quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vanuit de bios kan ik je vertellen dat we er rond half 11 zijn.
quote:Heb je dan genoeg tijd voor je beauty ritueel?
Klopt, die zou je het liefste willen houdenquote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Nou AH, houd je maar vast. Bezoek van ElisaB is een ervaaaaaring, kan ik je vertellen.
Webcam graagquote:Op maandag 13 december 2010 07:59 schreef Rewimo het volgende:
Ha, vandaag is D-DayHoe laat komen ze ongeveer? Krijgen we een liveverslag? Met foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Elies zit vast in Noord-Holland!quote:Op maandag 13 december 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies is weer fashionably late begrijp ik?
quote:Op maandag 13 december 2010 11:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
El is door de pliessie aangehouden, auto te zwaar beladen![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 11:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Laat ze es opschieten zeg, zo krijg ik nooit mijn keuken schoon![]()
ik heb hier ook nog wel wat ramenquote:Op maandag 13 december 2010 13:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
vroeg ik me ook al af , ben nou de ramen aan het zemen dusseh![]()
tijd voor 'actie: geef ElisaB een up-to-date TomTom ?quote:Op maandag 13 december 2010 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Ah, Elies was weer ouderwets verdwaald begrijp ik
Nou, waar blijft dat verslag? Dat van die koffie en thee geloof ik verder wel
quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Hier ElisaB... asfalt is per ongeluk van de trap gevallen met een pot groene verf in zijn handen. Nu is de gang plaatselijk enigszins verkleurd. Yska denkt dat we het nog wel kunnen oplossen, maarik denk van niet
Hier ElisaB... asfalt is per ongeluk van de trap gevallen met een pot groene verf in zijn handen. Nu is de gang plaatselijk enigszins verkleurd. Yska denkt dat we het nog wel kunnen oplossen, maarik denk van niet
Een kloddertje roze groen hier, een kloddertje roze groen daar..quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef asfalthooligan het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit hier nu te typen met me neus
Ondertussen hebben ze me ook nog eens vastgekneveld aan de stoel met ducktape![]()
![]()
Ben nu helemaal groen lijk wel een marsmannetje zo
pics or it didn't happen .. this tread is worthless without picsquote:Op maandag 13 december 2010 15:21 schreef brunette82 het volgende:
[..]
als een echte fokker altijd zegt: pics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik FOK! ook pas 10 jaar of zoquote:Op maandag 13 december 2010 15:21 schreef brunette82 het volgende:
als een echte fokker altijd zegt: pics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 13 december 2010 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
pics or it didn't happen .. this tread is worthless without pics
Jaaaaaaa, ik wist even niet hoe de zin ook alweer wasquote:Op maandag 13 december 2010 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
pics or it didn't happen .. this tread is worthless without pics
Nah, 9,5 eigenlijk: geregistreerd op: zondag 1 juli 2001quote:Op maandag 13 december 2010 15:31 schreef brunette82 het volgende:
pas? ik pas een jaartje ofzo, of minder
Ik vier m'n eerste lustrum eerder, 8 april 2011quote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nah, 9,5 eigenlijk: geregistreerd op: zondag 1 juli 2001
Jij hebt me hierheen gesleurdquote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef qltel het volgende:
Ik vier m'n eerste lustrum eerder, 8 april 2011
ik ook!!!quote:Op maandag 13 december 2010 15:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
(en sorry hoor dat ik even in een deuk lag maar zie het zó voor me![]()
jij doet ons toch niet zoiets aan he straks als je gaat verhuizenquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb me wezeloos gefietst...
Enkel om geen foto's te zien
Er stond toch ;echt eerst TANDJESquote:Op maandag 13 december 2010 16:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo, de vloer ligt. Asfalt is nog even de randjes aan het afwerken. Het is echt mooi geworden![]()
Groetjes,
ElisaB
Kun je nog ff een foto van een groene Asfalt posten?quote:Op maandag 13 december 2010 16:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo, de vloer ligt. Asfalt is nog even de randjes aan het afwerken. Het is echt mooi geworden![]()
Groetjes,
ElisaB
Alsjeblieft lieverd!quote:Op maandag 13 december 2010 16:18 schreef qltel het volgende:
Kun je nog ff een foto van een groene Asfalt posten?
dát klinkt goed! *jammie*quote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Och, wij hebben al 25 jaar geleden gepramselebeerd te fokken maar helaas, dus ben ik van arren moede maar paar maanden geleden hier beland aangezien de houdbaarheidsdatum voor het echte werk toch al verstreken is![]()
Dus dan Maar FOK! ipv met kleine letters
MAAR ZIE NOG STEEDS GEEN FOTO'S EN MOT ZO AAN DE KOOKPOT![]()
Hutspot met rundersauzijsjes anyone?![]()
het duuuuuurt wel erg lang nu he!quote:Op maandag 13 december 2010 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Nog geen foto's? Wat spoken ze uit daar?
Nee dat is niet lief nee.quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Das natuurlijk niet lief van mij
Jij canaillequote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Das natuurlijk niet lief van mij
Jaha, groene sterretjes op de kussenhoezen bordurenquote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt! Zal ik me ook nog even uitleven met de borduursteek op de kussenhoezen? Made by FOK! Ofzo haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |