slayerquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik kies altijd iets met meer uptempo of wat meer agressie
2 weken, tenminste dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel 2 weken vrij of slechts 1 week soms![]()
Oooh, altijd lekker om even 2 weken vrij te zijn rond de Kerstquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
2 weken, tenminste dat weet ik nog niet.
Ligt eraan wanneer mij stage begint.
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor je tentamens?
En wrm heb je een kuthumeur? Gister was je vrolijk
Echtquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar opik hou wel van saggo mensen
Daarom vind ik het erg.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Foto's zijn op mijn CV een vereiste
mijn baan hebben??quote:
kusje op je kuthumeurquote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef Flippiee het volgende:
EchtIk ben altijd vrolijk, verschrikkelijk als ik chagerijnig ben. Dan zeik ik om alles
En echt om alles
Mooiquote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaBen trots op mezelf
Geen idee, werd vanmorgen wel abrupt gestoord uit mn slaap, dat kan ik niet hebben 'geloof ikmaar dat verdwijnt wel gauw meestal, dus of dat het is
[..]
EchtIk ben altijd vrolijk, verschrikkelijk als ik chagerijnig ben. Dan zeik ik om alles
En echt om alles
Ik ben er ook geen fan van moet ik eerlijk bekennenquote:
zie je wel, je hebt wel serieuze foto's van jezelfquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Foto's zijn op mijn CV een vereiste
dikke doei dat ik in een heli naar een booreiland gaquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn baan hebben??
is leuk hoor !
Van mijn hoofd? Dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van moet ik eerlijk bekennen
quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dikke doei dat ik in een heli naar een booreiland ga
Ja, Felix is wel een van de 3 foto's ja. Ze willen JUIST foto's met kinderen zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie je wel, je hebt wel serieuze foto's van jezelf![]()
of solliciteer jij met die van jou en Felix?
ik zou je aannemen dan namelijk
Dankjequote:
Nee mn maquote:
Hahaha, ik heb jou nog nooit gezienquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mijn hoofd? Dat kan ik me voorstellen!
Mobiel kwijt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben mn mobiel kwijt, mijn ma zeikt maar aan mn kop, kamer is weer een tyfuszooi
[..]
Nee mn maMobiel word ik alleen wakker als mn batterij vol is
kan je wel gaan lachen maar ik meen het serieus. No fucking way dat ik in een heli gaquote:
zal ik je bellen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben mn mobiel kwijt, mijn ma zeikt maar aan mn kop, kamer is weer een tyfuszooi
Voor of nadat je het contract ervoor hebt getekend?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Ik zie net gewoon mijn nieuwe baan in de krant staan
leuke baan? geef!?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
Suikertaartenbakster? Affiniteit met caramel gewenst?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
No wayquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ligt vast ergens tussen de tyfuszooi in mn kamer. Ik ga eerst maar even eten en mn zusje binnenlaten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mobiel kwijt?
Hoe kan dat nou?
Probleem is dat ie op stil staatquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik je bellen?dan vind je em vast
Hm. Ik moet nog solliciterenquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor of nadat je het contract ervoor hebt getekend?
Doei flipsquote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ligt vast ergens tussen de tyfuszooi in mn kamer. Ik ga eerst maar even eten en mn zusje binnenlaten.
Tot een volgend topic
[..]
Probleem is dat ie op stil staat
quote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Ik moet nog solliciteren
hmhm, met allemaal raakvlakken met mijn vorige twee banen en mijn huidige baanquote:
Precies datquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Suikertaartenbakster? Affiniteit met caramel gewenst?
mja reistijd... ik zoek wel wat dichterbijersquote:Op maandag 13 december 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, met allemaal raakvlakken met mijn vorige twee banen en mijn huidige baan![]()
als ik die kutbaan van tussendoor omdat het moest even niet meereken![]()
![]()
je mag hem wel hebben, of mijn huidige, die mag je ook wel, maar het is een klein beetje ver reizen
vliegangst?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je wel gaan lachen maar ik meen het serieus. No fucking way dat ik in een heli ga
[..]
zal ik je bellen?dan vind je em vast
Jaquote:
nou ja, het is wel mijn nieuwe baan, ik moet alleen nog even solliciterenquote:
Dat klinkt goedquote:Op maandag 13 december 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt![]()
En dit keer met kans op vast
Het zou erger zijn als je net je contract had getekend en ze hadden meteen de vacature weer neergezetquote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Ik moet nog solliciteren
Is Enf een zuster in een ziekenhuisquote:
Hallo zeg, we hebben het hier wel over mij hequote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het zou erger zijn als je net je contract had getekend en ze hadden meteen de vacature weer neergezet
Scherp!quote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is Enf een zuster in een ziekenhuis![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is Enf een zuster in een ziekenhuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |