Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja. Dat wel. Maar een vetpot is het niet.quote:
Ja?quote:Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer eens fulltime naar school willen. Dat werken nu is zo *** dat ik zelfs school beter vind klinken
Wij hadden sneeuwvlokjesquote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef DaMart het volgende:
Regen.
En de dag begon zo mooi met al die kleuren in de lucht.
Laterquote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP gedaan en nou ben ik weg![]()
laters
Nou je het zegt, het sneeuwt hier een beetjequote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef DaMart het volgende:
Regen.
En de dag begon zo mooi met al die kleuren in de lucht.
Helemaal met je eensquote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Dat wel. Maar een vetpot is het niet.
Plezier in je werk is ook heul veel waard![]()
![]()
[..]
Ja?XD Haha ja ik ben nog niet zo lang klaar, dus ik vind het nu nog lekker, ook die onregelmatigheid van diensten maar dat zal ik ook wel een keer zat worden XD
Ja. Maar bij mij is het plezier ook volledig weg, het is een kudtwereldje geworden waar je je ellebogen moet gebruiken om 'hogerop' te komen. En dat weiger ik gewoon. Dus ik zit op dit moment mijn cv nog wat op te poetsen, zodat ik weer naar een klein bedrijf kan, zoals ik ooit ook begonnen ben. Maar ja, fusies, overnames etc en opeens heb je 10K collega's in Nederlandquote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Dat wel. Maar een vetpot is het niet.
Plezier in je werk is ook heul veel waard![]()
![]()
[..]
Ja?XD Haha ja ik ben nog niet zo lang klaar, dus ik vind het nu nog lekker, ook die onregelmatigheid van diensten maar dat zal ik ook wel een keer zat worden XD
Oh, das ook niks.quote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Maar bij mij is het plezier ook volledig weg, het is een kudtwereldje geworden waar je je ellebogen moet gebruiken om 'hogerop' te komen. En dat weiger ik gewoon. Dus ik zit op dit moment mijn cv nog wat op te poetsen, zodat ik weer naar een klein bedrijf kan, zoals ik ooit ook begonnen ben. Maar ja, fusies, overnames etc en opeens heb je 10K collega's in Nederland
joepie madonnaquote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef pgrferrari het volgende:
Heb een Madonna CD gewonnen bij het AD spel
Die ga je vast grijs draaienquote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef pgrferrari het volgende:
Heb een Madonna CD gewonnen bij het AD spel
Wel wat op het oog: nou ja, vooral dichtbij zoek ik. De reistijden ben ik echt zat. Klein bedrijf, dichtbij en dan maar zoeken. Mijn cv stamt uit januari dit jaar, dus even nog wat nieuwe dingetjes er in zetten, dan is die af. Dat is zo gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, das ook niks.Pff..
Ja precies, dat is een beter idee! Heb je al andere bedrijven/vacatures op het oog?
Gezellig ja.
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je van harte met je nieuwe onderzetter.
Flipsquote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zet altijd Madonna aan als ik mijn kamer ga schoonmaken. Dan begin ik met Like a Virgin
een klein bedrijf is zoooveel beterquote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel wat op het oog: nou ja, vooral dichtbij zoek ik. De reistijden ben ik echt zat. Klein bedrijf, dichtbij en dan maar zoeken. Mijn cv stamt uit januari dit jaar, dus even nog wat nieuwe dingetjes er in zetten, dan is die af. Dat is zo gedaan
Ja, erg is dat he, lang reizenquote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel wat op het oog: nou ja, vooral dichtbij zoek ik. De reistijden ben ik echt zat. Klein bedrijf, dichtbij en dan maar zoeken. Mijn cv stamt uit januari dit jaar, dus even nog wat nieuwe dingetjes er in zetten, dan is die af. Dat is zo gedaan
quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zet altijd Madonna aan als ik mijn kamer ga schoonmaken. Dan begin ik met Like a Virgin
Ik vind het allebei eigenlijk wel leukquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een klein bedrijf is zoooveel beter![]()
J. werkt ook bij een relatief klein bedrijf, en hij heeft, ondanks dat een klein bedrijf, een ander klein bedrijf heeft overgenomen, het ontzettend naar zijn zin
En het is 4km hier vandaan dus lekker snel thuis
Hoooooi Ferrariquote:
Dan ga ik dat zo eens uitproberen, moet mn kamer schoonmakenquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik kies altijd iets met meer uptempo of wat meer agressie
I know. Ik begon ook klein, maar het is volledig ontspoord. Nu ben je een nummer en moet je netwerken om aan werk te komen. Want het is een ons-kent-ons dingetje. Nu zit ik in een hoek waar het werk wel blijft komen, maar ook die tak van sport ben ik beuquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een klein bedrijf is zoooveel beter![]()
J. werkt ook bij een relatief klein bedrijf, en hij heeft, ondanks dat een klein bedrijf, een ander klein bedrijf heeft overgenomen, het ontzettend naar zijn zin
En het is 4km hier vandaan dus lekker snel thuis
Ik moet nog 2 weken naar school.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoooooi Ferrari![]()
[..]
Dan ga ik dat zo eens uitproberen, moet mn kamer schoonmakensorry opruimen.
Volgens mij drinken ze een Strongbow.quote:
Ik studeer in mn vakantiequote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken naar school.
Dan pas heb ik vakantie
Ssstttttttt, waarom denk je dat je alleen hun rug kunt zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij drinken ze een Strongbow.
Als het werkt tegen de kouquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij drinken ze een Strongbow.
Voor je tentamens?quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik studeer in mn vakantie
En ik heb een kuthumeur vandaag. Zelfs op fok doe ik gemeenIk wilde niet SCen maar
Wat laat pas johquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken naar school.
Dan pas heb ik vakantie
oh ik wil ook een leuke baanquote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het allebei eigenlijk wel leuk![]()
Bij de DA werkte ik voor een enorm bedrijf natuurlijk, maar het was er wel heel gezellig en iedereen op de vestiging kende elkaar wel, dat scheelt ook.
En nu, bij de woningbouw, zijn we met 30 mensen en ook dat vind ik weer wat hebben
veeleisend hoor!quote:
kom maar opquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik studeer in mn vakantie
En ik heb een kuthumeur vandaag. Zelfs op fok doe ik gemeenIk wilde niet SCen maar
Maar je hebt wel 2 weken vrij of slechts 1 week somsquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, met kerst pas.
Vind het niet erg hoor.
Wel lekker juist.
Foto's zijn op mijn CV een vereistequote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
Het ersgte is een foto bij je cv. Smile for your macs iSight
slayerquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik kies altijd iets met meer uptempo of wat meer agressie
2 weken, tenminste dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel 2 weken vrij of slechts 1 week soms![]()
Oooh, altijd lekker om even 2 weken vrij te zijn rond de Kerstquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
2 weken, tenminste dat weet ik nog niet.
Ligt eraan wanneer mij stage begint.
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor je tentamens?
En wrm heb je een kuthumeur? Gister was je vrolijk
Echtquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar opik hou wel van saggo mensen
Daarom vind ik het erg.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Foto's zijn op mijn CV een vereiste
mijn baan hebben??quote:
kusje op je kuthumeurquote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef Flippiee het volgende:
EchtIk ben altijd vrolijk, verschrikkelijk als ik chagerijnig ben. Dan zeik ik om alles
En echt om alles
Mooiquote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaBen trots op mezelf
Geen idee, werd vanmorgen wel abrupt gestoord uit mn slaap, dat kan ik niet hebben 'geloof ikmaar dat verdwijnt wel gauw meestal, dus of dat het is
[..]
EchtIk ben altijd vrolijk, verschrikkelijk als ik chagerijnig ben. Dan zeik ik om alles
En echt om alles
Ik ben er ook geen fan van moet ik eerlijk bekennenquote:
zie je wel, je hebt wel serieuze foto's van jezelfquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Foto's zijn op mijn CV een vereiste
dikke doei dat ik in een heli naar een booreiland gaquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn baan hebben??
is leuk hoor !
Van mijn hoofd? Dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van moet ik eerlijk bekennen
quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dikke doei dat ik in een heli naar een booreiland ga
Ja, Felix is wel een van de 3 foto's ja. Ze willen JUIST foto's met kinderen zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie je wel, je hebt wel serieuze foto's van jezelf![]()
of solliciteer jij met die van jou en Felix?
ik zou je aannemen dan namelijk
Dankjequote:
Nee mn maquote:
Hahaha, ik heb jou nog nooit gezienquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mijn hoofd? Dat kan ik me voorstellen!
Mobiel kwijt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben mn mobiel kwijt, mijn ma zeikt maar aan mn kop, kamer is weer een tyfuszooi
[..]
Nee mn maMobiel word ik alleen wakker als mn batterij vol is
kan je wel gaan lachen maar ik meen het serieus. No fucking way dat ik in een heli gaquote:
zal ik je bellen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben mn mobiel kwijt, mijn ma zeikt maar aan mn kop, kamer is weer een tyfuszooi
Voor of nadat je het contract ervoor hebt getekend?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Ik zie net gewoon mijn nieuwe baan in de krant staan
leuke baan? geef!?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
Suikertaartenbakster? Affiniteit met caramel gewenst?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
No wayquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ligt vast ergens tussen de tyfuszooi in mn kamer. Ik ga eerst maar even eten en mn zusje binnenlaten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mobiel kwijt?
Hoe kan dat nou?
Probleem is dat ie op stil staatquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik je bellen?dan vind je em vast
Hm. Ik moet nog solliciterenquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor of nadat je het contract ervoor hebt getekend?
Doei flipsquote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ligt vast ergens tussen de tyfuszooi in mn kamer. Ik ga eerst maar even eten en mn zusje binnenlaten.
Tot een volgend topic
[..]
Probleem is dat ie op stil staat
quote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Ik moet nog solliciteren
hmhm, met allemaal raakvlakken met mijn vorige twee banen en mijn huidige baanquote:
Precies datquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Suikertaartenbakster? Affiniteit met caramel gewenst?
mja reistijd... ik zoek wel wat dichterbijersquote:Op maandag 13 december 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, met allemaal raakvlakken met mijn vorige twee banen en mijn huidige baan![]()
als ik die kutbaan van tussendoor omdat het moest even niet meereken![]()
![]()
je mag hem wel hebben, of mijn huidige, die mag je ook wel, maar het is een klein beetje ver reizen
vliegangst?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je wel gaan lachen maar ik meen het serieus. No fucking way dat ik in een heli ga
[..]
zal ik je bellen?dan vind je em vast
Jaquote:
nou ja, het is wel mijn nieuwe baan, ik moet alleen nog even solliciterenquote:
Dat klinkt goedquote:Op maandag 13 december 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt![]()
En dit keer met kans op vast
Het zou erger zijn als je net je contract had getekend en ze hadden meteen de vacature weer neergezetquote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Ik moet nog solliciteren
Is Enf een zuster in een ziekenhuisquote:
Hallo zeg, we hebben het hier wel over mij hequote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het zou erger zijn als je net je contract had getekend en ze hadden meteen de vacature weer neergezet
Scherp!quote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is Enf een zuster in een ziekenhuis![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is Enf een zuster in een ziekenhuis![]()
wat heb je met DH? vet, das echt een goede bandquote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik ga gewoon niet een heli in lijkt me dood eng
dan maar een vliegtuig![]()
Ik heb niks met DHquote:Op maandag 13 december 2010 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat heb je met DH? vet, das echt een goede band
ja, maar dan kan je ook best nog wel van andere mensen houdenquote:
oow ik zou dat echt wel een keer vet vindenquote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik ga gewoon niet een heli in lijkt me dood eng
dan maar een vliegtuig![]()
Hier, een deegroller.quote:
Oke, super!quote:Op maandag 13 december 2010 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niks met DH
bvehalve dat het fijne goede muziek is
Net zoals vele andere bands
ja das waar!!! ik hou ook van jouquote:Op maandag 13 december 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan kan je ook best nog wel van andere mensen houden
Ja, precies zo jaquote:Op maandag 13 december 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan kan je ook best nog wel van andere mensen houden
open relatie Stu, open relatiequote:
Open relatiequote:Op maandag 13 december 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
open relatie Stu, open relatie
en als het maar lekkere wijven zijn
Een soort open relais, maar dan anders!quote:
Alweer?quote:
Ik ben blij als het hier 7 uur isquote:
Blijkbaarquote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WatBen ik met een broekkie getrouwd
![]()
Nou, gewoon een jonge godquote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Nee, met een oudere manquote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ja, zo gaat dat. Ik vind het niet erg hoorquote:
zuip je nu alweer?quote:
Is ook goed, als ik maar hier klaar benquote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben blij als het hier 7 uur is![]()
oh nou, dan ben je een beetje met de verkeerde getrouwd ben ik bangquote:
ja, dat zei mijn wond ook!quote:
How dare youquote:Op maandag 13 december 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh nou, dan ben je een beetje met de verkeerde getrouwd ben ik bang
ja, wrijf het er maar weer inquote:Op maandag 13 december 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh nou, dan ben je een beetje met de verkeerde getrouwd ben ik bang
Nou..je bent gewoon niet 21, dat bedoel ik meerquote:
Ik wil het er niet meer over hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..je bent gewoon niet 21, dat bedoel ik meer
Sorry hoorquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
IK hou wel van oudere mannen
Volgens mij verschild dat bij jou per dagquote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
IK hou wel van oudere mannen
Ik pas gemakshalve mijn leeftijd aan aan de situatiequote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij verschild dat bij jou per dag
Wat eigenlijk? Mijn leeftijd? Wrijf het er maar inquote:
Lijkt me een slim ideequote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pas gemakshalve mijn leeftijd aan aan de situatie
Ah, de kamasutra.quote:
Dus jij hebt een baby facequote:Op maandag 13 december 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
net ook, kom je op kantoor, kijken ze je aan of je 18 bentZo irritant. De politie denkt bij aanhouding ook altijd grappig te zijn, die leeftijd van petjes ben ik al voorbij hoor
![]()
Ik rij gewoon hard omdat ik snel naar huis wil.
Nou, de fles willen ze me niet geven, die wordt weer kwaad als ie wat meer stroop krijgt.quote:
Okay, dit gaat aan mij voorbij. Ik snap geen zak van je postquote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, de fles willen ze me niet geven, die wordt weer kwaad als ie wat meer stroop krijgt.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij verschild dat bij jou per dag
Heeft WW je zo veel pijn gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jonge jongetjes, ik ben er wel klaar mee![]()
Oh, Fles op de meet vroeg wat stroop op zijn pannenkoek...quote:Op maandag 13 december 2010 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dit gaat aan mij voorbij. Ik snap geen zak van je post![]()
Sorryquote:Op maandag 13 december 2010 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, Fles op de meet vroeg wat stroop op zijn pannenkoek...
Babyfles link naar Dr_Flash
Nu je het zegt, matige grappen uitleggen maakt ze nog matiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondertussen luisteren jullie maar even een liedje
quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Even naaienJa mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondertussen luisteren jullie maar even een liedje
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Even naaienSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondertussen luisteren jullie maar even een liedje
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ook. Maar ik moet nog naar de uni, dus slapen is wat erg.quote:
Gisteren was ik best op tijd, maar ja, kon niet slapen. Woel, woel, woel...quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op tijd naar bedje toeeehoeeee
oh ik was ook best op tijd maar ik kon vanmorgen niet mijn bed uitkomenquote:Op maandag 13 december 2010 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren was ik best op tijd, maar ja, kon niet slapen. Woel, woel, woel...
Uni is een fijne plek om te slapen anders hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik moet nog naar de uni, dus slapen is wat erg.
Ik ben er pas een paar uurtjes uit.quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik werd wakker gebeldquote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus de kusjes en de seks hielpen toch niet genoeg?quote:Op maandag 13 december 2010 15:36 schreef Pheno het volgende:
Gisteren was ik best op tijd, maar ja, kon niet slapen. Woel, woel, woel...
Beetje sad als ik ga slapen in een vrijwillige les hequote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uni is een fijne plek om te slapen anders hoor.
[..]
De spieren werden wel even warm, maar voor de restquote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus de kusjes en de seks hielpen toch niet genoeg?
Ohja, dan is het geen aanrader.quote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje sad als ik ga slapen in een vrijwillige les he
quote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Pheno het volgende:
De spieren werden wel even warm, maar voor de rest
Ik word er gek van.quote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch maar nog een kusje dan
gezondheid, * geeft zakdoek aan.quote:
Dankjequote:
Is het nu even stilte voor de storm, voordat ze uit school komen?quote:
Ja. Moeders haalt de jongste nu op dus vandaar dat ik nog even heb. Ik HAAT het als ze hier is en ik moet werkenquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het nu even stilte voor de storm, voordat ze uit school komen?
Playdatequote:Op maandag 13 december 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoefde niet naar school, daarentegen mag ik straks een eind gaan lopen om de oudste op te halen
quote:Op maandag 13 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Ja. Moeders haalt de jongste nu op dus vandaar dat ik nog even heb. Ik HAAT het als ze hier is en ik moet werken![]()
Ja, na vandaag nog maar 3 dagen dit jaar en dan is moeders in Milaanquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ja, na vandaag nog maar 3 dagen dit jaar en dan is moeders in Milaan
Dus ik heb geen last van d'er mijn laatste paar werkdagen in 2010
quote:
quote:
ik zit dan ook nog op mijn werkquote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nog maar 16:00 hoor
![]()
hoi![]()
![]()
Ja, zeker lang geleden. Goed je weer te zien hierquote:
zit nu te multichatten, ben ik erg slecht inquote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker lang geleden. Goed je weer te zien hier
Dat is vooral lastig als ze beide erg snel gaanquote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit nu te multichatten, ben ik erg slecht in
Hoe laat ben je begonnen dan?quote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Stuart het volgende:
Ik moet gewoon nog bijna 4 uur werken vandaag
oeh oeh oeh, ik zeg al niets meerquote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef Koen66 het volgende:
ssssssst stiekum chatten is erg spannend
Nou, ik begin elke dag om 7 uur en ik werk tot 7 uur. Er is gelukkig wel tussendoor tijd om even niets te doenquote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe laat ben je begonnen dan?
hehehehequote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh, ik zeg al niets meer
dat zijn toch geen tijden meerquote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik begin elke dag om 7 uur en ik werk tot 7 uur. Er is gelukkig wel tussendoor tijd om even niets te doen
Nee, heb medelijdenquote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn toch geen tijden meer
Byequote:
heb ikquote:
Tot vanavond Stuquote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bye
* Stuart gaat weer keihard aan de slag
Tot vanavond mensen![]()
Hoeveel tussendoortijd heb je dan?quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik begin elke dag om 7 uur en ik werk tot 7 uur. Er is gelukkig wel tussendoor tijd om even niets te doen
Kwartiertje werken, halfuurtje chatten!quote:Op maandag 13 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel tussendoortijd heb je dan?
quote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef Pheno het volgende:
Kwartiertje werken, halfuurtje chatten!
zit jij op je werk ST ?quote:Op maandag 13 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel tussendoortijd heb je dan?
nee, ik werk nooit op maandagquote:
Herkenbaar, ik ook niet. Nou ja, ik noodgevallen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik werk nooit op maandag![]()
Ook niet op vrijdagquote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Pheno het volgende:
Herkenbaar, ik ook niet. Nou ja, ik noodgevallen.
* MPG mompelt iets over Luxepaardjes...quote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet op vrijdag![]()
en om de week ook niet op dinsdag
Ja, wat moet ik nou toch met al die vrije tijd?quote:
PI's oplossen...quote:Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik nou toch met al die vrije tijd?
Dat zie ik jou nog niet doen, andersquote:
oei, was ff weg, wandelse STquote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
sorry![]()
en nu even naar de brievenbus wandelen met zoonlief![]()
Phenoquote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
I killed the topic.
Zouden Stuart en D. zeggen
je moet hem wel eerst slachten hoor, levend opeten is weer zo zieligquote:
vraariquote:
TMFquote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Je kan ook werken óp school hoor
HoiHoi!
goudkuipje!quote:
muckiequote:
quote:
weer met Italiaanse worst oid?quote:
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 13 december 2010 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muckie![]()
je bent nou toch ook weer aan het leren ?
Yeaupiehjquote:
yupquote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weer met Italiaanse worst oid?
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
wat staat er eigenlijk onder dat flupseltje in je UI?quote:
heb je al een maniertje gevonden om jezelf weer wat te maken?quote:
Ik ga vaak 's middags even wandelen, dat maakt mijn hoofd leeg en weer een beetje frisquote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb je al een maniertje gevonden om jezelf weer wat te maken?
quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga vaak 's middags even wandelen, dat maakt mijn hoofd leeg en weer een beetje fris
Iets als " aaaaaaaargggg wroaaaaaah" en andere dreigende uitingen van intimidatiequote:Op maandag 13 december 2010 17:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat staat er eigenlijk onder dat flupseltje in je UI?
Bezig blijven lijkt me het bestequote:
Hij zag er al zo intimiderent uit jaquote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets als " aaaaaaaargggg wroaaaaaah" en andere dreigende uitingen van intimidatie![]()
Komt door zijn slagtandenquote:Op maandag 13 december 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij zag er al zo intimiderent uit ja
en die killer-blik in z'n ogenquote:Op maandag 13 december 2010 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt door zijn slagtanden![]()
(en puntige vacht, hmhm)
Dat vooral ook ja! en zijn intimiderende gepuntigde vleugels!quote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en die killer-blik in z'n ogen
en die scherpe klauwen, de puntige staart en de totaal onopvallende kamoeflaazje kleuren!quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vooral ook ja! en zijn intimiderende gepuntigde vleugels!
Pas maar op als je weer naar buiten gaat!quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en die scherpe klauwen, de puntige staart en de totaal onopvallende kamoeflaazje kleuren!
pff, ik blij dat ik na donderdag vakantie heb!quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas maar op als je weer naar buiten gaat!
Durf ik niet meerquote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas maar op als je weer naar buiten gaat!
Neem het hittepit schaap meequote:
Wollie?quote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Neem het hittepit schaap meeIk denk dat ze vrienden worden
Niets mis meequote:Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
J'ai seulement une chambre avec bain.
een voldoende zou wel fijn zijnquote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Niets mis mee
Meer heb je niet nodig toch?
Wat je wil doen voor jullie?quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Qu'est-ce que je peux faire pour vous?
Ja okee...quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een voldoende zou wel fijn zijn
ofzo...quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat je wil doen voor jullie?
Wat kan ik voor jullie doen?quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat je wil doen voor jullie?
De rien, garconquote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Qu'est-ce que je peux faire pour vous?
Rockiequote:
Stiekem is hij een heldquote:
leren voor in de lesquote:Op maandag 13 december 2010 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
Gaan we weer Frans praten?Dan ben ik weg
Als er niemand kijktquote:Op maandag 13 december 2010 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Stiekem is hij een heldIk weet het zeker!
Waarnaartoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Moet morgen de hele dag Frans lullenExcursie
(Oke... die twee zinnen lijken nogal tegenstrijdig
)
Lillequote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarnaartoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Precies, gewoon even andere kant op kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |