Ik zal het even gaan zoekenquote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou doe dat dan! Tussen de deuren vastklemmen of onder je ruitenwisserttttts!
Actionquote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bestaat dat ook? Da wis ik heul nie!
Ik ook nietquote:
Ook tussen de deure, anders denkt de buurman "Hé slim idee" en dan haalt ie de deken onder de wissers weg.quote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon over je ruit heendoen en vastzetten met de voordeuren en dan ruitenwisser er even opzetten....werkt als de tierelier als ik de auto wel buiten moet zetten 'snachts als het koud is....trouwens bij mij lukt het ook bij de achtrruit het zo te doen....ook geen bevroren achterruitquote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Box.quote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
edit: echte Banada Posse leden schaatsen niet... dat is niet hip
Ik wil niet schaatsen.quote:
Joh het wordt van het weekend al weer warmen en heul geen schaatsweer dus.quote:
In wat voor buurt woon jij?quote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook tussen de deure, anders denkt de buurman "Hé slim idee" en dan haalt ie de deken onder de wissers weg.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh het wordt van het weekend al weer warmen en heul geen schaatsweer dus.
Schaatsen kijken op tv
Op zich een hele nette. Maar ik nam het even als voorbeeld, hoeft nog geeneens per se de buurman te zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon jij?
Voorbijganger is al voldoende als je het niet vastzet...trouwens een groot stuk karton kan ook helpen hoor in noodgeval of zo'n geruite autodeken...alleen als dan iemand langskomt die lollig wil zijn zit je 's morgens weer zonder stuk karton of dekenquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Op zich een hele nette. Maar ik nam het even als voorbeeld, hoeft nog geeneens per se de buurman te zijn.
En ik ben zo'n tutje/watje (doorhalen wat niet van toepassing is en ja, je moet IETS doorhalenquote:
Ik kan niet kiezenquote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben zo'n tutje/watje (doorhalen wat niet van toepassing is en ja, je moet IETS doorhalen) dat schaatsen eeeeenig vindt maar na 3 minuten het veel te koud heeft of het te nat vindt of zere enkels heeft
![]()
2e watje meldt zich.quote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben zo'n tutje/watje (doorhalen wat niet van toepassing is en ja, je moet IETS doorhalen) dat schaatsen eeeeenig vindt maar na 3 minuten het veel te koud heeft of het te nat vindt of zere enkels heeft
![]()
Nee, want ik kan heul niet schaaPink Bandana Posse members schaatsen nietquote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de hele zin je te bekend voorkomt zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |