quote:
Ik heb jouw playerskills nog niet, ik begin heel voorzichtig met opbouwen door haar eerst onschuldige dingen naar mij toe te laten mailen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter stuurt ze nakende pcis door, wat heb je nu aan een verslag op vrijdag avond_!
Nu wil ik ook.quote:
Do itquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
Mijn god, wat ben je veranderd, je bent dezelfde niet
Je had zo'n mooie mond vol tanden, daar is niks meer van over
En dan die blik in je ogen, je kijkt wel maar je ziet niets
Ik heb je altijd gemogen, ze vinden je een klootzak
Ik heb wel de hele tijd aan je gedacht tijdens het opeten...quote:
regel dan gewoon gelijk geile camsexquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb jouw playerskills nog niet, ik begin heel voorzichtig met opbouwen door haar eerst onschuldige dingen naar mij toe te laten mailen.
En ik heb er best veel aan, aangezien ik dit onderdeel volgende week al wou afronden.
Zet je cam dan eens aan beer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
regel dan gewoon gelijk geile camsex
ST lieffiepieffiesnoetepetoetje, wat voor tijd zullen we aanhouden voor de meet? ik dacht zelf ergens tussen 12:00-13:00quote:
Goeieavondquote:
staat aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zet je cam dan eens aan beer?
Ja, zoiets?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
ST lieffiepieffiesnoetepetoetje, wat voor tijd zullen we aanhouden voor de meet? ik dacht zelf ergens tussen 12:00-13:00
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |