Dus?quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen enkele stem afgelopen jaar.
Maar niet omdat jij niet hebt lopen ouwebetten.quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen enkele stem afgelopen jaar.
Is er geen dancing with the stars op nu?quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
hoho, beetje respect broekie.
Het was SYTYCD... Maar nee, de finale was vorige weekquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is er geen dancing with the stars op nu?
Betyar!!!quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef betyar het volgende:
hoi mensen, leuke reeks.
Kan er niet een afzeik topic komen ofzo?
Geen Erica Terpstra trofee.quote:
Was die er dit jaar dan?quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen Erica Terpstra trofee.
Kan jij niet ergens de PvdA de schuld gaan geven van dergelijke pulp?quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is er geen dancing with the stars op nu?
Blijkbaar is coherent schrijven ook niet iets wat ze op het VBO geven.quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij goed was in begrijpend lezen dat je begrepen dat ik in de toekomst ook bedoel. Blijkbaar is dat niet aan jou besteed.
Vissen is dan ook een achterlijke hobby.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb godverdomme heel de dag aan kant zitten blauwbekken, kom ik hier in een ijskoude doch redelijk felle SC.
Moet jij niet eens wat niet werk doenquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb godverdomme heel de dag aan kant zitten blauwbekken, kom ik hier in een ijskoude doch redelijk felle SC.
Het zit niet mee he..quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef betyar het volgende:
Nee, ik probeer toch aan een bepaalde kwaliteitseis te voldoen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kan jij niet ergens de PvdA de schuld gaan geven van dergelijke pulp?
Ik doel op de Van Haersma Buma beker.quote:
Oh het gaat over die Sepp Blatter Awards..quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen Erica Terpstra trofee.
Tsja, Sacher was ons voorquote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik doel op de Van Haersma Buma beker.
Naast t blauwbekken, wat doe je de hele dag zo langs de kant van het water?quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef betyar het volgende:
*Iets met knieen en zuigen.*quote:Op zondag 12 december 2010 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens, ik reageerde best enthousiast op je binnekomst![]()
NIET WERKEN!!!!!!quote:Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Naast t blauwbekken, wat doe je de hele dag zo langs de kant van het water?
Whiskers2009 mag ik juridisch advies? Mijn moeder (en ja, die moet zich er niet mee bemoeien) vind dat de onderstaande post niet kan. Ik link er nl. een PVV-kandidaad met een crimeel terwijl ik weet dat het niet dezelfde is.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:49 schreef TomLievense het volgende:
ZEELAND
1. Peter van Dijk (GOES).
Ik heb niet kunnen checken over het de zelfde Peter van Dijk is, desalnietemin wil ik je dit niet onthouden: http://partyflock.nl/topic/1016677:De_zaak_peter_van_D.html.
* Voormalig CDA'er in de gemeenteraad van Goes 1981 tot 1990.
2. Ruud Haaze (VLISSINGEN) (
* Hoofd van de afdeling Vergunningverlening en Handhaving voor de gemeente Middelburg.
* Lid-medezegeschapsraad 't Vierschip (Arnemuiden)
Ruud Haaze heeft in Arnemuiden gewoond. Dit zou zijn voorkeur voor de PVV kunnen verklaren, Arnemuiden is namelijk een vissersdorp.
3. Wim Markusse (SMERDIEK)
* Voormalig directeur van de Rijks Middelbare Landbouwschool.
* Bowlingliefhebber
Opzicht zijn er geen schandaaltjes te vinden, maar er zijn ook slechts 3 kandidaten bekend gemaakt. De PVV gokt op 7 van de 39 zetels in de PS van Zeeland.
Wanneer er nieuwe kandidaten (in Zeeland) komen zal ik uiteraard mijn journalistieke bijdrage leveren.![]()
Miauw voor de zins fout. En nu? Maar zou je niet eens naar bed gaan? Ik verwacht je morgen om 09:00 uur om mijn cv na te kijken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijkbaar is coherent schrijven ook niet iets wat ze op het VBO geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |