Op maandag 14 december 2009 15:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kilo boerenkool is hier met twee kilo aardappels lekker. Samen koken met zout erbij (of apart maar net wat je zelf makkelijk vind) afgieten en stampen met klont boter en scheut melk. Je kunt in de winkel boerenkoolkruidenmix halen is ook lekker. Ik doe altijd maar een half zakje een heel zakje gaat zo overheersen. Daar staat trouwens ook de ideale verhouding op.
Jij maakt 'm echt vers vanuit een zakje? Ik doe dat dus echt niet meer, ik vind de boerenkool veel lekkerder als ie uit de vriezer komt... da's de enige groente waar ik dat bij heb overigensquote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil ook een bad!
Zeg, even een vraagje he... Want ik weet het allemaal echt niet meer hoor.
Ik ga boerenkool maken straks.
Ik heb 2 zakken boerenkool van 300gr geloof ik. Nu is het altijd zo dat OF de boerenkool te aardappelig is... of te boerenkolerig. Kan in godsnaam iemand mij alsjeblieft de juiste verhouding vertellen? Dus hoeveel boerenkool (2 zakken, 1, 1.5,ect ) en hoeveel aardappelen moet ik gebruiiken voor een lekkeren boerenkool.
En moet er verder nog iets door behalve zout? Ik heb het echt al 20x gemaakt en het is telkens niet lekker
Stokbroodje, sambal erop, kipkerrie zonder ananas erop, plakjes tomaat erop en plakjes kaas erop. Hoppa even in de oven lekker kaas laten smelten en smullen maar.quote:
ik kook t samen in 1 pan, aardappels onderop, boerenkool bovenop, worst daaropquote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoeveelheid weet ik niet, maar wat gefruite uitjes is heel lekker erdoorheenDus eerst die uitjes en dan de boerenkool (ik gebruik meestal diepvriesblokjes
) erop in de pan.
En je doet het toch achteraf pas bij elkaar? Dan kan je toch gewoon steeds een beetje doen totdat je denkt dat de verhouding goed is?
Ja, dat deed ik dus al (achteraf met die verhouding) maar blijkbaar ben ik echt dom ofzo.. want het is telkens gewoon NIET goedquote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoeveelheid weet ik niet, maar wat gefruite uitjes is heel lekker erdoorheenDus eerst die uitjes en dan de boerenkool (ik gebruik meestal diepvriesblokjes
) erop in de pan.
En je doet het toch achteraf pas bij elkaar? Dan kan je toch gewoon steeds een beetje doen totdat je denkt dat de verhouding goed is?
Oh, nee ik niet, 2 pannen en dan achteraf op elkaar en stampen maarquote:Op maandag 14 december 2009 @ 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kook t samen in 1 pan, aardappels onderop, boerenkool bovenop, worst daarop
en later stampen (wel de worst weghalen dan)
Jup, vers uit zak idd.quote:Op maandag 14 december 2009 15:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij maakt 'm echt vers vanuit een zakje? Ik doe dat dus echt niet meer, ik vind de boerenkool veel lekkerder als ie uit de vriezer komt... da's de enige groente waar ik dat bij heb overigens
en qua verhoudingen: aardappels stampen, beetje boerenkool erbij, kijken naar de kleur, en dan steeds wat meer boerenkool erbij blijven stampen tot de kleur/verhouding goed is
klont boter (boter dus geen margarinequote:Op maandag 14 december 2009 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik dus al (achteraf met die verhouding) maar blijkbaar ben ik echt dom ofzo.. want het is telkens gewoon NIET goed
Ooohh dat klinkt lekker!!! Dat ga ik ook eens proberenquote:Op maandag 14 december 2009 15:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Stokbroodje, sambal erop, kipkerrie zonder ananas erop, plakjes tomaat erop en plakjes kaas erop. Hoppa even in de oven lekker kaas laten smelten en smullen maar.
Zo doe ik het ook dus.quote:Op maandag 14 december 2009 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kook t samen in 1 pan, aardappels onderop, boerenkool bovenop, worst daarop
en later stampen (wel de worst weghalen dan)
1 op 2 dusquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, vers uit zak idd.
Ik heb niks aan jullieik had gehoopt dat iemand me kon vertellen zo van "nou dan doe je 12 aardappels bij 2 zakken boerenkool" ofzo.
Ik heb gelukkig ook nog quiche voor vanaaf, mocht het niet lekker zijn
Tsja ik weet niet hoe groot jouw aardappels zijn dus ik kan wel zeggen twaalf maar als je dan twaalf knoeperds van aardappels pakt terwijl ik het over een middenmaatje heb zit je alsnog met aardappelstampot met een vaag kleurtje.quote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, vers uit zak idd.
Ik heb niks aan jullieik had gehoopt dat iemand me kon vertellen zo van "nou dan doe je 12 aardappels bij 2 zakken boerenkool" ofzo.
Ik heb gelukkig ook nog quiche voor vanaaf, mocht het niet lekker zijn
weegschaalquote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Qwea het volgende:
nou, ik ben benieuwd dan
En hoeveel aardappelen is 1.2kg? stuk of 10?
quote:Op maandag 14 december 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik tel altijd voor 3 personen 12 normaal formaat aardappel, (9 grote of 15 kleintjes) en 1 zak boerenkool
beetje zout en peper eraan tijdens t koken.
Normale aardappelsquote:Op maandag 14 december 2009 15:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet hoe groot jouw aardappels zijn dus ik kan wel zeggen twaalf maar als je dan twaalf knoeperds van aardappels pakt terwijl ik het over een middenmaatje heb zit je alsnog met aardappelstampot met een vaag kleurtje.
Ikke hebbe niet weegschaal. Maar 12 aardappels dus, en 300gr boerenkool. Okidoki.quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
weegschaal
heb je grote of kleine of normale aardappelen? dan zou je aan kunnen houden wat ik net zei denk ik
[..]
Ok ik ga een weegschaal pakken...... monumentjequote:
heb je zelfs geen personenweegschaal?quote:Op maandag 14 december 2009 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ikke hebbe niet weegschaal. Maar 12 aardappels dus, en 300gr boerenkool. Okidoki.
houd dit dan maar aan Q!quote:Op maandag 14 december 2009 16:01 schreef nieslief het volgende:
Ok normale aardappel weegt gemiddeld 100 gram dus 6 aardappels op 300 gr. boerenkool.
Vergeet het klontje boter en de melk niet die geven smeuïgheid en dat maakt boerenkool lekker.
Lief dat je het vraagt. Op zich viel het me allemaal wel mee vrijdag, ik had van te voren geen idee hoe het zou zijn/voelen vrijdag. Maar eigenlijk voelde het net als andere dagen. Overdag zijn mn moeder en ik naar de begraafplaats geweest (om te kijken of het plekje wel mooi was, hij 'staat' er nog niet) en 's avonds kwam er visite en dat was nog wel een beetje gezellig ook. Mn zus vond het bijvoorbeeld wel een hele moeilijke dag. Iedereen gaat er toch anders mee om.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar blijft Ing haar nieuwtje? Ik wel blij dat ze weer wat vrolijker is![]()
MB, mosterd na de maaltijd vraag maar hoe ben jij de dagen door gekomen? Gaat het allemaal een beetje?
was vrijdag je vaders verjaardag, dat wist ik niet, sorry, wel fijn dat jullie samen naar dat plekje zijn gaan kijken. was t een mooi plekje? lijkt me best een moeilijke dag, en dan daarna ook nog meteen de feestdagen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Op zich viel het me allemaal wel mee vrijdag, ik had van te voren geen idee hoe het zou zijn/voelen vrijdag. Maar eigenlijk voelde het net als andere dagen. Overdag zijn mn moeder en ik naar de begraafplaats geweest (om te kijken of het plekje wel mooi was, hij 'staat' er nog niet) en 's avonds kwam er visite en dat was nog wel een beetje gezellig ook. Mn zus vond het bijvoorbeeld wel een hele moeilijke dag. Iedereen gaat er toch anders mee om.
Bij mij komt verdriet meestal in uitbarstingen als ik aan iets specifieks moet denken (zo keek ik van de week naar mn schoenen en dat veroorzaakt dan een kettingreactie in mn hoofd met associaties en dan zit je dus te janken omdat je naar je schoenen keek) Maar die verjaardag, ja, je denkt er wel heel de dag aan, maar ik vond het niet superheftig ofzo.
Dus, ja het gaatMet ups en downs.
Dat maakt niet uit hoorquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
was vrijdag je vaders verjaardag, dat wist ik niet, sorry, wel fijn dat jullie samen naar dat plekje zijn gaan kijken. was t een mooi plekje? lijkt me best een moeilijke dag, en dan daarna ook nog meteen de feestdagen.
Associaties zijn echt stom. Zit je te grienen om iets wat heel suf lijkt voor een buitenstaander.quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Op zich viel het me allemaal wel mee vrijdag, ik had van te voren geen idee hoe het zou zijn/voelen vrijdag. Maar eigenlijk voelde het net als andere dagen. Overdag zijn mn moeder en ik naar de begraafplaats geweest (om te kijken of het plekje wel mooi was, hij 'staat' er nog niet) en 's avonds kwam er visite en dat was nog wel een beetje gezellig ook. Mn zus vond het bijvoorbeeld wel een hele moeilijke dag. Iedereen gaat er toch anders mee om.
Bij mij komt verdriet meestal in uitbarstingen als ik aan iets specifieks moet denken (zo keek ik van de week naar mn schoenen en dat veroorzaakt dan een kettingreactie in mn hoofd met associaties en dan zit je dus te janken omdat je naar je schoenen keek) Maar die verjaardag, ja, je denkt er wel heel de dag aan, maar ik vond het niet superheftig ofzo.
Dus, ja het gaatMet ups en downs.
Het blijft ook gewoon moeilijk die dingen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoorIk heb het hier wel genoemd, maar het gaat hier zo snel.
Ja, het is een mooi plekje, nu wel veel dorre bladeren natuurlijk, maar in het voorjaar plant mn moeder er een boompje (een Acer, maar wel een kleintje) wordt mooi. We hebben nog even gekeken naar urnen enzo, weer een beetje een beter idee gekregen van wat we willen.
En ja, de feestdagen, ik vier niet echt wat maar tweede kerstdag gaan we wel bij mn moeder eten. Je moet het beste er maar van maken he, maar het zal wel raar worden. Eerste kerstdag ga ik werkenen 's avonds uit eten met Re en Sanne en Muad-Dib
Zie je mij al op een weegschaal?quote:Op maandag 14 december 2009 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je zelfs geen personenweegschaal?
erop zonder aardappels, dan erop met aardappels
Thank you!quote:Op maandag 14 december 2009 16:01 schreef nieslief het volgende:
Ok normale aardappel weegt gemiddeld 100 gram dus 6 aardappels op 300 gr. boerenkool.
Vergeet het klontje boter en de melk niet die geven smeuïgheid en dat maakt boerenkool lekker.
Ach ja, de schaamte ben ik inmiddels voorbijquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Associaties zijn echt stom. Zit je te grienen om iets wat heel suf lijkt voor een buitenstaander.
Fijn dat de verjaardag te behappen was. Hopelijk krijgt hij het mooiste plekje wat er maar is?
Wanneer komt hij er te staan dan?
Nu de feestdagen. Jullie hebben wel direct alles achter elkaar zo. Zie je het een beetje zitten die dagen?
Voor jou, ik vind je sterk
Nu heb ik al geantwoordquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh je gaf al antwoord op de vragen van Ynske zie ik, skip de mijne maar
Ja! Misschien doe ik dat zometeen nog even! Dat of mn hele huis opruimen, want dat moet ookquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:16 schreef Greys het volgende:
MissBliss, heb je al bedacht of je alsnog een kerstboompje neerzet?![]()
Ja, in de urnentuin/urnenhof. Dat is een soort tuin dusquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:15 schreef Maes het volgende:
MB als je niet wil antwoorden is het ook goed hoor. Krijgt je vader een plek op de begraafplaats?
Ik vind het altijd fijn om een plek te hebben om heen te gaan. Zeker als het mooi en 'gezellig' is.quote:Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Ja, in de urnentuin/urnenhof. Dat is een soort tuin dusmet boompjes en plantjes en heuveltjes en daar staan dus er en der die urnen. Ziet er best leuk uit. Gezellig
als ik het zo mag noemen.
Nou ik zweer je, als het nou niet meer lukt eten we NOOIT meer boerenkoolquote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, ik heb nog NOOIT boerenkool gemaakt () dus ik vind het stoer dat je het gewoon weer gaat proberen! En ik ben benieuwd naar het resultaat!
Lus je het niet?quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, ik heb nog NOOIT boerenkool gemaakt () dus ik vind het stoer dat je het gewoon weer gaat proberen! En ik ben benieuwd naar het resultaat!
quote:Op maandag 14 december 2009 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik zweer je, als het nou niet meer lukt eten we NOOIT meer boerenkool
Ik reed laatst langs de oude begraafplaats in Kralingen en kreeg bijna 'zin' om er te gaan wandelenquote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn om een plek te hebben om heen te gaan. Zeker als het mooi en 'gezellig' is.
Ken ik ik was eens te vroeg bij mijn vorige schoonmaakpand (crematorium) en ik heb heerlijk een half uur gewandeld door die tuinenquote:Op maandag 14 december 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reed laatst langs de oude begraafplaats in Kralingen en kreeg bijna 'zin' om er te gaan wandelenHet is amper uit te leggen, maar het is er zo mooi
![]()
Zullen we een keer samen gaan? Meneer Maes zijn moeder ligt daar en hij wil er niet heen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reed laatst langs de oude begraafplaats in Kralingen en kreeg bijna 'zin' om er te gaan wandelenHet is amper uit te leggen, maar het is er zo mooi
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Pagan het volgende:
Zo, net even bijgelezen. Hallo allemaal.![]()
[ afbeelding ]
k zou willen dat ik dat durfde, oude kerkhoven zijn heel mooi, maar ik durf er niet rond te lopenquote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ken ik ik was eens te vroeg bij mijn vorige schoonmaakpand (crematorium) en ik heb heerlijk een half uur gewandeld door die tuinen
Mooi daar he?quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ken ik ik was eens te vroeg bij mijn vorige schoonmaakpand (crematorium) en ik heb heerlijk een half uur gewandeld door die tuinen
Ja hoor!quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen gaan? Meneer Maes zijn moeder ligt daar en hij wil er niet heen.
Kan me indenken dat het een veel 'fijner' (blijft altijd lastig qua woordkeuzequote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik vind het ook wel fijn als ie straks eindelijk een plekje heeft. Nu ligt ie in een soort algemene opslagplaats ofzo, dat is niet echt een fijn idee
Ja inderdaad. (Fijn is een goed woord hoor)quote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me indenken dat het een veel 'fijner' (blijft altijd lastig qua woordkeuze) idee is als hij inderdaad een mooi eigen plekje heeft.
Hangt er wel vanaf hoor waar je loopt en bij welk crematorium. Hier is het mooi aangelegd en Kralingen is geloof ik ook mooi aangelegd. Soms heb je ook 'vlindertuinen' of 'sterretjestuinen' en die vind ik dus echt niet leuk. Zijn wel heel mooi aangelegd enzo maar je wordt erg met je angsten geconfronteerd.quote:
Is toch ook niet meer dan normaalquote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja inderdaad. (Fijn is een goed woord hoor)
He bah, nou nu even een ander onderwerp hoor. (ik ben niet altijd zo 'sterk' als het misschien lijkt)
Kutzooi.
Ok ander onderwerp even denken hoor.....peins....peins.....peins. Wat ga jij eten vandaag?quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He bah, nou nu even een ander onderwerp hoor. (ik ben niet altijd zo 'sterk' als het misschien lijkt)
Kutzooi.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kutzooi.
Uuuuh in het najaar een winterjas aan en in het voorjaar opbinden??? Zoiets was het geloof ik.quote:Op maandag 14 december 2009 16:36 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]heeft die veel verzorging nodig? k vind t een mooie bloem
Boerenkoolquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ok ander onderwerp even denken hoor.....peins....peins.....peins. Wat ga jij eten vandaag?
Ja, ik vind het ook niet erg als jullie soms vragen stellen hoor, maar nu werd het even teveel. Is alweer over.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:36 schreef Greys het volgende:
[..](Als je het er wel of niet over wilt hebben moet je idd gewoon zélf aangeven!
)
Hebbie je passiebloem al een winterjas aangetrokken?
Hoelang heb je hem al dan??quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Boerenkool
[..]
Ja, ik vind het ook niet erg als jullie soms vragen stellen hoor, maar nu werd het even teveel. Is alweer over.
Ja, de passiebloem heeft een bubbeljasje, hopen dat ie het overleefd! (Niet dat ie ook maar 1 bloem heeft gehad afgelopen jaar)
Ik ga maar even opruimen dus
Nee, het is zelfs een soort onkruid. De tuin van mn ouders is erdoor overspoeld. Maar ik heb er dus dit jaar 1 gekocht in een pot en hij staat op het balkon, uit de zon, dan doet ie het minder goedquote:Op maandag 14 december 2009 @ 16:36 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]heeft die veel verzorging nodig? k vind t een mooie bloem
ijzerwarenzaakquote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Morretje het volgende:
En weer terug van de trip. De schoenmaker deed niet meer aan schaatsen slijpen, nu moet ik daar ff over denken wie het dan wel doet..
MBSterk zijn is ook maar een raar begrip eigenlijk he?
Aha uit de zon en het eerste jaar. Dat verklaard de ene bloem. Komend jaar moet hij het beter doen als hij de vorst overleefd.quote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het is zelfs een soort onkruid. De tuin van mn ouders is erdoor overspoeld. Maar ik heb er dus dit jaar 1 gekocht in een pot en hij staat op het balkon, uit de zon, dan doet ie het minder goedIn de winter kan ie bevriezen, dan issie helemaal dood, nu hoop ik dat ik volgend jaar tenminste 1 bloem heb
Ik heb er trouwens 1 met witte bloemen.
Schaatsbaanquote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Morretje het volgende:En weer terug van de trip. De schoenmaker deed niet meer aan schaatsen slijpen, nu moet ik daar ff over denken wie het dan wel doet..
Handyman, andere schoenmaker, schaatsbaan, sportzaken als intersport enzoquote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Morretje het volgende:En weer terug van de trip. De schoenmaker deed niet meer aan schaatsen slijpen, nu moet ik daar ff over denken wie het dan wel doet..
Ik ben net zo goed met plantenquote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Ynske het volgende:
k heb geen planten of bloemen staan, ja deze die inmiddels compleet verdord is
[ afbeelding ]
Zeg het nououououquote:
Nou, dat is nog weer een heel gedoe en gezeik half.quote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Q, kom je een beetje uit met die 5 euro p.p. voor dat studiofeestje?
En al die kratten bier
Ik moet afwassen en eten koken. Kan het nog voor 5 uur?quote:
Poepigquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Ook als ist nog maar heel kort geleden dat we afscheid van Loetje hebben moeten nemen, we wisten toch zeker dat er wel weer een kat bij zou komen.
En in de wetenschap dat er weer veel poesjes zijn die een warm plekkie nodig hebben en met het oog op de komende feestdagen hebben we gisteravond deze 2 boefjes opgehaald.
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
Stiekem voelt het nog een beetje dubbel, maar het fijne overheerst vooral
Kijk es boven jequote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet afwassen en eten koken. Kan het nog voor 5 uur?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Ook als ist nog maar heel kort geleden dat we afscheid van Loetje hebben moeten nemen, we wisten toch zeker dat er wel weer een kat bij zou komen.
En in de wetenschap dat er weer veel poesjes zijn die een warm plekkie nodig hebben en met het oog op de komende feestdagen hebben we gisteravond deze 2 boefjes opgehaald.
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
awwwwquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
Dat zit er uit als een stelletje donderstralenquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
I knew itquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |