Geen idee; maandag zullen we het wetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:42 schreef Rewimo het volgende:
Hoeveel tapijttegel is er nog nodig? nog even wachten met aanschaffen
Zoals gezegd moeten we eerst kijken wat we over hebben. Gezien de hoeveelheid die we destijds - het zijn al tweedehandsjes - ingekocht hebben is de kans aanwezig dat er genoeg overblijven. Maar dat gaat nog wel even duren, we zijn nog niet aan leggen toe momenteel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
De ruimte is 4,5 x 4,5 = 20,25m2 vloeroppervlak. x4 is 81 tapijttegels. Er zijn er 67. komen we in ieder geval 14 tekort. Maar een paar extra voor eventueel versnijden is wel handig. Dus een stuk of 20 :p
Ik rekende het alleen maar uitquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoals gezegd moeten we eerst kijken wat we over hebben. Gezien de hoeveelheid die we destijds - het zijn al tweedehandsjes - ingekocht hebben is de kans aanwezig dat er genoeg overblijven. Maar dat gaat nog wel even duren, we zijn nog niet aan leggen toe momenteel.
Dit jaar nog. Maar wanneer weet ik niet precies. De ruimte waar ze komen is nog niet klaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik weet niet op welke termijn jullie gaan leggen?
Daar komt het bijna op neer ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Je hebt alvast een vrachtwagen gereserveerd neem ik aan
Coolguy en ik hebben ons best gedaan om een afspraak te maken (hij woont vlak bij mijn werk) maar onze schema's sloten gewoonweg niet aan. Dus die komt zijn spullen waarschijnlijk bij mij thuis afleveren. Luxe!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef asfalthooligan het volgende:
en dan moet ze ook nog bij coolguy langs hahaha damn wens je sterkte cat
is goed cat krijgt die jongen het niet koud met een slaapsak en altijd genoeg voor loges
ja dat was weer een mooie actie van mequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik ben weer thuis vanuit het diepe zuiden. Dingetjes afgeleverd en dingetjes opgehaald.![]()
Hoe handig ben je met doe het zelven? zwartedoos kwam er op de parkeerplaats achter dat de kerstboom uit twee delen bestond, dus de helft knalde (inclusief ballen) op de grond.Het meeste hebben we kunnen redden (en ik heb gauw een doosje ballen bijgekocht) maar in ieder geval 1 voetje is afgebroken.
![]()
zwartedoos: ik heb voetje 3 nog in de auto gevonden.![]()
Ik heb hier nu voor je staan:
magnetron
burostoel
midi set
kerstboom
strijkplank
Komt nog bij:
tv
(optie) game console
(optie) .....![]()
Volgens mij gaat het net-aan passen!
Edit: en dan vergeet ik het dekbedovertrek nog!
AH: kun jij nog iets met wat slaapzakken? Als extra deken of zo? Ik heb er volgens mij nog 2 liggen die ik niet gebruik. En die zijn makkelijk genoeg ergens bij gepropt.
Maakt niet uit joh. Werk is werk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja dat was weer een mooie actie van me![]()
superlief je kadootje...sorrie dat ik er ineens vandoor was stomme klanten
![]()
het gaat meer om de kosten die bij een auto komen kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:28 schreef asfalthooligan het volgende:
Je wilt niet weten hoe ik er nu uit zie
Handen die niet meer schoon willen een grijs zwarte baard en kapsle van 2 weken
En stijf als een plank.
Ach het was voor 1 die geen geld had voor een monteur ,maar toch een dynamo moest hebben omdat de auto het niet deed.
Diegene was 40 kwijt voor een dynamo en 2 bakjes koffie voor het er onder zetten.
Weet hoe lastig het is dat je niet weg kan komen instanties vinden een auto luxe.
Nou kan je vertellen zo luxe en strak was die oude civic uit 83 niet meer.
En wat zijn ze blij als je na een x aantal uren op de kouwe grond hebt gelegen om het er op te zetten en hij doet het weer
hij is gaaf! En als er zoiets ooit weggegeven zou worden, zou ik spontaan reageren. Ik wil al zolang zelf kleding (leren) maken, een sprei (met van die vierkante vakjes you know what i mean?) maken, etc etcquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij is eng!
[ afbeelding ]
Veel knopjes en functies!
Ik heb hier een Singer staan waar ik niks mee doe. Is al een oudje, heb hem gekregen toen mijn moeder een nieuwe kocht. Maar ik kan dus echt niet met zo'n ding omgaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef DJMO het volgende:
hij is gaaf! En als er zoiets ooit weggegeven zou worden, zou ik spontaan reageren. Ik wil al zolang zelf kleding (leren) maken, een sprei (met van die vierkante vakjes you know what i mean?) maken, etc etc![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb hier een Singer staan waar ik niks mee doe. Is al een oudje, heb hem gekregen toen mijn moeder een nieuwe kocht. Maar ik kan dus echt niet met zo'n ding omgaan
Als je op een of andere manier kans ziet om vervoer te organiseren naar jou toe, mag je hem hebben
En anders neem je hem van de zomer maar mee
Die droom heb ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij is gaaf! En als er zoiets ooit weggegeven zou worden, zou ik spontaan reageren. Ik wil al zolang zelf kleding (leren) maken, een sprei (met van die vierkante vakjes you know what i mean?) maken, etc etc![]()
smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay, ik ben nog steeds niet aan naaien toegekomen. Het pedaal is kwijt :/
Wrom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
#ligt een lottekoekkie gestrekt onder de tafel#
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat hoef je niet drie keer te vragen hoor![]()
naaimachinepedaal-auto-pedaalemmer-naaimandje
Hij gaat lekker hequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat hoef je niet drie keer te vragen hoor![]()
naaimachinepedaal-auto-pedaalemmer-naaimandje
Hoeveel% zit er in water?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel % zat er in die fles Lotte?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Hoeveel% zit er in water?
(toch maar eens Evides bellen)
Hij gaat goed, wellicht heb ik een raar gevoel voor humor maar die posts werkten in combinatie gewoon even heel erg op mijn lachspieren.quote:
Geregeld dan. Moeten we alleen nog zien dat ie bij jou komtquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef DJMO het volgende:
wat lief van je
![]()
ik heb een jaar of twee geleden eens een oud barrel op de kop getikt via marktplaats, bleek achteraf een echte miskoop te zijn geweest. Ding heeft het nooit gedaanhad er maar een tientje voor betaald, maar toch, weggeooid geld geweest
ik kijk er nu al naar uit om zelf van die patchwork spreitjes te naaien voor Jan en de baby
gewoon van genietenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Jongens dit is super echt waar hier komt net een doos binnen rollen met allemaal eten erin zit wel voor 10dagen in als het niet meer is ben er echt even vanaf
pasta rijst groenten macaronie lekkers blik ham koffie enz alles zit er in weet even niet wat ik zeggen moet
ben gewoon heel stil nu
en geen afzender erbij
ik vind het echt super van de anonieme afzender had dit even niet verwacht
en de tl lamp is binnen en hangt al bijna top
kweenie of je z'n nummer hebt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn tot een uur of 4 thuis maar ik weet niet of dat uitkomt voor hem. Zo ja, dan moet ik de zolder op
Dan kan jij weer ff vooruit!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Jongens dit is super echt waar hier komt net een doos binnen rollen met allemaal eten erin zit wel voor 10dagen in als het niet meer is ben er echt even vanaf
pasta rijst groenten macaronie lekkers blik ham koffie enz alles zit er in weet even niet wat ik zeggen moet
ben gewoon heel stil nu
en geen afzender erbij
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef asfalthooligan het volgende:
ben gewoon heel stil nu
en geen afzender erbij
Onze schoudertjes zijn er maandag asfalt! En ik zal zakdoekjes meenemen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef asfalthooligan het volgende:
Hoef zo ie zo volgende week geen boodschappen te halen dat is wat ik nu al weet damn hoe jullie zo,n grote stoere harde vent aan het janken weten te krijgen zeg
dat is ook wel eens lekker joh, kan je van wat je uitspaart wellicht iets kopen voor je zoon? Of opzij zetten voor als je een keer wat krapper zit? lekker genieten, wat ik net ook al zei. (en probeer wat koffie te bewaren voor de dames, vooral ElisaB is een echte koffieleut heb ik van horen zeggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef asfalthooligan het volgende:
Hoef zo ie zo volgende week geen boodschappen te halen dat is wat ik nu al weet damn hoe jullie zo,n grote stoere harde vent aan het janken weten te krijgen zeg
Ik drink geen koffie :p dus dat hoef je niet voor mij te bewaren :p wel voor maandag want dan gaan we knallen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is ook wel eens lekker joh, kan je van wat je uitspaart wellicht iets kopen voor je zoon? Of opzij zetten voor als je een keer wat krapper zit? lekker genieten, wat ik net ook al zei. (en probeer wat koffie te bewaren voor de dames, vooral ElisaB is een echte koffieleut heb ik van horen zeggen)
Staat de wasmachine waterpas? Dat kan ook veel schelen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:47 schreef asfalthooligan het volgende:
2 dingen die ik nog zoek zijn
dempingsmat voor onder de wasmachine (deze dreunt nogal bij centrifugeren)
burolamp liefst zwart of zilver/croom/alu
Deze moet een beetje een antiek look hebben en er moet een normale lamp in kunnen
quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vanuit de bios kan ik je vertellen dat we er rond half 11 zijn.
quote:Heb je dan genoeg tijd voor je beauty ritueel?
Klopt, die zou je het liefste willen houdenquote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Nou AH, houd je maar vast. Bezoek van ElisaB is een ervaaaaaring, kan ik je vertellen.
Webcam graagquote:Op maandag 13 december 2010 07:59 schreef Rewimo het volgende:
Ha, vandaag is D-DayHoe laat komen ze ongeveer? Krijgen we een liveverslag? Met foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Elies zit vast in Noord-Holland!quote:Op maandag 13 december 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies is weer fashionably late begrijp ik?
quote:Op maandag 13 december 2010 11:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
El is door de pliessie aangehouden, auto te zwaar beladen![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 11:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Laat ze es opschieten zeg, zo krijg ik nooit mijn keuken schoon![]()
ik heb hier ook nog wel wat ramenquote:Op maandag 13 december 2010 13:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
vroeg ik me ook al af , ben nou de ramen aan het zemen dusseh![]()
tijd voor 'actie: geef ElisaB een up-to-date TomTom ?quote:Op maandag 13 december 2010 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Ah, Elies was weer ouderwets verdwaald begrijp ik
Nou, waar blijft dat verslag? Dat van die koffie en thee geloof ik verder wel
quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Hier ElisaB... asfalt is per ongeluk van de trap gevallen met een pot groene verf in zijn handen. Nu is de gang plaatselijk enigszins verkleurd. Yska denkt dat we het nog wel kunnen oplossen, maarik denk van niet
Hier ElisaB... asfalt is per ongeluk van de trap gevallen met een pot groene verf in zijn handen. Nu is de gang plaatselijk enigszins verkleurd. Yska denkt dat we het nog wel kunnen oplossen, maarik denk van niet
Een kloddertje roze groen hier, een kloddertje roze groen daar..quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef asfalthooligan het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit hier nu te typen met me neus
Ondertussen hebben ze me ook nog eens vastgekneveld aan de stoel met ducktape![]()
![]()
Ben nu helemaal groen lijk wel een marsmannetje zo
pics or it didn't happen .. this tread is worthless without picsquote:Op maandag 13 december 2010 15:21 schreef brunette82 het volgende:
[..]
als een echte fokker altijd zegt: pics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik FOK! ook pas 10 jaar of zoquote:Op maandag 13 december 2010 15:21 schreef brunette82 het volgende:
als een echte fokker altijd zegt: pics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 13 december 2010 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
pics or it didn't happen .. this tread is worthless without pics
Jaaaaaaa, ik wist even niet hoe de zin ook alweer wasquote:Op maandag 13 december 2010 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
pics or it didn't happen .. this tread is worthless without pics
Nah, 9,5 eigenlijk: geregistreerd op: zondag 1 juli 2001quote:Op maandag 13 december 2010 15:31 schreef brunette82 het volgende:
pas? ik pas een jaartje ofzo, of minder
Ik vier m'n eerste lustrum eerder, 8 april 2011quote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nah, 9,5 eigenlijk: geregistreerd op: zondag 1 juli 2001
Jij hebt me hierheen gesleurdquote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef qltel het volgende:
Ik vier m'n eerste lustrum eerder, 8 april 2011
ik ook!!!quote:Op maandag 13 december 2010 15:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
(en sorry hoor dat ik even in een deuk lag maar zie het zó voor me![]()
jij doet ons toch niet zoiets aan he straks als je gaat verhuizenquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb me wezeloos gefietst...
Enkel om geen foto's te zien
Er stond toch ;echt eerst TANDJESquote:Op maandag 13 december 2010 16:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo, de vloer ligt. Asfalt is nog even de randjes aan het afwerken. Het is echt mooi geworden![]()
Groetjes,
ElisaB
Kun je nog ff een foto van een groene Asfalt posten?quote:Op maandag 13 december 2010 16:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo, de vloer ligt. Asfalt is nog even de randjes aan het afwerken. Het is echt mooi geworden![]()
Groetjes,
ElisaB
Alsjeblieft lieverd!quote:Op maandag 13 december 2010 16:18 schreef qltel het volgende:
Kun je nog ff een foto van een groene Asfalt posten?
dát klinkt goed! *jammie*quote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Och, wij hebben al 25 jaar geleden gepramselebeerd te fokken maar helaas, dus ben ik van arren moede maar paar maanden geleden hier beland aangezien de houdbaarheidsdatum voor het echte werk toch al verstreken is![]()
Dus dan Maar FOK! ipv met kleine letters
MAAR ZIE NOG STEEDS GEEN FOTO'S EN MOT ZO AAN DE KOOKPOT![]()
Hutspot met rundersauzijsjes anyone?![]()
het duuuuuurt wel erg lang nu he!quote:Op maandag 13 december 2010 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Nog geen foto's? Wat spoken ze uit daar?
Nee dat is niet lief nee.quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Das natuurlijk niet lief van mij
Jij canaillequote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Das natuurlijk niet lief van mij
Jaha, groene sterretjes op de kussenhoezen bordurenquote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt! Zal ik me ook nog even uitleven met de borduursteek op de kussenhoezen? Made by FOK! Ofzo haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |