Ah, de kamasutra.quote:
Dus jij hebt een baby facequote:Op maandag 13 december 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
net ook, kom je op kantoor, kijken ze je aan of je 18 bentZo irritant. De politie denkt bij aanhouding ook altijd grappig te zijn, die leeftijd van petjes ben ik al voorbij hoor
![]()
Ik rij gewoon hard omdat ik snel naar huis wil.
Nou, de fles willen ze me niet geven, die wordt weer kwaad als ie wat meer stroop krijgt.quote:
Okay, dit gaat aan mij voorbij. Ik snap geen zak van je postquote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, de fles willen ze me niet geven, die wordt weer kwaad als ie wat meer stroop krijgt.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij verschild dat bij jou per dag
Heeft WW je zo veel pijn gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jonge jongetjes, ik ben er wel klaar mee![]()
Oh, Fles op de meet vroeg wat stroop op zijn pannenkoek...quote:Op maandag 13 december 2010 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dit gaat aan mij voorbij. Ik snap geen zak van je post![]()
Sorryquote:Op maandag 13 december 2010 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, Fles op de meet vroeg wat stroop op zijn pannenkoek...
Babyfles link naar Dr_Flash
Nu je het zegt, matige grappen uitleggen maakt ze nog matiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondertussen luisteren jullie maar even een liedje
quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Even naaienJa mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondertussen luisteren jullie maar even een liedje
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Even naaienSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondertussen luisteren jullie maar even een liedje
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ook. Maar ik moet nog naar de uni, dus slapen is wat erg.quote:
Gisteren was ik best op tijd, maar ja, kon niet slapen. Woel, woel, woel...quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op tijd naar bedje toeeehoeeee
oh ik was ook best op tijd maar ik kon vanmorgen niet mijn bed uitkomenquote:Op maandag 13 december 2010 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren was ik best op tijd, maar ja, kon niet slapen. Woel, woel, woel...
Uni is een fijne plek om te slapen anders hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik moet nog naar de uni, dus slapen is wat erg.
Ik ben er pas een paar uurtjes uit.quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik werd wakker gebeldquote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus de kusjes en de seks hielpen toch niet genoeg?quote:Op maandag 13 december 2010 15:36 schreef Pheno het volgende:
Gisteren was ik best op tijd, maar ja, kon niet slapen. Woel, woel, woel...
Beetje sad als ik ga slapen in een vrijwillige les hequote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uni is een fijne plek om te slapen anders hoor.
[..]
De spieren werden wel even warm, maar voor de restquote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus de kusjes en de seks hielpen toch niet genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |