ik vind het best hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
het is ook 2 uur rijden vanaf hier..
en om nou al om 10 uur in de auto te zitten op m'n vrije dag..
* Trevland heeft medelijden met Barretje, LIKE NOTquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
Ik vind alles namelijk prima en heb geen kids enzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?
10 uur? Dat is uitslapen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
Tsja.. als je nou in de buurt zou wonen dan had je mee kunnen rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland heeft medelijden met Barretje, LIKE NOT![]()
Als ik compleet met het ov zou gaan dan ben ik bijna 4 uur onderweg met een enkele reis
Mijn hart is na 22 jaar op de koude harde wereldbol ingekapseld in een laagje woede, een laagje spot en een laagje haat.quote:
Ik was voor "dat" gegaan, want je zit er compleet naast.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twijfelde nog tussen dat en houd je bek , ik heb gelijk
Ja, staat in de OP. Kom je ook?quote:
Ik denk dat ik even een van de andere aan schiet om een stuk mee te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. als je nou in de buurt zou wonen dan had je mee kunnen rijden
mijn religie staat daar toch compleet los van joh tamme dakhaasquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn hart is na 22 jaar op de koude harde wereldbol ingekapseld in een laagje woede, een laagje spot en een laagje haat.![]()
[..]
Ik was voor "dat" gegaan, want je zit er compleet naast.
Een beetje seks met mannen hebben en liefde voelen. Ik dacht dat je het enkel om de lust te doen was.
op vrije dag .. inderdaad! anders moet de wekker alsnog om half 9.. en das niet uitslapen op een vrije dag.. half 10 is een schappelijkere tijd..quote:
Konbanwaquote:
Misschienquote:
Ik geloof er geen donder van, zoals ik die geruchten over je inwijdingsrituelen heb gehoord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn religie staat daar toch compleet los van joh tamme dakhaas![]()
Is goed barquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op vrije dag .. inderdaad! anders moet de wekker alsnog om half 9.. en das niet uitslapen op een vrije dag.. half 10 is een schappelijkere tijd..
en LL.. jah.. even checken met het thuis front..(weet niet of hij de 24ste vrij heeft.. ) laat het in de loop van volgende week weten ok??
Ik ook niet, ik denk dat ik zo goed als alleen op het werk zitquote:
geen idee wat je van wie hebt gehoord maar ik verzeker je ik heb gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van, zoals ik die geruchten over je inwijdingsrituelen heb gehoord.
ik ben nou toch wel eens benieuwd naar de figuren die hier rondhangen in de FC..quote:
eerst werken, daarna pakjesavondquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat ik zo goed als alleen op het werk zit
Wel lekker rustig, hoop ik, geen gedonder bij de klanten. Dan vind ik het niet erg. Gokje: er gaat een server in rook op, ik voel het gewoon
heel gezellig en hele lieve mensenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben nou toch wel eens benieuwd naar de figuren die hier rondhangen in de FC..
Tuurlijk mag je het vervelend vinden dat je mij niet kentquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey, ik ken je verder niet mag ik dat vervelend vinden
Bewijs het maar en niet zeggen dat God je het gelijk heeft gegeven want dat is een foutief argument; "ontduiking van bewijslast.".quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wat je van wie hebt gehoord maar ik verzeker je ik heb gelijk
Mee eens isquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel gezellig en hele lieve mensen
zit jij in een andere dimensie , waar sinterklaas avond de 24ste december gevierd wordt??quote:
je zit nu met je fallus in je hand hehquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bewijs het maar en niet zeggen dat God je het gelijk heeft gegeven want dat is een foutief argument; "ontduiking van bewijslast.".
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zit nu met je fallus in je hand heh
Ik zei toch niets over de goedheiligman?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zit jij in een andere dimensie , waar sinterklaas avond de 24ste december gevierd wordt??
haantjes gedrag!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.
quote:
dat ik dat wist bewijst dat ik alwetend ben dus je verliest en je hebt nu een slappertquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.
mweh de tekst in combinatie met je UI...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch niets over de goedheiligman?
Dat is gewoon een mindtrick en dat is gemeen. Dat is psychologische oorlogsvoering en dat mag niet, want dat is geen liefde en dus verlies jij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
dat ik dat wist bewijst dat ik alwetend ben dus je verliest en je hebt nu een slappert
Welke UI?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh de tekst in combinatie met je UI...
slap hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mindtrick en dat is gemeen. Dat is psychologische oorlogsvoering en dat mag niet, want dat is geen liefde en dus verlies jij.
Nu ik verloren heb wel ja.quote:
Dat is echt coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
He, ik heb volgens mij nog nooit Cluedo gespeeld.
Geen idee, zie net een reclame en besef me dat ik van de 'ouderwetse' bordspelen die nog nooit gedaan hebquote:
Bedoel je de letters KFC?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Btw, waarom is onze slowchat van titel veranderd?
Omdat de kerstman geen zin had om met ijzel de rendieren spacecake te voeren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Btw, waarom is onze slowchat van titel veranderd?
Ja.quote:
Volgens mij heb ik wat gemist in het vorige topic.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de kerstman geen zin had om met ijzel de rendieren spacecake te voeren.
Is het hele topic al zoquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
Cya later stuart.
En nu maar wachten op een boze MPG, want TT is een piles-stats-verkloter.
Ik vind zulke spellen wel leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapte nooit wat van Cluedo
dat zijn van die strategische spellen en dan kan ik nooit de link leggen
Ik ben dus gewoon te dom
je hebt vast andere kwalitieten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapte nooit wat van Cluedo
dat zijn van die strategische spellen en dan kan ik nooit de link leggen
Ik ben dus gewoon te dom
Vanwege die tag word deze niet opgenomen in de stats?quote:
hihihihihihihihi grappig johquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt vast andere kwalitieten.
Hihi, bewuste spelfout.
Laat je fallus los! Ik pas het straks toch weer aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vanwege die tag word deze niet opgenomen in de stats?
quote:
Dit was meer een vraagje omdat ik het systeem achter de stats niet snapte en niet omdat ik mijn vaardigheid in discussies winnen wou tonen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat je fallus los! Ik pas het straks toch weer aan
Als hij het maar lekker vondquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef PeZu het volgende:
het was de butler met de kandelaar in de bibliotheek
Oh, ik dacht dat je weer tot het oneindige wilde discussieren. Daar is POL voor. Wel leuk om te lezen, mensen die denken dat ze de anderen kunnen overtuigenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit was meer een vraagje omdat ik het systeem achter de stats niet snapte en niet omdat ik mijn vaardigheid in discussies winnen wou tonen.
oeehoeehoeehhquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
Nee schrik maar niet, ik wil je niet verlaten, nee
Er is iets en ik kan er niks aan doen
We komen niets te kort, we hebben alles
Een kind, een huis, een auto en elkaar
Maar weet je lieve schat wat het geval is, ah
Ik zoek iets meer, ik weet alleen niet waar
Is dit alles..
Is dit alles...
Is dit alles wat er is
We zijn nu net een stuk in 13 delen
Aan het einde zijn we allemaal de klos
En leven trouw het leven van zovelen
Ik wil iets meer, ik wil een beetje los
Is dit alles...
Is dit alles...
Is dit alles wat er is
pwaaap pwaaap pwaaahhawaaapquote:
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je weer tot het oneindige wilde discussieren. Daar is POL voor. Wel leuk om te lezen, mensen die denken dat ze de anderen kunnen overtuigen
ja dat doe ik altijd meequote:
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!quote:
Als of ik het anders van jou gewent benquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.![]()
Ik trek alleen graag alle beweringen van bepaalde personen hier in twijfel.
Dan mag ik aannemen dat ik je de 25ste wel zie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!
volgens mij trek je liever ergens anders aan hehquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.![]()
Ik trek alleen graag alle beweringen van bepaalde personen hier in twijfel.
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!
Ik vind het ook jammer dat je niet kuntquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan, maar het is niet anders.
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag ik aannemen dat ik je de 25ste wel zie?
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij trek je liever ergens anders aan heh
ik vind het ook jammer dat je niet kan...-O-quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan, maar het is niet anders.
ik twijfel nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.
[..]
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.
Yup, ik bedoel bij oma jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.
[..]
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.
Ben jij nog nooit in vertwijfeling getrokken door iemand anders? Dan doen de dames het hier toch niet helemaal goed.quote:
nopequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij nog nooit in vertwijfeling getrokken door iemand anders? Dan doen de dames het hier toch niet helemaal goed.
Dat zou ik niet weten dus.quote:
Droevig.quote:
Aan gruwelijk veel meer zaken. Of ik nog misschien bij anderen misschien een hapje en drankje kerst ga doen, wat ik de dagen ervoor heb gedaan, etc.quote:
droevig?quote:
Ik heb de vrije dagen te hard nodig volgend jaar. En ik ben eigenlijk altijd de vrijwilliger met kerst en oudjaarsdag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer dat je niet kan...-O-
pics van de zusjesquote:
Das logischequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aan gruwelijk veel meer zaken. Of ik nog misschien bij anderen misschien een hapje en drankje kerst ga doen, wat ik de dagen ervoor heb gedaan, etc.
Is ook wel logischquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de vrije dagen te hard nodig volgend jaar. En ik ben eigenlijk altijd de vrijwilliger met kerst en oudjaarsdag.
Dat gaan we toch maar even niet doen.quote:
Daar blijven ze bij mij ook nog over zeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gaan we toch maar even niet doen.
februari toch? Geen idee nog, ligt geheel aan de jetlag die ik heb. Vorige keer had ik er een hele ruime week last van. Echt slaaptekort en zombierijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook wel logischMisschien de volgende meet weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |