Ben je vandaag verkeerd op je zadel gaan zitten?quote:
Dat heb ik voornamelijk in de avonden.quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef TitusPullo het volgende:
Ik moet al de hele dag aan Gerard Reve denken.
Had ik maar zulke aangename dromen.quote:
Laat Teigetje en Woelrat het maar niet horen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef TitusPullo het volgende:
Ik moet al de hele dag aan Gerard Reve denken.
Ach, zolang je je nog zorgen maakt over je dromen en niet over het moment dat je wakker wordt.quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Had ik maar zulke aangename dromen.
Ja, ik heb een kutdag en dat niet met wijven te maken, maar meer met doden en ik ga ook maar weg van intornet. hehe ofnee, ik blijf ffquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben je vandaag verkeerd op je zadel gaan zitten?
Alleen in het weekend. Door de de week train ik in een grote hal.quote:Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Naast t blauwbekken, wat doe je de hele dag zo langs de kant van het water?
Toegegeven, ik moet ook denken aan nabootsingen van Reve:quote:Op zondag 12 december 2010 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heb ik voornamelijk in de avonden.
Wie ben jij om hem het recht op een hobby te ontnemen?quote:
Juridisch advies? Joh, na mijn afstuderen heb ik (helaas) niet echt meer met SR van doen gehad.. Op het eerste gezicht lijkt het me redelijk voorzichtig geformullerd, en bovendien post je het op Fok! neem ik aan (discussiesite).. Ik zou me niet te veel zorgen maken..quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Whiskers2009 mag ik juridisch advies? Mijn moeder (en ja, die moet zich er niet mee bemoeien) vind dat de onderstaande post niet kan. Ik link er nl. een PVV-kandidaad met een crimeel terwijl ik weet dat het niet dezelfde is.
Maar ook als het strafbaar is laat ik hem staan
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het een leuke en ontspannende hobby. En daarnaast erg voedzaam.quote:Op zondag 12 december 2010 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vissen is dan ook een achterlijke hobby.
Ik ben vooral weinig en iedereen moet elke hobby hebben wat ze/hij wil zolang het geen geld kost van de gemeenschap.quote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie ben jij om hem het recht op een hobby te ontnemen?
Je kan toch niet alleen daar staan/zitten? Ga je je niet enorm vervelen na 5 minuten?quote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen in het weekend. Door de de week train ik in een grote hal.
vissen is echt debiel. tenzij voor voer.quote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het een leuke en ontspannende hobby. En daarnaast erg voedzaam.
FTS II?? Als in: minder begrijpelijke posts??quote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een kutdag en dat niet met wijven te maken, maar meer met doden en ik ga ook maar weg van intornet. hehe ofnee, ik blijf ff
Met Aad Mansveld op Defensie.quote:
Wat is dat toch met die nieuwe generatie SC users die elke opmerking zo bloedserieus neemt?quote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het een leuke en ontspannende hobby. En daarnaast erg voedzaam.
wat? Leg je afkorting is uit?quote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
FTS II?? Als in: minder begrijpelijke posts??
Kijk aan, KV is er ook nogquote:
Ik wil whiskers nemen, mag dat ook?quote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die nieuwe generatie SC users die elke opmerking zo bloedserieus neemt?
Dank.quote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juridisch advies? Joh, na mijn afstuderen heb ik (helaas) niet echt meer met SR van doen gehad.. Op het eerste gezicht lijkt het me redelijk voorzichtig geformullerd, en bovendien post je het op Fok! neem ik aan (discussiesite).. Ik zou me niet te veel zorgen maken..
Maar je moet het natuurlijk altijd zo netjes en correct mogelijk houden..
Ik ben bang dat ze elke poging om een politiek georiënteerde discussie te beginnen tegenhouden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |