Je zou je toch nog liever doodschamen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he?![]()
Laatst in zo'n Engels programma over Easyjet was er een vrouw die moest per rolstoel naar het vliegtuig getild worden en daarna met een lift het vliegtuig in.
Eerste wat ze deed toen ze er weer uitgetakeld werd, was een sjekkie draaien
quote:'Vertrek Johnny Rosenberg geen doorgestoken kaart'
Omroep RTL reageert op de aantijgingen van Johnny Rosenberg, die zegt dat zijn vertrek bij The Voice of Holland 'voorbestemd' was.
Een woordvoerder: "Het publiek bepaalt wie er doorgaan. Er is een notaris die de publieksstemmen telt. Met vier kandidaten nog over, zitten er dan twee automatisch in de sing-off en dan is de keuze aan de coaches. Het is dus geen doorgestoken kaart."
"RTL heeft geen belang bij wie er wint, anders dan de beste, wij willen iemand die een grote carrière kan opbouwen."
Johnny liet via twitter weten dat hij de indruk had dat hij weg moest, omdat hij woorden had gehad met een hoge baas bij de show. In het programma Life4You wilde de zanger daar zondagavond ineens niets meer over kwijt.
Nou eh, qltel en ik kennen elkaar op 30 december 11 jaarquote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuk verhaal Rewimo![]()
Hoe oud was je toen?
En Christan is 10quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou eh, qltel en ik kennen elkaar op 30 december 11 jaarDus reken maar uit
Dat zei ik toch, stomme jankende Johnnyquote:
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dusquote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Christan is 10![]()
You dirrrrty woman
Ja, die is in oktober 10 gewordenquote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
En Christan is 10![]()
You dirrrrty woman
Een relatie met potentie zeg maarquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dus
Eh neequote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dus
Ooohquote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is in oktober 10 gewordensnelle jongen hè
Nee, dat zat niet in de planning, maar ik dacht op een gegeven moment wel: als het niks wordt met onze relatie heb ik in elk geval een kind
In oktober 10, dus in januari verwerkt? Dus binnen 1 á 1,5 maand?quote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is in oktober 10 gewordensnelle jongen hè
Nee, dat zat niet in de planning, maar ik dacht op een gegeven moment wel: als het niks wordt met onze relatie heb ik in elk geval een kind
Verwerkt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In oktober 10, dus in januari verwerkt? Dus binnen 1 á 1,5 maand?
Maar achter de schermen ben je admin bij KPD?quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en jullie maar denken dat ik zo'n braaf meisje ben
Hij is best goed gelukt hè?quote:
Ik dacht al; waar blijft zequote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Rewimo, had je alles al helemaal op orde enzo? Huis/werk etc?
Sssstquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar achter de schermen ben je admin bij KPD?
Het mocht ff duren, maar dan hebbie ook watquote:
Ja joh, ik had zelfs al een kinderkamerquote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Rewimo, had je alles al helemaal op orde enzo? Huis/werk etc?
Ja niet dus, was het echt echt echt echt een ongelukje?quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en jullie maar denken dat ik zo'n braaf meisje ben
Nee, het was echt niet de bedoeling zo snel al. En het was ook best schrikken voor ons allebei. Maar we hebben er het beste van gemaakt en dat is prima geluktquote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja niet dus, was het echt echt echt echt een ongelukje?Ik snap dat nooit zo (sorry voor de dames die hier nu zwanger zijn en wat ook een onge... ehmm.. 'niet gepland' was). Als je de pil neemt ofzo dan ben je toch gewoon 99,9% (en eigenlijk 100, tenzij je niet snapt dat als je hem inneemt en daarna gaat kotsen je niet veilig bent) veilig...
Als man zijnde denk je dan toch vaak dat het wel een gevalletje is dat de vrouw per ongeluk expres de pil maar 'vergat'.
Nou ja ik snap dat dan dus nooit zoquote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, het was echt niet de bedoeling zo snel al. En het was ook best schrikken voor ons allebei. Maar we hebben er het beste van gemaakt en dat is prima gelukt
Ik was niet aan de pil (want ik ging immers binnenkort KID doen). Nou ja en dat geklooi met die stomme condooms liep dus niet helemaal zoals het moestquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja ik snap dat dan dus nooit zoHoe dat dan komt, dan ben je toch onbewust (of semi-bewust) eens een pil en/of condoom vergeten
![]()
Maar goed, misschien heb ik weer wat teveel vertrouwen in anticonceptie dan.
Kiekt maar uut, wie weet krijgt DVJ het volgend jaar ook op de heupen en "vergeet' ze de pil ook spontaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik snap dat dan dus nooit zoHoe dat dan komt, dan ben je toch onbewust (of semi-bewust) eens een pil en/of condoom vergeten
![]()
Maar goed, misschien heb ik weer wat teveel vertrouwen in anticonceptie dan.
Ja maar dan is het toch niet echt een ongelukjequote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik was niet aan de pil (want ik ging immers binnenkort KID doen). Nou ja en dat geklooi met die stomme condooms liep dus niet helemaal zoals het moest
Dat denk ik niet heur.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiekt maar uut, wie weet krijgt DVJ het volgend jaar ook op de heupen en "vergeet' ze de pil ook spontaan
Je weet het niet, eierstokken schijnen rare dingen te zijn.quote:
Euh ja. Maar ja, meestal is het ook niet raakquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar dan is het toch niet echt een ongelukjeJe wéét op zo'n moment toch gewoon dat het dan best es raak kan zijn?
Vraag ik me gewoon af hoorIk bedoel er niks mee
Volgens mij deed je iets niet goedquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een jaar lang zi geprobeerd, maar toen was ik dr ook wel klaar mee en dacht ik ach fuck dat kind ook maar
Ik snap 't. Volgens mij hebben we d'r nog zo eentje hier ergens...quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Euh ja. Maar ja, meestal is het ook niet raakDeze keer wel. En wat mij betreft was het hartstikke welkom en qltel had nog 9 maanden om eraan te wennen
O eh, cyclustechnisch gesproken kon er ook niks gebeuren. Maar daar schijnen hormonen iets mee te doen als je verliefd bent. Ondingen![]()
Ik hoor nog niks rammelen heur. Ja soms als ik buiten sta en de wind komt uit het NW die van Tomboquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je weet het niet, eierstokken schijnen rare dingen te zijn.
Ik ben op wonderbaarlijke wijze helemaal genezen, dankzij alle kindertjes die mijn familie en vrienden daarna produceerdenquote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je nu helemaal geen kinderwens meer oh-oh?
Dit komt misschien als een verrassing, maar het is een hond.quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben op wonderbaarlijke wijze helemaal genezen, dankzij alle kindertjes die mijn familie en vrienden daarna produceerden![]()
Ik heb toen Billy gekocht, dat was een lieve baby en een mooi kind
quote:Op maandag 13 december 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoor nog niks rammelen heur. Ja soms als ik buiten sta en de wind komt uit het NW die van Tombo
Goddank wel jaquote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit komt misschien als een verrassing, maar het is een hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik moet nu eerst met de artsen overleggen of die een behandeling van mijn ontregeling een goed idee vindenquote:Op maandag 13 december 2010 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is maar dat je het weet he.
En nu verder?
Fijn, daar zat ik op te wachten, dan heb ik direct een bericht van jouw SeSaquote:
Leuk hè? Zo verdienen ze hun geld denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe kunnen ze iets behandelen waarvan ze eigenlijk niet weten wat het is en het maar onder een 'algemeen' kopje schuiven?
Een doos in een doosquote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn, daar zat ik op te wachten, dan heb ik direct een bericht van jouw SeSa
Je mag het pakketje openen! Daarin zit nog een doos, DIE moet dicht blijven![]()
Hahahahahahahhahahha en ik heb de doos al in de kast boven gezet zodat ik em niet steeds hoef te zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn, daar zat ik op te wachten, dan heb ik direct een bericht van jouw SeSa
Je mag het pakketje openen! Daarin zit nog een doos, DIE moet dicht blijven![]()
Hier ookquote:
Gooi een handje in de luchtquote:Op maandag 13 december 2010 14:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier nog helemaal niks
Maar ik heb Smarties
Ik zit nu in Capelle, niet bij Alexandriumquote:Op maandag 13 december 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt ja? Ik zit toch vlakbij jou en Maes en hier nog niets
quote:
Koekwausquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 13 december 2010 15:05 schreef Pagan het volgende:
Mooie USB stick gezien voor Tombo.Issie waterdicht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie USB stick gezien voor Tombo.PestkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, kop
Wat voor merk is Percy?quote:Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij heeft net een dentastick op hee
Hij weegt 5.3 kilo
En met trilfunctie.quote:
Daar komen de eerste vlokken!quote:Op maandag 13 december 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu in Capelle, niet bij Alexandrium
Hoe zwaar horen ze te zijn als volwassen hond? Chocolade kan trouwens erg slecht voor honden zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Norwich terrier
Hij is nu bijna 8 maanden.
Tussen de 5 en 5.5 kiloquote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoe zwaar horen ze te zijn als volwassen hond? Chocolade kan trouwens erg slecht voor honden zijn.
Dan is hij al aardig op gewicht.quote:Op maandag 13 december 2010 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 5.5 kilo
En weet ikdaarom zei ik ook nee tegen Ll.
Mooie USB stick gezien voor Tombo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoe hoog issie?quote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hij is dan ook bijna uitgegroeidhet zijn maar kleine hondjes.
Dat wordt wel een technisch kind, als dat ding werktquote:
Hij is vorige week opgemeten, maar ik weet het niet psies! Ik schat een cm of 25quote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe hoog issie?
Qua bouw zijn ze ook elegant he, zal niet veel schelen met Chico of Sjon denk ik.
Liet je m nog maar es zien
Nah 25 cm is wel heel klein hoor, dat is Karel wel denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is vorige week opgemeten, maar ik weet het niet psies! Ik schat een cm of 25
Goed dat je het zegt, ik beloof dat ik morgen foto's maak
Komt u storten of opnemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Foto? Foto's!quote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hij is dan ook bijna uitgegroeidhet zijn maar kleine hondjes.
quote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Pagan het volgende:
Komt u storten of opnemen?
Ah, ik zie het al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan die dochter van Boris BeckerDa's ook precies d'r vader maar dan met staartjes
Rechtsonder:
Staartjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Succes donderdag.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Rotterdam Spaansde Polder meldt ook sneeuw. Wie weet hoe lang, kom net uit een meeting van twee uur.![]()
Donderdag sollicitatiegesprek
Spannendquote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Rotterdam Spaansde Polder meldt ook sneeuw. Wie weet hoe lang, kom net uit een meeting van twee uur.![]()
Donderdag sollicitatiegesprek
OMFGquote:Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die dochter van Boris BeckerDa's ook precies d'r vader maar dan met staartjes
Rechtsonder:
[ afbeelding ]
Staartjes
[ afbeelding ]
Ja hè?quote:
Nou ze heeft alleen de haar- en huidskleur van dr pa, de rest vind ik wel anders hoor.quote:
Ik weet niet of jij Becker nog als jongen hebt gezien, maar toen ik zijn dochter de eerste keer zag had ik echt zoiets van: Becker met staartjes!?quote:Op maandag 13 december 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ze heeft alleen de haar- en huidskleur van dr pa, de rest vind ik wel anders hoor.
Die jochies zijn wel leuk, dat meisje is wat freaky
Natuurlijk, oh-oh heeft Napoleon nog als jongetje gezienquote:Op maandag 13 december 2010 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Becker nog als jongen hebt gezien, maar toen ik zijn dochter de eerste keer zag had ik echt zoiets van: Becker met staartjes!?
Ik heb z'n luier nog verschoondquote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Natuurlijk, oh-oh heeft Napoleon nog als jongetje gezien
Duh, ze stond vooraan bij zijn eerste concert.quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nappie is een birdiequote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar?quote:
quote:
Ik heb een typerollatorquote:
VET!quote:
* krukken pakt en oh-oh een mep geeftquote:Op maandag 13 december 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik voel me niet eens aangesproken, zo oud is Rewimo
"werken"quote:
Vorsicht ouwetje, straks breek je een heupquote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* krukken pakt en oh-oh een mep geeft
quote:
Dat had hij niet en daar kon ie ook niet heen hinkelenquote:
Ah grappig, dat industrieterreintje daar naast R'dam Airport? Noord-West heet dat geloof ik, of écht industieterrein Spaanse Polder ook?quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"werken"![]()
Interne sollicitatie idd., heel benieuwd hoe het zal gaan.
[..]
Vorsicht ouwetje, straks breek je een heup
Hier nu ff wat minder, maar is toch een dun laagje blijven liggenquote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Dikke vlokken hier![]()
Ik denk niet dat Elies het aan gaat durven
Mwah, hij had ons zelf zo opgevoed natuurlijkquote:
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah grappig, dat industrieterreintje daar naast R'dam Airport? Noord-West heet dat geloof ik, of écht industieterrein Spaanse Polder ook?
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdtquote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, hij had ons zelf zo opgevoed natuurlijk![]()
Stelletje kutsadisten dat we zijn geworden
Whehehehe we werden niet vastgebonden en ook maar sporadisch geslagen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.
[..]
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdt
Waar werk jij dan bijquote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.
[..]
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdt
quote:Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rechtsonder:
[ afbeelding ]
Staartjes
[ afbeelding ]
In de buitenbochtquote:Op maandag 13 december 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar werk jij dan bijik heb daar ooit ook nog es gebabbeld omdat ik een (korte) klus deed voor een bedrijf/afdeling van...
Sterker nog, moet je niet verder vertellen hoor: ik heb ook twee benen!quote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Tsssss twee paar krukken, twee badkamerts, doe maar ruig
quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, pas als ze heeft uitgepaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |