Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ze heeft geen paypal...quote:
Eet smakelijk en tot strakkiesquote:
Tijden veranderen net zo als leeftijdquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey! De meesten waren al van de basisschool af toen ik nog moest beginnen.
Mensen uit groep 8 die mensen uit groep 1 serieus nemen zou wel een rel veroorzaken hoor.
Dan maakt ze een account aanquote:
Minderjarig. Volgens mij moet je dat toch koppelen aan creditcard of zo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maakt ze een account aanIk zie het probleem niet
Ik voel me toch niet veilig in deze KSC met al die jagersblikken op me.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tijden veranderen net zo als leeftijd
Nee, bankrekening en minderjarig mag geen account openenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Minderjarig. Volgens mij moet je dat toch koppelen aan creditcard of zo?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me toch niet veilig in deze KSC met al die jagersblikken op me.
Zeg jongetje, pst jongetje... Wil je een snoepje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel en offer me desnoods wel voor je opquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen jager maar een hater.quote:
Wat voor snoepje heb je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg jongetje, pst jongetje... Wil je een snoepje?
quote:
Dan zou ik maar vlug ingrijpen bij Marijke.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel en offer me desnoods wel voor je op
Lekkere snoepjesquote:
quote:
ik viel er van in slaapquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen jager maar een hater.
Overigens, hier spacede ik vroeger regelmatig op. Vooral het midden tot eindstukje.
Daar gebruikte ik het ook voor, naast spacen. Sowieso deed ik het meer om er van ontspannen te worden, aangezien ik normaliter al wat hoger op de spanningsboog scoor.quote:
whehehe of lekker een concertje van pink floyd opzetten en helemaal wegspacenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar gebruikte ik het ook voor. Sowieso deed ik het meer om er van ontspannen te worden, aangezien ik normaliter al wat hoger op de spanningsboog scoor.
Nah, niet voor mij. Iets in zijn stem erger ik me aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehe of lekker een concertje van pink floyd opzetten en helemaal wegspacen
Dus kom maar even hierquote:
*stapt de auto in*quote:
ooh by the way which one is pinkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah, niet voor mij. Iets in zijn stem erger ik me aan.
Meneer Floyd natuurlijk.quote:
Leg hem eens uit? Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij dan niet zo ver he
Een eend kan niet bij de pedalen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Leg hem eens uit? Ik snap hem niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Meneer Floyd natuurlijk.
Ken je deze al?
Ik gok zo dat Marijke rijd als ze me gaat kinderlokken.quote:
ik geloof niet dat trev zijn grap zo ver reiktequote:
minderjarig he? dus pulletjequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet dat trev zijn grap zo ver reikte
Ja, stomme vraag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
meneer floyd![]()
![]()
ja deus, het klinkt goed maar het pakt me totaal niet
Ook geen falende 2cv dan he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Marijke rijd als ze me gaat kinderlokken.
Joehoe lieve lieve dame!quote:
Daar zou ik als knulletje niet voor in de auto gestapt zijn.quote:
ha, graafdiertjequote:
Daar zul je nog versteld van staanquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Te laat, ik heb je al gequot.quote:
kuikentje gewoonquote:
ik zeg toch niet dat ik ze haat en dat het kut muziek is, mr lang teenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, stomme vraag.
En dat doet mijn hartje ergens diep van binnen pijn.
ik vrees zelfs dat nietquote:
Had ze beter aardbeienjam kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zou ik als knulletje niet voor in de auto gestapt zijn.
Nee, maar jij bent ziek en zielig en daar speel ik dan op inquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zou ik als knulletje niet voor in de auto gestapt zijn.
Stuurt D. maar weer naar biologieles.quote:
Toen heette ik nog donzige woerd.quote:
Ja verdorie, je gaat zeggen dat het goede muziek is maar dat het weer niet is. Je weet niet wat je wilt en dan ga je van mij lange tenen beschuldigen.quote:[..]
ik zeg toch niet dat ik ze haat en dat het kut muziek is, mr lang teen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had ze beter aardbeienjam kunnen gebruiken
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zul je nog versteld van staan
Coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuurt D. maar weer naar biologieles.
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ziek en zielig en daar speel ik dan op in
Hoe gaat je religie heten? Heb je daar al over nagedacht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijn
Hopelijk is de leraar niet Bubba die practica eigenhandig uitvoert.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Over de bloemetjes en bijtjes enzo
Koude kippensoep dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.
Dat is gewoon smerig.quote:
jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe gaat je religie heten? Heb je daar al over nagedacht?
Altijd voorbereid zijn.
Het is een leraresquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk is de leraar niet Bubba die practica eigenhandig uitvoert.
vertelt , niet verteld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dag ik versteld ga staan van iets is de dag dat een er vliegend koe voor me landt, zicht ontritst van zijn pak en er een pratende kibbeling uitstapt die me verteld dat hij god is en ik zijn vertegenwoordiger op aarde vanaf dat moment ben en dat hier 100 mensen getuige van zijn
Zeggen jij en Nienke het maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat zullen we voor tijd afspreken voor de meet?
Oh, mag ik mee?quote:
jonguh ik ben de vertegenwoordiger van god op aarde, ik schrijf het zoals ik dat wilquote:
WMZ?quote:
Hoe gaat je wereldomvattende religieuze beweging dan heten?quote:
wat marijke zegtquote:
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen jij en Nienke het maar![]()
Wat marijke zegt.quote:
LIEFDEquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe gaat je wereldomvattende religieuze beweging dan heten?
WPZ! Yquote:
Ja, maar dan moet ik weer de auto uit en dat hebben kinderlokkers niet zo graag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah
Maar je kunt het opwarmen voor je het eet
Schrijffouten is en blijft mijn afdeling en geen God die daar wat aan veranderdquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jonguh ik ben de vertegenwoordiger van god op aarde, ik schrijf het zoals ik dat wil
In de auto snoepjes, thuis kippensoepquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs nu zou ik niet voor kippensoep in de auto stappen. Als he tnaar mij toekomt, graag, maar ik ga niet daarvoor in een auto zitten en dan over drempels rijden en verbrande bovenbeven hebben.
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.quote:
Tja, het is een beetje geven en nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer de auto uit en dat hebben kinderlokkers niet zo graag.
Mag ie daarna de doos uitpakken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de auto snoepjes, thuis kippensoep
Haterquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schrijffouten is en blijft mijn afdeling en geen God die daar wat aan veranderd
Haters haten.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebt
ik twijfelde nog tussen dat en houd je bek , ik heb gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is gewoon een bijzonder homosexuele opmerking van je.
Voel de liefde.quote:
Trev hoeft mij helemaal niet redden als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de auto snoepjes, thuis kippensoep
Gamma?quote:
En de gene die ik daartoe recht heb gegevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was even vergeten dat alleen jij hebt het alleenrecht op stupiditeiten hebt
13.00 dan..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |