Je laat je wel erg makkelijk op de kast jagen. Het maakt mij echt niet uit welk opleidings- of intelligentieniveau mensen hebben, maar ik stoor mij nog wel eens aan mensen die trots zijn op onwetendheid.quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel slim heel slim. Ik vraag me wel af wat jij hier doet, iemand met jouw capacitieten is toch boeken aan het schrijven, wereldreizen aan het maken of iets wat daar op lijkt. Ipv anoniem op internet te lopen schelden op mensen die mavo doen?
quote:
is niet jouw opmerking??quote:Pluspuntje voor jou..
Misschien is het aan een vrouw om het meetlint af te nemen.
Ik weet niet of jij dat aan kunt hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan t niet over politiek gaan?
Maar dan mag PHP alleen meelezen.
ja en?quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
is niet jouw opmerking??
Dat zei je vrouw vannacht ook.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat aan kunt hoor.
Dat "Boze"doet je wel rechtquote:
Zullen we dan een selectie procedure instellen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan t niet over politiek gaan?
Maar dan mag PHP alleen meelezen.
Dat is in strijd met de algemen voorwaarden van deze reeks.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway.. Gaat het ook nog ergens over ?
Pff.... gelukkig maarquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is in strijd met de algemen voorwaarden van deze reeks.
Boeiend. Je conformeert je maar aan de rest.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je laat je wel erg makkelijk op de kast jagen. Het maakt mij echt niet uit welk opleidings- of intelligentieniveau mensen hebben, maar ik stoor mij nog wel eens aan mensen die trots zijn op onwetendheid.
Je hebt hier 8 jaar lopen ouwebetten, vriend.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw vannacht ook.
Lekker niveau.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw vannacht ook.
Dank, en ik ook va] jou.quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd daarmee
Ik heb jou nog nooit op een meet gezien?quote:ik zal ook nog wel eens op een meet verschijnen. Maar vind je jezelf niet een beetje raar dat je andere mensen op internet gaat afrekenen op hun opleiding?
hoho, beetje respect broekie.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeiend. Je conformeert je maar aan de rest.
Hoeveel meets zijn er al geweest sinds php hier rondstruint???quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dank, en ik ook va] jou.
[..]
Ik heb jou nog nooit op een meet gezien?
Ryn3's vrouw!quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?
NULLquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel meets zijn er al geweest sinds php hier rondstruint???
Jij bent bezopen he?quote:
Als jij goed was in begrijpend lezen dat je begrepen dat ik in de toekomst ook bedoel. Blijkbaar is dat niet aan jou besteed.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dank, en ik ook va] jou.
[..]
Ik heb jou nog nooit op een meet gezien?
Dat was iedereen toch eigenlijk altijd in deze reeks?quote:
Geen enkele stem afgelopen jaar.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt hier 8 jaar lopen ouwebetten, vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |