Verveelt dat niet na 8/9 jaar?quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt wel lange teentjes hè, voor iemand die graag anderen uit de tent lokt.
Precies wat daar staat. Dat je geen millimeter beter bent dan mij.quote:
Aah, wij zijn het eindelijk eens.quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ha, hetzelfde stelletje zelfvoldane mannen als eerder zit hier nog..
Ik denk het wel. Ik heb principes, jij niet.quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies wat daar staat. Dat je geen millimeter beter bent dan mij.
Php doelt misschien hierop?..... maar ik heb alleen LTS Zwakstroomquote:
Hoi Tem!quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Php doelt misschien hierop?..... maar ik heb alleen LTS Zwakstroom....of een gevoel voor humor
Datzelfde kunnen we ook over jou zeggen. Beetje anoniem schelden op internet? Hulpeloos puisterig pubertjequote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb geen lange tenen en je mag trappen waar je wil, ik vind je gewoon een irritant pestmens.
Hoi Tom!quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef TomLievense het volgende:
Ik wens iedereen een goede avond en een fijne discussie.
Waaruit kun jij dat afleiden?quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik heb principes, jij niet.
quote:
Ik weet niet hoe je virtuele piemels moet meten schat. Voor echte moet je een rondje pm doen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gezellig toch weer...
Waar moet ik heen met dat meetlint BA??
Laat je niet wegjagen joh.quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef TomLievense het volgende:
Ik wens iedereen een goede avond en een fijne discussie.
Ja, en nog een opmerking van iemand anders.quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Php doelt misschien hierop?..... maar ik heb alleen LTS Zwakstroom....of een gevoel voor humor
Zeg lieffie, JIJ wou jezelf en anderen graag de maat laten meten..quote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je virtuele piemels moet meten schat. Voor echte moet je een rondje pm doen.
Zo bedoelde ik het niet. Ik wens gewoon iedereen een goede avond en hoop dat er een fijne discussie komt.quote:
Ik ben niet echt anoniem, ben op meets geweest, woon in Alphen aan den Rijn, ben 32 ....quote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Datzelfde kunnen we ook over jou zeggen. Beetje anoniem schelden op internet? Hulpeloos puisterig pubertje
Hij zegt: "hoi", niet "doei"quote:
uh nee.quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg lieffie, JIJ wou jezelf en anderen graag de maat laten meten..
Van harte gefeliciteerd daarmee, ik zal ook nog wel eens op een meet verschijnen. Maar vind je jezelf niet een beetje raar dat je andere mensen op internet gaat afrekenen op hun opleiding?quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben niet echt anoniem, ben op meets geweest, woon in Alphen aan den Rijn, ben 32 ....en hou natuurlijk van ethisareth.
O, okee.quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik wens gewoon iedereen een goede avond en hoop dat er een fijne discussie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |