Hm. Ik moet nog solliciterenquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor of nadat je het contract ervoor hebt getekend?
Doei flipsquote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ligt vast ergens tussen de tyfuszooi in mn kamer. Ik ga eerst maar even eten en mn zusje binnenlaten.
Tot een volgend topic
[..]
Probleem is dat ie op stil staat
quote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Ik moet nog solliciteren
hmhm, met allemaal raakvlakken met mijn vorige twee banen en mijn huidige baanquote:
Precies datquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Suikertaartenbakster? Affiniteit met caramel gewenst?
mja reistijd... ik zoek wel wat dichterbijersquote:Op maandag 13 december 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, met allemaal raakvlakken met mijn vorige twee banen en mijn huidige baan![]()
als ik die kutbaan van tussendoor omdat het moest even niet meereken![]()
![]()
je mag hem wel hebben, of mijn huidige, die mag je ook wel, maar het is een klein beetje ver reizen
vliegangst?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je wel gaan lachen maar ik meen het serieus. No fucking way dat ik in een heli ga
[..]
zal ik je bellen?dan vind je em vast
Jaquote:
nou ja, het is wel mijn nieuwe baan, ik moet alleen nog even solliciterenquote:
Dat klinkt goedquote:Op maandag 13 december 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt![]()
En dit keer met kans op vast
Het zou erger zijn als je net je contract had getekend en ze hadden meteen de vacature weer neergezetquote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Ik moet nog solliciteren
Is Enf een zuster in een ziekenhuisquote:
Hallo zeg, we hebben het hier wel over mij hequote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het zou erger zijn als je net je contract had getekend en ze hadden meteen de vacature weer neergezet
Scherp!quote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is Enf een zuster in een ziekenhuis![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is Enf een zuster in een ziekenhuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |