Verveelt dat niet na 8/9 jaar?quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt wel lange teentjes hè, voor iemand die graag anderen uit de tent lokt.
Precies wat daar staat. Dat je geen millimeter beter bent dan mij.quote:
Aah, wij zijn het eindelijk eens.quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ha, hetzelfde stelletje zelfvoldane mannen als eerder zit hier nog..
Ik denk het wel. Ik heb principes, jij niet.quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies wat daar staat. Dat je geen millimeter beter bent dan mij.
Php doelt misschien hierop?..... maar ik heb alleen LTS Zwakstroomquote:
Hoi Tem!quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Php doelt misschien hierop?..... maar ik heb alleen LTS Zwakstroom....of een gevoel voor humor
Datzelfde kunnen we ook over jou zeggen. Beetje anoniem schelden op internet? Hulpeloos puisterig pubertjequote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb geen lange tenen en je mag trappen waar je wil, ik vind je gewoon een irritant pestmens.
Hoi Tom!quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef TomLievense het volgende:
Ik wens iedereen een goede avond en een fijne discussie.
Waaruit kun jij dat afleiden?quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik heb principes, jij niet.
quote:
Ik weet niet hoe je virtuele piemels moet meten schat. Voor echte moet je een rondje pm doen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gezellig toch weer...
Waar moet ik heen met dat meetlint BA??
Laat je niet wegjagen joh.quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef TomLievense het volgende:
Ik wens iedereen een goede avond en een fijne discussie.
Ja, en nog een opmerking van iemand anders.quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Php doelt misschien hierop?..... maar ik heb alleen LTS Zwakstroom....of een gevoel voor humor
Zeg lieffie, JIJ wou jezelf en anderen graag de maat laten meten..quote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je virtuele piemels moet meten schat. Voor echte moet je een rondje pm doen.
Zo bedoelde ik het niet. Ik wens gewoon iedereen een goede avond en hoop dat er een fijne discussie komt.quote:
Ik ben niet echt anoniem, ben op meets geweest, woon in Alphen aan den Rijn, ben 32 ....quote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Datzelfde kunnen we ook over jou zeggen. Beetje anoniem schelden op internet? Hulpeloos puisterig pubertje
Hij zegt: "hoi", niet "doei"quote:
uh nee.quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg lieffie, JIJ wou jezelf en anderen graag de maat laten meten..
Van harte gefeliciteerd daarmee, ik zal ook nog wel eens op een meet verschijnen. Maar vind je jezelf niet een beetje raar dat je andere mensen op internet gaat afrekenen op hun opleiding?quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben niet echt anoniem, ben op meets geweest, woon in Alphen aan den Rijn, ben 32 ....en hou natuurlijk van ethisareth.
O, okee.quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik wens gewoon iedereen een goede avond en hoop dat er een fijne discussie komt.
Je laat je wel erg makkelijk op de kast jagen. Het maakt mij echt niet uit welk opleidings- of intelligentieniveau mensen hebben, maar ik stoor mij nog wel eens aan mensen die trots zijn op onwetendheid.quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel slim heel slim. Ik vraag me wel af wat jij hier doet, iemand met jouw capacitieten is toch boeken aan het schrijven, wereldreizen aan het maken of iets wat daar op lijkt. Ipv anoniem op internet te lopen schelden op mensen die mavo doen?
quote:
is niet jouw opmerking??quote:Pluspuntje voor jou..
Misschien is het aan een vrouw om het meetlint af te nemen.
Ik weet niet of jij dat aan kunt hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan t niet over politiek gaan?
Maar dan mag PHP alleen meelezen.
ja en?quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
is niet jouw opmerking??
Dat zei je vrouw vannacht ook.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat aan kunt hoor.
Dat "Boze"doet je wel rechtquote:
Zullen we dan een selectie procedure instellen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan t niet over politiek gaan?
Maar dan mag PHP alleen meelezen.
Dat is in strijd met de algemen voorwaarden van deze reeks.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway.. Gaat het ook nog ergens over ?
Pff.... gelukkig maarquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is in strijd met de algemen voorwaarden van deze reeks.
Boeiend. Je conformeert je maar aan de rest.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je laat je wel erg makkelijk op de kast jagen. Het maakt mij echt niet uit welk opleidings- of intelligentieniveau mensen hebben, maar ik stoor mij nog wel eens aan mensen die trots zijn op onwetendheid.
Je hebt hier 8 jaar lopen ouwebetten, vriend.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw vannacht ook.
Lekker niveau.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw vannacht ook.
Dank, en ik ook va] jou.quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd daarmee
Ik heb jou nog nooit op een meet gezien?quote:ik zal ook nog wel eens op een meet verschijnen. Maar vind je jezelf niet een beetje raar dat je andere mensen op internet gaat afrekenen op hun opleiding?
hoho, beetje respect broekie.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeiend. Je conformeert je maar aan de rest.
Hoeveel meets zijn er al geweest sinds php hier rondstruint???quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dank, en ik ook va] jou.
[..]
Ik heb jou nog nooit op een meet gezien?
Ryn3's vrouw!quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?
NULLquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel meets zijn er al geweest sinds php hier rondstruint???
Jij bent bezopen he?quote:
Als jij goed was in begrijpend lezen dat je begrepen dat ik in de toekomst ook bedoel. Blijkbaar is dat niet aan jou besteed.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dank, en ik ook va] jou.
[..]
Ik heb jou nog nooit op een meet gezien?
Dat was iedereen toch eigenlijk altijd in deze reeks?quote:
Geen enkele stem afgelopen jaar.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt hier 8 jaar lopen ouwebetten, vriend.
Dus?quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen enkele stem afgelopen jaar.
Maar niet omdat jij niet hebt lopen ouwebetten.quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen enkele stem afgelopen jaar.
Is er geen dancing with the stars op nu?quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
hoho, beetje respect broekie.
Het was SYTYCD... Maar nee, de finale was vorige weekquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is er geen dancing with the stars op nu?
Betyar!!!quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef betyar het volgende:
hoi mensen, leuke reeks.
Kan er niet een afzeik topic komen ofzo?
Geen Erica Terpstra trofee.quote:
Was die er dit jaar dan?quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen Erica Terpstra trofee.
Kan jij niet ergens de PvdA de schuld gaan geven van dergelijke pulp?quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is er geen dancing with the stars op nu?
Blijkbaar is coherent schrijven ook niet iets wat ze op het VBO geven.quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij goed was in begrijpend lezen dat je begrepen dat ik in de toekomst ook bedoel. Blijkbaar is dat niet aan jou besteed.
Vissen is dan ook een achterlijke hobby.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb godverdomme heel de dag aan kant zitten blauwbekken, kom ik hier in een ijskoude doch redelijk felle SC.
Moet jij niet eens wat niet werk doenquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb godverdomme heel de dag aan kant zitten blauwbekken, kom ik hier in een ijskoude doch redelijk felle SC.
Het zit niet mee he..quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef betyar het volgende:
Nee, ik probeer toch aan een bepaalde kwaliteitseis te voldoen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kan jij niet ergens de PvdA de schuld gaan geven van dergelijke pulp?
Ik doel op de Van Haersma Buma beker.quote:
Oh het gaat over die Sepp Blatter Awards..quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen Erica Terpstra trofee.
Tsja, Sacher was ons voorquote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik doel op de Van Haersma Buma beker.
Naast t blauwbekken, wat doe je de hele dag zo langs de kant van het water?quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef betyar het volgende:
*Iets met knieen en zuigen.*quote:Op zondag 12 december 2010 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens, ik reageerde best enthousiast op je binnekomst![]()
NIET WERKEN!!!!!!quote:Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Naast t blauwbekken, wat doe je de hele dag zo langs de kant van het water?
Whiskers2009 mag ik juridisch advies? Mijn moeder (en ja, die moet zich er niet mee bemoeien) vind dat de onderstaande post niet kan. Ik link er nl. een PVV-kandidaad met een crimeel terwijl ik weet dat het niet dezelfde is.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:49 schreef TomLievense het volgende:
ZEELAND
1. Peter van Dijk (GOES).
Ik heb niet kunnen checken over het de zelfde Peter van Dijk is, desalnietemin wil ik je dit niet onthouden: http://partyflock.nl/topic/1016677:De_zaak_peter_van_D.html.
* Voormalig CDA'er in de gemeenteraad van Goes 1981 tot 1990.
2. Ruud Haaze (VLISSINGEN) (
* Hoofd van de afdeling Vergunningverlening en Handhaving voor de gemeente Middelburg.
* Lid-medezegeschapsraad 't Vierschip (Arnemuiden)
Ruud Haaze heeft in Arnemuiden gewoond. Dit zou zijn voorkeur voor de PVV kunnen verklaren, Arnemuiden is namelijk een vissersdorp.
3. Wim Markusse (SMERDIEK)
* Voormalig directeur van de Rijks Middelbare Landbouwschool.
* Bowlingliefhebber
Opzicht zijn er geen schandaaltjes te vinden, maar er zijn ook slechts 3 kandidaten bekend gemaakt. De PVV gokt op 7 van de 39 zetels in de PS van Zeeland.
Wanneer er nieuwe kandidaten (in Zeeland) komen zal ik uiteraard mijn journalistieke bijdrage leveren.![]()
Miauw voor de zins fout. En nu? Maar zou je niet eens naar bed gaan? Ik verwacht je morgen om 09:00 uur om mijn cv na te kijken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijkbaar is coherent schrijven ook niet iets wat ze op het VBO geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |