Ik ook niet, ik denk dat ik zo goed als alleen op het werk zitquote:
geen idee wat je van wie hebt gehoord maar ik verzeker je ik heb gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van, zoals ik die geruchten over je inwijdingsrituelen heb gehoord.
ik ben nou toch wel eens benieuwd naar de figuren die hier rondhangen in de FC..quote:
eerst werken, daarna pakjesavondquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat ik zo goed als alleen op het werk zit
Wel lekker rustig, hoop ik, geen gedonder bij de klanten. Dan vind ik het niet erg. Gokje: er gaat een server in rook op, ik voel het gewoon
heel gezellig en hele lieve mensenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben nou toch wel eens benieuwd naar de figuren die hier rondhangen in de FC..
Tuurlijk mag je het vervelend vinden dat je mij niet kentquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey, ik ken je verder niet mag ik dat vervelend vinden
Bewijs het maar en niet zeggen dat God je het gelijk heeft gegeven want dat is een foutief argument; "ontduiking van bewijslast.".quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wat je van wie hebt gehoord maar ik verzeker je ik heb gelijk
Mee eens isquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel gezellig en hele lieve mensen
zit jij in een andere dimensie , waar sinterklaas avond de 24ste december gevierd wordt??quote:
je zit nu met je fallus in je hand hehquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bewijs het maar en niet zeggen dat God je het gelijk heeft gegeven want dat is een foutief argument; "ontduiking van bewijslast.".
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zit nu met je fallus in je hand heh
Ik zei toch niets over de goedheiligman?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zit jij in een andere dimensie , waar sinterklaas avond de 24ste december gevierd wordt??
haantjes gedrag!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.
quote:
dat ik dat wist bewijst dat ik alwetend ben dus je verliest en je hebt nu een slappertquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Altijd als ik een argument aan het winnen ben.
mweh de tekst in combinatie met je UI...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch niets over de goedheiligman?
Dat is gewoon een mindtrick en dat is gemeen. Dat is psychologische oorlogsvoering en dat mag niet, want dat is geen liefde en dus verlies jij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
dat ik dat wist bewijst dat ik alwetend ben dus je verliest en je hebt nu een slappert
Welke UI?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh de tekst in combinatie met je UI...
slap hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mindtrick en dat is gemeen. Dat is psychologische oorlogsvoering en dat mag niet, want dat is geen liefde en dus verlies jij.
Nu ik verloren heb wel ja.quote:
Dat is echt coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
He, ik heb volgens mij nog nooit Cluedo gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |