Ja, erg is dat he, lang reizenquote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel wat op het oog: nou ja, vooral dichtbij zoek ik. De reistijden ben ik echt zat. Klein bedrijf, dichtbij en dan maar zoeken. Mijn cv stamt uit januari dit jaar, dus even nog wat nieuwe dingetjes er in zetten, dan is die af. Dat is zo gedaan
quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zet altijd Madonna aan als ik mijn kamer ga schoonmaken. Dan begin ik met Like a Virgin
Ik vind het allebei eigenlijk wel leukquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een klein bedrijf is zoooveel beter![]()
J. werkt ook bij een relatief klein bedrijf, en hij heeft, ondanks dat een klein bedrijf, een ander klein bedrijf heeft overgenomen, het ontzettend naar zijn zin
En het is 4km hier vandaan dus lekker snel thuis
Hoooooi Ferrariquote:
Dan ga ik dat zo eens uitproberen, moet mn kamer schoonmakenquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik kies altijd iets met meer uptempo of wat meer agressie
I know. Ik begon ook klein, maar het is volledig ontspoord. Nu ben je een nummer en moet je netwerken om aan werk te komen. Want het is een ons-kent-ons dingetje. Nu zit ik in een hoek waar het werk wel blijft komen, maar ook die tak van sport ben ik beuquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een klein bedrijf is zoooveel beter![]()
J. werkt ook bij een relatief klein bedrijf, en hij heeft, ondanks dat een klein bedrijf, een ander klein bedrijf heeft overgenomen, het ontzettend naar zijn zin
En het is 4km hier vandaan dus lekker snel thuis
Ik moet nog 2 weken naar school.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoooooi Ferrari![]()
[..]
Dan ga ik dat zo eens uitproberen, moet mn kamer schoonmakensorry opruimen.
Volgens mij drinken ze een Strongbow.quote:
Ik studeer in mn vakantiequote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken naar school.
Dan pas heb ik vakantie
Ssstttttttt, waarom denk je dat je alleen hun rug kunt zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij drinken ze een Strongbow.
Als het werkt tegen de kouquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij drinken ze een Strongbow.
Voor je tentamens?quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik studeer in mn vakantie
En ik heb een kuthumeur vandaag. Zelfs op fok doe ik gemeenIk wilde niet SCen maar
Wat laat pas johquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken naar school.
Dan pas heb ik vakantie
oh ik wil ook een leuke baanquote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het allebei eigenlijk wel leuk![]()
Bij de DA werkte ik voor een enorm bedrijf natuurlijk, maar het was er wel heel gezellig en iedereen op de vestiging kende elkaar wel, dat scheelt ook.
En nu, bij de woningbouw, zijn we met 30 mensen en ook dat vind ik weer wat hebben
veeleisend hoor!quote:
kom maar opquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik studeer in mn vakantie
En ik heb een kuthumeur vandaag. Zelfs op fok doe ik gemeenIk wilde niet SCen maar
Maar je hebt wel 2 weken vrij of slechts 1 week somsquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, met kerst pas.
Vind het niet erg hoor.
Wel lekker juist.
Foto's zijn op mijn CV een vereistequote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
Het ersgte is een foto bij je cv. Smile for your macs iSight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |