1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op maandag 14 december 2009 14:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar het loopt naar beneden en blijft liggen op de rubbers rond de ramen. Ik heb me laten vertellen dat dat heel slecht is voor de rubber, kan de auto van gaan lekken
quote:
quote:
Is allemaal opper de pop al!quote:
*geen spray meer spraytquote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
danweetjutnu
(nou ja, "weet", want ik heb het ook maar gehoord)
Zal ik em nog wijzigen?quote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik had gehoopt op een TT met rubbertjes
Ik doe het als een paar dagen keihard vriest ook gewoon wel eens hoorquote:
op natuurijs jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
ik hoop trouwens dat we binnenkort kennen schaatsen
Maar ik krab nooit. Ik haat krabbenquote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe het als een paar dagen keihard vriest ook gewoon wel eens hoorEn mijn Smartie is nog waterdicht volgens mij
Gewoon heel af en toe moet volgens mij best kunnen. Hoewel ik me nu op glad ijs (whehehe, toepasselijk 'ey?
) begeef door een man zijn autokennis te ondermijnen natuurlijk
![]()
Ja en je weet hoe mannelijk ik daarin benquote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe het als een paar dagen keihard vriest ook gewoon wel eens hoorEn mijn Smartie is nog waterdicht volgens mij
Gewoon heel af en toe moet volgens mij best kunnen. Hoewel ik me nu op glad ijs (whehehe, toepasselijk 'ey?
) begeef door een man zijn autokennis te ondermijnen natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Planten water geven doe ik alleen als freggel in de slaapkamer zit. Ik heb water overal anders
Jij moet nie zeuren met je japanse doosje, ik heb een bus voor de deur staan en ben minstens een keer zo lang bezig met krabben.quote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik krab nooit. Ik haat krabbendus ik spray altijd
Ik had weer gehoord dat je ruiten er ongelofelijk vettig van werden, klopt dat? Ik heb hier ook spray staan, maar vannochtend nog niet gebruikt.quote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 14:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en je weet hoe mannelijk ik daarin ben. Nee hoor, ik heb het ook alleen maar gehoord omdat ik dus ook altijd spray
en nog steeds, ook al weet ik nu dat het slecht is
Hey Goodbyequote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef Bamba het volgende:
Is deze UI beter, of lijk ik nu weer op iemand anders
Heer G heeft mijn Smartie gekrabt vanmorgenquote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kunt het rubber toch ook behandelen? Er zijn van die sprays om het rubber tegen uitdrogen te behoeden. Moet kunnen dan toch?quote:Op maandag 14 december 2009 14:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en je weet hoe mannelijk ik daarin ben. Nee hoor, ik heb het ook alleen maar gehoord omdat ik dus ook altijd spray
en nog steeds, ook al weet ik nu dat het slecht is
Ja maar van die spray bevriest je ruit weer extraquote:Op maandag 14 december 2009 14:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Je kunt het rubber toch ook behandelen? Er zijn van die sprays om het rubber tegen uitdrogen te behoeden. Moet kunnen dan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op maandag 14 december 2009 14:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar van die spray bevriest je ruit weer extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spray je dan ook niet op je ruit, jung!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ja, ik heb een dikkiedoedel die te lui is voor dat soort dingen. Die doet alles voor eten maar water is niet interessant.quote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Poes is hier nog niet zo brutaal dat ze in elke vensterbank springt..
Is het er maar eentje van de 2 die het doet bij jou, trouwens?
quote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij moet nie zeuren met je japanse doosje, ik heb een bus voor de deur staan en ben minstens een keer zo lang bezig met krabben.
Mijn ruiten zijn niet vettigquote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had weer gehoord dat je ruiten er ongelofelijk vettig van werden, klopt dat? Ik heb hier ook spray staan, maar vannochtend nog niet gebruikt.
En die spray die jij gebruikt, is die ter voorkoming van bevroren ruiten of juist om te zorgen dat ze ontdooien? Ik heb de eerste en die ga ik er vanavond maar eens tegenaan sprayenquote:Op maandag 14 december 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn ruiten zijn niet vettignooit geweest ook eigenlijk
Mijne moet je sprayen als ze bevroren zijn. De laatste dus.quote:Op maandag 14 december 2009 15:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
En die spray die jij gebruikt, is die ter voorkoming van bevroren ruiten of juist om te zorgen dat ze ontdooien? Ik heb de eerste en die ga ik er vanavond maar eens tegenaan sprayen
Volgens mij wel prima. Wezen snookeren. Naast de HEMA.quote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef Maes het volgende:
Hee JJH hoe was het in Steewijk? (ja koud maar dat wist ik al) Ben er al jaren niet meer geweest.
Ik wíst het!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 15:03 schreef trovey het volgende:
Hi di Ho....en om er meteen maar in te springen.....dames en heren gebruik zo'n "deken"die je voor je voorruit kunt doen en die je vast zet tussen je voordeuren....kost bijna niets en je hoeft niet te krabben
. Ik heb het anders opgelost....ik heb de auto in de garage staan....hoef nooit te krabben
![]()
....wel moet ik er 10 minuten naartoe lopen dat is weer minder
...maar ach heb ik de eerste 10 minuten van de verplichte 30 minuten beweging per dag weer gehad (was ht niet het voedingscentrum wat dat aanbeval?).
Nee!quote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef MissBliss het volgende:
Heb ik Ingetjes mededeling al gemist?
Which reminds me... schaatsen kopen!quote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
ik hoop trouwens dat we binnenkort kennen schaatsen
quote:Op maandag 14 december 2009 15:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
En die spray die jij gebruikt, is die ter voorkoming van bevroren ruiten of juist om te zorgen dat ze ontdooien? Ik heb de eerste en die ga ik er vanavond maar eens tegenaan sprayen
Ik heb wel zo'n dekenquote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Q, dit is ook wel een slimme dus he? Ruitenwissers aan doen, snel je contact uitzetten op het moment dat ze bovenaan staan en dan een handdoek er tussen op je voorruit! Ga ik vanavond ook doen!![]()
[..]
Nee!![]()
Schaatsen slijpen moet ik!quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Which reminds me... schaatsen kopen!
Je kunt ze ook even omhoogzetten, en dan die weer bovenop de deken.quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Q, dit is ook wel een slimme dus he? Ruitenwissers aan doen, snel je contact uitzetten op het moment dat ze bovenaan staan en dan een handdoek er tussen op je voorruit! Ga ik vanavond ook doen!![]()
[..]
Nee!![]()
Nou doe dat dan! Tussen de deuren vastklemmen of onder je ruitenwisserttttts!quote:
Schaatsen meenemen uit drenthe moet ik!quote:
Ik zal het even gaan zoekenquote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou doe dat dan! Tussen de deuren vastklemmen of onder je ruitenwisserttttts!
Actionquote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bestaat dat ook? Da wis ik heul nie!
Ik ook nietquote:
Ook tussen de deure, anders denkt de buurman "Hé slim idee" en dan haalt ie de deken onder de wissers weg.quote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon over je ruit heendoen en vastzetten met de voordeuren en dan ruitenwisser er even opzetten....werkt als de tierelier als ik de auto wel buiten moet zetten 'snachts als het koud is....trouwens bij mij lukt het ook bij de achtrruit het zo te doen....ook geen bevroren achterruitquote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Box.quote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
edit: echte Banada Posse leden schaatsen niet... dat is niet hip
Ik wil niet schaatsen.quote:
Joh het wordt van het weekend al weer warmen en heul geen schaatsweer dus.quote:
In wat voor buurt woon jij?quote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook tussen de deure, anders denkt de buurman "Hé slim idee" en dan haalt ie de deken onder de wissers weg.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh het wordt van het weekend al weer warmen en heul geen schaatsweer dus.
Schaatsen kijken op tv
Op zich een hele nette. Maar ik nam het even als voorbeeld, hoeft nog geeneens per se de buurman te zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon jij?
Voorbijganger is al voldoende als je het niet vastzet...trouwens een groot stuk karton kan ook helpen hoor in noodgeval of zo'n geruite autodeken...alleen als dan iemand langskomt die lollig wil zijn zit je 's morgens weer zonder stuk karton of dekenquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Op zich een hele nette. Maar ik nam het even als voorbeeld, hoeft nog geeneens per se de buurman te zijn.
En ik ben zo'n tutje/watje (doorhalen wat niet van toepassing is en ja, je moet IETS doorhalenquote:
Ik kan niet kiezenquote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben zo'n tutje/watje (doorhalen wat niet van toepassing is en ja, je moet IETS doorhalen) dat schaatsen eeeeenig vindt maar na 3 minuten het veel te koud heeft of het te nat vindt of zere enkels heeft
![]()
2e watje meldt zich.quote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben zo'n tutje/watje (doorhalen wat niet van toepassing is en ja, je moet IETS doorhalen) dat schaatsen eeeeenig vindt maar na 3 minuten het veel te koud heeft of het te nat vindt of zere enkels heeft
![]()
Nee, want ik kan heul niet schaaPink Bandana Posse members schaatsen nietquote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de hele zin je te bekend voorkomt zeker
Jaloers!quote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
zo. Nou dat was een heerlijke hete douche![]()
Awww die is zooo cute en grumpyquote:Op maandag 14 december 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaloers!
Ik ga vanavond denk ik lekkah in bad![]()
Oh en voorzichtig die pakjes openmaken donderdag, want je weet maar nooit.....
[ afbeelding ]
Goodbye is al terug!quote:Op maandag 14 december 2009 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Goodbye zou toch terug zijn vandaag?
En nok?
Goodbye was eerder al terug... gisteren of zo meen ik. of eergisteren?quote:Op maandag 14 december 2009 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Goodbye zou toch terug zijn vandaag?
En nok?
Mannetjes slapen heerlijk moeders heeft ook lekker even gelegen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vandaag er vroeg in, of samen met je ventjes slapen vanmiddag? Of zijn ze weer een beetje opgeknapt?
Nok kwam toch vlak voorquote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye is al terug!Die heeft al vakantiefoto's geplaatst zelfs gister!
Ze is er alleen vandaag niet, maar zeker al terug van veekeeeeesjun!
Nok heb ik nog niet gezien idd!
welke fotos?quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, kan ik 50 weekend topics door om die foto's te vinden
quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef nieslief het volgende:
Heuj ben ik weer
[..]
Mannetjes slapen heerlijk moeders heeft ook lekker even gelegen.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Dan kun je er weer even tegenaan hopelijk!
Goeie tipquote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef Ynske het volgende:
Weet je waar je wel mee kunt spayen? met antivries ruitensproeier die je wat aanlengt met gewoon water. Niet slecht voor de rubbers en ook je lak kan er tegen
ik wil ook een badquote:Op maandag 14 december 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaloers!
Ik ga vanavond denk ik lekkah in bad![]()
Oh en voorzichtig die pakjes openmaken donderdag, want je weet maar nooit.....
[ afbeelding ]
Eylem? Wat is dat?quote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ze knappen ook al aardig op thee blijft erin en beschuit ook dus vanavond boterhammen eens kijken of dat lukt.
Kan moeders lekker broodjes Eylem eten
Hier:quote:Op maandag 14 december 2009 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goodbye vakantie foto's..
ik tel altijd voor 3 personen 12 normaal formaat aardappel, (9 grote of 15 kleintjes) en 1 zak boerenkoolquote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil ook een bad!
Zeg, even een vraagje he... Want ik weet het allemaal echt niet meer hoor.
Ik ga boerenkool maken straks.
Ik heb 2 zakken boerenkool van 300gr geloof ik. Nu is het altijd zo dat OF de boerenkool te aardappelig is... of te boerenkolerig. Kan in godsnaam iemand mij alsjeblieft de juiste verhouding vertellen? Dus hoeveel boerenkool (2 zakken, 1, 1.5,ect ) en hoeveel aardappelen moet ik gebruiiken voor een lekkeren boerenkool.
En moet er verder nog iets door behalve zout? Ik heb het echt al 20x gemaakt en het is telkens niet lekker
Kilo boerenkool is hier met twee kilo aardappels lekker. Samen koken met zout erbij (of apart maar net wat je zelf makkelijk vind) afgieten en stampen met klont boter en scheut melk. Je kunt in de winkel boerenkoolkruidenmix halen is ook lekker. Ik doe altijd maar een half zakje een heel zakje gaat zo overheersen. Daar staat trouwens ook de ideale verhouding op.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil ook een bad!
Zeg, even een vraagje he... Want ik weet het allemaal echt niet meer hoor.
Ik ga boerenkool maken straks.
Ik heb 2 zakken boerenkool van 300gr geloof ik. Nu is het altijd zo dat OF de boerenkool te aardappelig is... of te boerenkolerig. Kan in godsnaam iemand mij alsjeblieft de juiste verhouding vertellen? Dus hoeveel boerenkool (2 zakken, 1, 1.5,ect ) en hoeveel aardappelen moet ik gebruiiken voor een lekkeren boerenkool.
En moet er verder nog iets door behalve zout? Ik heb het echt al 20x gemaakt en het is telkens niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |