Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ze heeft geen paypal...quote:
Eet smakelijk en tot strakkiesquote:
Tijden veranderen net zo als leeftijdquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey! De meesten waren al van de basisschool af toen ik nog moest beginnen.
Mensen uit groep 8 die mensen uit groep 1 serieus nemen zou wel een rel veroorzaken hoor.
Dan maakt ze een account aanquote:
Minderjarig. Volgens mij moet je dat toch koppelen aan creditcard of zo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maakt ze een account aanIk zie het probleem niet
Ik voel me toch niet veilig in deze KSC met al die jagersblikken op me.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tijden veranderen net zo als leeftijd
Nee, bankrekening en minderjarig mag geen account openenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Minderjarig. Volgens mij moet je dat toch koppelen aan creditcard of zo?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me toch niet veilig in deze KSC met al die jagersblikken op me.
Zeg jongetje, pst jongetje... Wil je een snoepje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel en offer me desnoods wel voor je opquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen jager maar een hater.quote:
Wat voor snoepje heb je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg jongetje, pst jongetje... Wil je een snoepje?
quote:
Dan zou ik maar vlug ingrijpen bij Marijke.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel en offer me desnoods wel voor je op
Lekkere snoepjesquote:
quote:
ik viel er van in slaapquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen jager maar een hater.
Overigens, hier spacede ik vroeger regelmatig op. Vooral het midden tot eindstukje.
Daar gebruikte ik het ook voor, naast spacen. Sowieso deed ik het meer om er van ontspannen te worden, aangezien ik normaliter al wat hoger op de spanningsboog scoor.quote:
whehehe of lekker een concertje van pink floyd opzetten en helemaal wegspacenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar gebruikte ik het ook voor. Sowieso deed ik het meer om er van ontspannen te worden, aangezien ik normaliter al wat hoger op de spanningsboog scoor.
Nah, niet voor mij. Iets in zijn stem erger ik me aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehe of lekker een concertje van pink floyd opzetten en helemaal wegspacen
Dus kom maar even hierquote:
*stapt de auto in*quote:
ooh by the way which one is pinkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah, niet voor mij. Iets in zijn stem erger ik me aan.
Meneer Floyd natuurlijk.quote:
Leg hem eens uit? Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij dan niet zo ver he
Een eend kan niet bij de pedalen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Leg hem eens uit? Ik snap hem niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Meneer Floyd natuurlijk.
Ken je deze al?
Ik gok zo dat Marijke rijd als ze me gaat kinderlokken.quote:
ik geloof niet dat trev zijn grap zo ver reiktequote:
minderjarig he? dus pulletjequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet dat trev zijn grap zo ver reikte
Ja, stomme vraag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
meneer floyd![]()
![]()
ja deus, het klinkt goed maar het pakt me totaal niet
Ook geen falende 2cv dan he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Marijke rijd als ze me gaat kinderlokken.
Joehoe lieve lieve dame!quote:
Daar zou ik als knulletje niet voor in de auto gestapt zijn.quote:
ha, graafdiertjequote:
Daar zul je nog versteld van staanquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Te laat, ik heb je al gequot.quote:
kuikentje gewoonquote:
ik zeg toch niet dat ik ze haat en dat het kut muziek is, mr lang teenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, stomme vraag.
En dat doet mijn hartje ergens diep van binnen pijn.
ik vrees zelfs dat nietquote:
Had ze beter aardbeienjam kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zou ik als knulletje niet voor in de auto gestapt zijn.
Nee, maar jij bent ziek en zielig en daar speel ik dan op inquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zou ik als knulletje niet voor in de auto gestapt zijn.
Stuurt D. maar weer naar biologieles.quote:
Toen heette ik nog donzige woerd.quote:
Ja verdorie, je gaat zeggen dat het goede muziek is maar dat het weer niet is. Je weet niet wat je wilt en dan ga je van mij lange tenen beschuldigen.quote:[..]
ik zeg toch niet dat ik ze haat en dat het kut muziek is, mr lang teen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had ze beter aardbeienjam kunnen gebruiken
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zul je nog versteld van staan
Coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuurt D. maar weer naar biologieles.
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ziek en zielig en daar speel ik dan op in
Hoe gaat je religie heten? Heb je daar al over nagedacht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijn
Hopelijk is de leraar niet Bubba die practica eigenhandig uitvoert.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Over de bloemetjes en bijtjes enzo
Koude kippensoep dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.
Dat is gewoon smerig.quote:
jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe gaat je religie heten? Heb je daar al over nagedacht?
Altijd voorbereid zijn.
Het is een leraresquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk is de leraar niet Bubba die practica eigenhandig uitvoert.
vertelt , niet verteld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijn
Zeggen jij en Nienke het maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat zullen we voor tijd afspreken voor de meet?
Oh, mag ik mee?quote:
jonguh ik ben de vertegenwoordiger van god op aarde, ik schrijf het zoals ik dat wilquote:
WMZ?quote:
Hoe gaat je wereldomvattende religieuze beweging dan heten?quote:
wat marijke zegtquote:
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen jij en Nienke het maar![]()
Wat marijke zegt.quote:
LIEFDEquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe gaat je wereldomvattende religieuze beweging dan heten?
WPZ! Yquote:
Ja, maar dan moet ik weer de auto uit en dat hebben kinderlokkers niet zo graag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah
Maar je kunt het opwarmen voor je het eet
Schrijffouten is en blijft mijn afdeling en geen God die daar wat aan veranderdquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jonguh ik ben de vertegenwoordiger van god op aarde, ik schrijf het zoals ik dat wil
In de auto snoepjes, thuis kippensoepquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.quote:
Tja, het is een beetje geven en nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer de auto uit en dat hebben kinderlokkers niet zo graag.
Mag ie daarna de doos uitpakken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de auto snoepjes, thuis kippensoep
Haterquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schrijffouten is en blijft mijn afdeling en geen God die daar wat aan veranderd
Haters haten.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebt
ik twijfelde nog tussen dat en houd je bek , ik heb gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.
Voel de liefde.quote:
Trev hoeft mij helemaal niet redden als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de auto snoepjes, thuis kippensoep
Gamma?quote:
En de gene die ik daartoe recht heb gegevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebt
13.00 dan..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?
ik vind het best hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
het is ook 2 uur rijden vanaf hier..
en om nou al om 10 uur in de auto te zitten op m'n vrije dag..
* Trevland heeft medelijden met Barretje, LIKE NOTquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
Ik vind alles namelijk prima en heb geen kids enzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?
10 uur? Dat is uitslapen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
Tsja.. als je nou in de buurt zou wonen dan had je mee kunnen rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland heeft medelijden met Barretje, LIKE NOT![]()
Als ik compleet met het ov zou gaan dan ben ik bijna 4 uur onderweg met een enkele reis
Mijn hart is na 22 jaar op de koude harde wereldbol ingekapseld in een laagje woede, een laagje spot en een laagje haat.quote:
Ik was voor "dat" gegaan, want je zit er compleet naast.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twijfelde nog tussen dat en houd je bek , ik heb gelijk
Ja, staat in de OP. Kom je ook?quote:
Ik denk dat ik even een van de andere aan schiet om een stuk mee te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. als je nou in de buurt zou wonen dan had je mee kunnen rijden
mijn religie staat daar toch compleet los van joh tamme dakhaasquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn hart is na 22 jaar op de koude harde wereldbol ingekapseld in een laagje woede, een laagje spot en een laagje haat.![]()
[..]
Ik was voor "dat" gegaan, want je zit er compleet naast.
Een beetje seks met mannen hebben en liefde voelen. Ik dacht dat je het enkel om de lust te doen was.
op vrije dag .. inderdaad! anders moet de wekker alsnog om half 9.. en das niet uitslapen op een vrije dag.. half 10 is een schappelijkere tijd..quote:
Konbanwaquote:
Misschienquote:
Ik geloof er geen donder van, zoals ik die geruchten over je inwijdingsrituelen heb gehoord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn religie staat daar toch compleet los van joh tamme dakhaas![]()
Is goed barquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op vrije dag .. inderdaad! anders moet de wekker alsnog om half 9.. en das niet uitslapen op een vrije dag.. half 10 is een schappelijkere tijd..
en LL.. jah.. even checken met het thuis front..(weet niet of hij de 24ste vrij heeft.. ) laat het in de loop van volgende week weten ok??
Ik ook niet, ik denk dat ik zo goed als alleen op het werk zitquote:
geen idee wat je van wie hebt gehoord maar ik verzeker je ik heb gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van, zoals ik die geruchten over je inwijdingsrituelen heb gehoord.
ik ben nou toch wel eens benieuwd naar de figuren die hier rondhangen in de FC..quote:
eerst werken, daarna pakjesavondquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat ik zo goed als alleen op het werk zit
Wel lekker rustig, hoop ik, geen gedonder bij de klanten. Dan vind ik het niet erg. Gokje: er gaat een server in rook op, ik voel het gewoon
heel gezellig en hele lieve mensenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben nou toch wel eens benieuwd naar de figuren die hier rondhangen in de FC..
Tuurlijk mag je het vervelend vinden dat je mij niet kentquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey, ik ken je verder niet mag ik dat vervelend vinden
Bewijs het maar en niet zeggen dat God je het gelijk heeft gegeven want dat is een foutief argument; "ontduiking van bewijslast.".quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wat je van wie hebt gehoord maar ik verzeker je ik heb gelijk
Mee eens isquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel gezellig en hele lieve mensen
zit jij in een andere dimensie , waar sinterklaas avond de 24ste december gevierd wordt??quote:
je zit nu met je fallus in je hand hehquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bewijs het maar en niet zeggen dat God je het gelijk heeft gegeven want dat is een foutief argument; "ontduiking van bewijslast.".
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zit nu met je fallus in je hand heh
Ik zei toch niets over de goedheiligman?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zit jij in een andere dimensie , waar sinterklaas avond de 24ste december gevierd wordt??
haantjes gedrag!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.
quote:
dat ik dat wist bewijst dat ik alwetend ben dus je verliest en je hebt nu een slappertquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.
mweh de tekst in combinatie met je UI...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch niets over de goedheiligman?
Dat is gewoon een mindtrick en dat is gemeen. Dat is psychologische oorlogsvoering en dat mag niet, want dat is geen liefde en dus verlies jij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
dat ik dat wist bewijst dat ik alwetend ben dus je verliest en je hebt nu een slappert
Welke UI?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh de tekst in combinatie met je UI...
slap hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mindtrick en dat is gemeen. Dat is psychologische oorlogsvoering en dat mag niet, want dat is geen liefde en dus verlies jij.
Nu ik verloren heb wel ja.quote:
Dat is echt coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
He, ik heb volgens mij nog nooit Cluedo gespeeld.
Geen idee, zie net een reclame en besef me dat ik van de 'ouderwetse' bordspelen die nog nooit gedaan hebquote:
Bedoel je de letters KFC?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Btw, waarom is onze slowchat van titel veranderd?
Omdat de kerstman geen zin had om met ijzel de rendieren spacecake te voeren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Btw, waarom is onze slowchat van titel veranderd?
Ja.quote:
Volgens mij heb ik wat gemist in het vorige topic.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de kerstman geen zin had om met ijzel de rendieren spacecake te voeren.
Is het hele topic al zoquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
Cya later stuart.
En nu maar wachten op een boze MPG, want TT is een piles-stats-verkloter.
Ik vind zulke spellen wel leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapte nooit wat van Cluedo
dat zijn van die strategische spellen en dan kan ik nooit de link leggen
Ik ben dus gewoon te dom
je hebt vast andere kwalitieten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapte nooit wat van Cluedo
dat zijn van die strategische spellen en dan kan ik nooit de link leggen
Ik ben dus gewoon te dom
Vanwege die tag word deze niet opgenomen in de stats?quote:
hihihihihihihihi grappig johquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt vast andere kwalitieten.
Hihi, bewuste spelfout.
Laat je fallus los! Ik pas het straks toch weer aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vanwege die tag word deze niet opgenomen in de stats?
quote:
Dit was meer een vraagje omdat ik het systeem achter de stats niet snapte en niet omdat ik mijn vaardigheid in discussies winnen wou tonen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat je fallus los! Ik pas het straks toch weer aan
Als hij het maar lekker vondquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef PeZu het volgende:
het was de butler met de kandelaar in de bibliotheek
Oh, ik dacht dat je weer tot het oneindige wilde discussieren. Daar is POL voor. Wel leuk om te lezen, mensen die denken dat ze de anderen kunnen overtuigenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit was meer een vraagje omdat ik het systeem achter de stats niet snapte en niet omdat ik mijn vaardigheid in discussies winnen wou tonen.
oeehoeehoeehhquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
Nee schrik maar niet, ik wil je niet verlaten, nee
Er is iets en ik kan er niks aan doen
We komen niets te kort, we hebben alles
Een kind, een huis, een auto en elkaar
Maar weet je lieve schat wat het geval is, ah
Ik zoek iets meer, ik weet alleen niet waar
Is dit alles..
Is dit alles...
Is dit alles wat er is
We zijn nu net een stuk in 13 delen
Aan het einde zijn we allemaal de klos
En leven trouw het leven van zovelen
Ik wil iets meer, ik wil een beetje los
Is dit alles...
Is dit alles...
Is dit alles wat er is
pwaaap pwaaap pwaaahhawaaapquote:
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je weer tot het oneindige wilde discussieren. Daar is POL voor. Wel leuk om te lezen, mensen die denken dat ze de anderen kunnen overtuigen
ja dat doe ik altijd meequote:
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!quote:
Als of ik het anders van jou gewent benquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.![]()
Ik trek alleen graag alle beweringen van bepaalde personen hier in twijfel.
Dan mag ik aannemen dat ik je de 25ste wel zie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!
volgens mij trek je liever ergens anders aan hehquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.![]()
Ik trek alleen graag alle beweringen van bepaalde personen hier in twijfel.
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!
Ik vind het ook jammer dat je niet kuntquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan, maar het is niet anders.
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag ik aannemen dat ik je de 25ste wel zie?
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij trek je liever ergens anders aan heh
ik vind het ook jammer dat je niet kan...-O-quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan, maar het is niet anders.
ik twijfel nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.
[..]
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.
Yup, ik bedoel bij oma jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.
[..]
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.
Ben jij nog nooit in vertwijfeling getrokken door iemand anders? Dan doen de dames het hier toch niet helemaal goed.quote:
nopequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij nog nooit in vertwijfeling getrokken door iemand anders? Dan doen de dames het hier toch niet helemaal goed.
Dat zou ik niet weten dus.quote:
Droevig.quote:
Aan gruwelijk veel meer zaken. Of ik nog misschien bij anderen misschien een hapje en drankje kerst ga doen, wat ik de dagen ervoor heb gedaan, etc.quote:
droevig?quote:
Ik heb de vrije dagen te hard nodig volgend jaar. En ik ben eigenlijk altijd de vrijwilliger met kerst en oudjaarsdag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer dat je niet kan...-O-
pics van de zusjesquote:
Das logischequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aan gruwelijk veel meer zaken. Of ik nog misschien bij anderen misschien een hapje en drankje kerst ga doen, wat ik de dagen ervoor heb gedaan, etc.
Is ook wel logischquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de vrije dagen te hard nodig volgend jaar. En ik ben eigenlijk altijd de vrijwilliger met kerst en oudjaarsdag.
Dat gaan we toch maar even niet doen.quote:
Daar blijven ze bij mij ook nog over zeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gaan we toch maar even niet doen.
februari toch? Geen idee nog, ligt geheel aan de jetlag die ik heb. Vorige keer had ik er een hele ruime week last van. Echt slaaptekort en zombierijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook wel logischMisschien de volgende meet weer
heb ik al gezienquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar blijven ze bij mij ook nog over zeuren
Nee hoor. Geen interessequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ook dat ik een zusje heb als je weet dat dit de gevolgen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
fok nog niet snappenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij wel en de rest die mijn hyves wetenquote:
Om jou te stangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ook dat ik een zusje heb als je weet dat dit de gevolgen zijn.
hyves? daar doe jij niet aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij wel en de rest die mijn hyves weten
[..]
Om jou te stangen
Hyves is voor mensen met een sociaal levenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij wel en de rest die mijn hyves weten
[..]
Van je familie moet je het maar hebben.quote:
Klopt, heb ook wel geteld 7 vriendenquote:
Soms lijkt het er wel op dat ik dat hebquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyves is voor mensen met een sociaal leven
ik heb hyves en feesboek weggegooidquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyves is voor mensen met een sociaal leven
ewwwwwwwww.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, heb ook wel geteld 7 vriendendoe er ook niks aan
[..]
Soms lijkt het er wel op dat ik dat heb
Je hebt je Fok! account nog en wat heb je nog meer nodig online?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb hyves en feesboek weggegooid
twitter, msn en mailquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt je Fok! account nog en wat heb je nog meer nodig online?
Ik begin er niet aan. Ik heb al geen zin om het steeds bij te werken. Ik heb wel een twitter, maar dat is meer voor informatievergaringquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb hyves en feesboek weggegooid
Ik heb het van horen en zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook wel eng hoor
beter stuurt ze nakende pcis door, wat heb je nu aan een verslag op vrijdag avondquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kijk eens, vrouwelijke stagiaire in kwestie is zo lief om het verslag door te sturen.
*noteert pluspuntje*
quote:Toffee & Caramel Sweet Dreams
Caramelijs met slagroomsoesjes en toffeesaus
sweet dreams!
quote:
Ik heb jouw playerskills nog niet, ik begin heel voorzichtig met opbouwen door haar eerst onschuldige dingen naar mij toe te laten mailen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter stuurt ze nakende pcis door, wat heb je nu aan een verslag op vrijdag avond_!
Nu wil ik ook.quote:
Do itquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
Mijn god, wat ben je veranderd, je bent dezelfde niet
Je had zo'n mooie mond vol tanden, daar is niks meer van over
En dan die blik in je ogen, je kijkt wel maar je ziet niets
Ik heb je altijd gemogen, ze vinden je een klootzak
Ik heb wel de hele tijd aan je gedacht tijdens het opeten...quote:
regel dan gewoon gelijk geile camsexquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb jouw playerskills nog niet, ik begin heel voorzichtig met opbouwen door haar eerst onschuldige dingen naar mij toe te laten mailen.
En ik heb er best veel aan, aangezien ik dit onderdeel volgende week al wou afronden.
Zet je cam dan eens aan beer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
regel dan gewoon gelijk geile camsex
ST lieffiepieffiesnoetepetoetje, wat voor tijd zullen we aanhouden voor de meet? ik dacht zelf ergens tussen 12:00-13:00quote:
Goeieavondquote:
staat aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zet je cam dan eens aan beer?
Ja, zoiets?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
ST lieffiepieffiesnoetepetoetje, wat voor tijd zullen we aanhouden voor de meet? ik dacht zelf ergens tussen 12:00-13:00
hoiquote:
zooooo hiiiiiiggggghhhhhhquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
dit is een lied over een plant, een groene plamnt, een mooie plant, een welriekende plant
Het gaat over de Cannabis Sativa Hollandicaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
dit is een lied over een plant, een groene plamnt, een mooie plant, een welriekende plant
steetje?quote:
quote:
*zich probeert voor te stellen hoe Garfield dit zou doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
Even een brie er in gooien. *garfield style
met ovenwanten aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
*zich probeert voor te stellen hoe Garfield dit zou doen
quote:
Garfield en gemakkelijk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat eet toch helemaal niet gemakkelijk?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
*zich probeert voor te stellen hoe Garfield dit zou doen
maar verbrande pootjes is ook niks tenzij je een homofiele verpleger bent natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat eet toch helemaal niet gemakkelijk?
maar brie is niet altijd heul warm natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar verbrande pootjes is ook niks tenzij je een homofiele verpleger bent natuurlijk
Dan wordt het groter en groter en groterquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Net zo goed als Coco
Indonesia Accapulco Colombia
ja ja ja ja jaaaaay
en dan ben jij jaloers op mijn toetje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan met een brie.
Dat iemand dat vrijwillig wil etenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan met een brie.
oehquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dan wordt het groter en groter en groter
En het wordt zelfs nog groter en groter en groter
En het wordt dikker...
maar het moet toch de vervoorwarmde oven inquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar brie is niet altijd heul warm natuurlijk...
Precies mijn mental imagequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan met een brie.
Waarom zou je je brie en bier in de fik steken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb brie, bier en de openhaard aan
Of een geitenkaasje met een beetje honing wikkelen in bacon en dan even de oven in. Pijnboompitjes erbij en je hebt al een gedeelte van een maaltijdsaladequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar het moet toch de vervoorwarmde oven in
ik heb koffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
Dammmm, waarom heb jij daar ook al een open haard?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
Ik heb een fleece-dekentje toastjes en een warme laptopquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
op de kaas na klinkt het heerlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een geitenkaasje met een beetje honing wikkelen in bacon en dan even de oven in. Pijnboompitjes erbij en je hebt al een gedeelte van een maaltijdsalade
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een geitenkaasje met een beetje honing wikkelen in bacon en dan even de oven in. Pijnboompitjes erbij en je hebt al een gedeelte van een maaltijdsalade
een beetje honing wikkelen in bacon?quote:
gesmolten brie is lekkerder en koud bier, het is buiten koud genoegquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je je brie en bier in de fik steken?
Ik eet alles. Levend of dood.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat iemand dat vrijwillig wil eten
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een beetje honing wikkelen in bacon?
Ohjaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Die maakt het zich toch altijd zo gemakkelijk mogelijk?
Apart, dat wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een beetje honing wikkelen in bacon?
En anders steek je gewoon een stoel in de fik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmm, waarom heb jij daar ook al een open haard?
ik zit alleen niet thuisquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmm, waarom heb jij daar ook al een open haard?
quote:
alleen niet thuis en dan bel je mij niet even?quote:
Bij voorleuk niet die stoel die je op dit moment gebruikt ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders steek je gewoon een stoel in de fik.
Kannibalisme doe ik dan weer niet aan. Dus niet alles. Nou ja, misschien ooit in nood, zoals die overlevenden van dat vliegtuigongeluk....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |