Had ze beter aardbeienjam kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zou ik als knulletje niet voor in de auto gestapt zijn.
Nee, maar jij bent ziek en zielig en daar speel ik dan op inquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zou ik als knulletje niet voor in de auto gestapt zijn.
Stuurt D. maar weer naar biologieles.quote:
Toen heette ik nog donzige woerd.quote:
Ja verdorie, je gaat zeggen dat het goede muziek is maar dat het weer niet is. Je weet niet wat je wilt en dan ga je van mij lange tenen beschuldigen.quote:[..]
ik zeg toch niet dat ik ze haat en dat het kut muziek is, mr lang teen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had ze beter aardbeienjam kunnen gebruiken
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zul je nog versteld van staan
Coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuurt D. maar weer naar biologieles.
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ziek en zielig en daar speel ik dan op in
Hoe gaat je religie heten? Heb je daar al over nagedacht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijn
Hopelijk is de leraar niet Bubba die practica eigenhandig uitvoert.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Over de bloemetjes en bijtjes enzo
Koude kippensoep dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.
Dat is gewoon smerig.quote:
jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe gaat je religie heten? Heb je daar al over nagedacht?
Altijd voorbereid zijn.
Het is een leraresquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk is de leraar niet Bubba die practica eigenhandig uitvoert.
vertelt , niet verteld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijn
Zeggen jij en Nienke het maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat zullen we voor tijd afspreken voor de meet?
Oh, mag ik mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |