Maar je bent er wel van je volle zak afgekomen en je hebt naar een grote doos gegraaidquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en ik ben ook niet blijven slapen op die meet,
Toen ik wel zwanger was vond ik ze nog steeds smerigquote:
Wat vrat je dan? Haring met slagroom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen ik wel zwanger was vond ik ze nog steeds smerig
quote:
Kiwi'squote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee![]()
mandarijntjes![]()
tot week 20 dan..daarna at ik niet zo heel veel meer
ik ook en ik ben boos...quote:
ik ben niet boosquote:
gruwelijk, voor een tender die we toch niet gaan krijgen, moet ik nog een last minute wijziging doen... daar gaat mijn vroege weekendquote:
Maar niet die van pgr!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je bent er wel van je volle zak afgekomen en je hebt naar een grote doos gegraaid...
Omdat de fabrikanten anders niets verkopen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
waarom is al dat kerst-eten nou zo lekker
Ik lees: gruwelijk, onzinnige last minute wijziging, geen vroeg weekend, veel werkquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gruwelijk, voor een tender die we toch niet gaan krijgen, moet ik nog een last minute wijziging doen... daar gaat mijn vroege weekend
![]()
![]()
![]()
was dat het enige maar... nu open ik mn planning... is de file corrupt geraakt en kan ik alles weer gaan aanpassen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de fabrikanten anders niets verkopen.
Een ijsrots?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
ik doe niks meerbehalve eten koken dan
![]()
Had ik me heel slim richting de bank gedweild, kon ik mooieven uitrusten.... Niet he?!dingdong, de deurbel... Sander met een ijsrots or whatever
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
zit je lekker aan het water, schat?
goed gelezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lees: gruwelijk, onzinnige last minute wijziging, geen vroeg weekend, veel werk![]()
Balen man
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Bij Gamma hebben ze een treinset, inclusief spoor, voor in de kerstboom
Een Shinkansen onder de boom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wist wel dat ik een boom moest hebben!!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Geeft niet, ik snap er alleen niets vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed gelezensorry zit een beetje vast in jargon hier...
idd balen, maar ja moet het ermee doen hea...
Ja, lach maar, sommigen hier vinden dat vast geweldigquote:
Bijna! Hij lijkt er niet op en is voor IN de boom. Er IN!quote:
Ze hebben er zeker ook nog een schaaltje bitterballen bij geregeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
Nog een meeting, godskolere, waarom op vrijdagmiddag
Het kreng kost alleen wel 34,95quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef Fha het volgende:
Ik wist wel dat ik een boom moest hebben!!!
quote:
En daar ging mijn thee over mezelf heenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ze hebben er zeker ook nog een schaaltje bitterballen bij geregeld
Jeumigquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Het kreng kost alleen wel 34,95![]()
Die voor onder de boom is maar 7,99
Ik heb mijn woonkamer er van de week voor omgegooidquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Fha het volgende:
[..]
JeumigNouja ik heb toch geen plek voor een boom dus dat scheelt weer
oja en het mag niet van Henry (een boom) maar dat is opzich niet iets waar ik rekening mee hou
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wel tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn woonkamer er van de week voor omgegooid
Bij mij kan de boom precies tussen de cd-kast en de bank staan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn woonkamer er van de week voor omgegooid
Toch niet met vieze natte voeten enzo hequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mja of een ijs-schots![]()
Nou de jongens zijn nu binnen (vriendje van Sander)
Ik heb van die katten die dan denken: EEN BOOOOM! IN de woonkamer! Fuck die kattenbakquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Fha het volgende:
JeumigNouja ik heb toch geen plek voor een boom dus dat scheelt weer
oja en het mag niet van Henry (een boom) maar dat is opzich niet iets waar ik rekening mee hou
Een colatruck dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In een kerstboom hoort geen trein.
De kat van mijn ouders geeft de boom alleen kopjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch niet met vieze natte voeten enzo he
[..]
Ik heb van die katten die dan denken: EEN BOOOOM! IN de woonkamer! Fuck die kattenbak
Maakt niet uit, ik snap het ook maar half...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik snap er alleen niets van
Helemaal fijn jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb van die katten die dan denken: EEN BOOOOM! IN de woonkamer! Fuck die kattenbak
nee schoenen uit en broekspijpen opgeroldquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch niet met vieze natte voeten enzo he
[..]
Die doet vast: bansaiiiiiiii *met vier poten tegelijk als flying squirrel de boom inquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
Helemaal fijn jamijn vorige kat ging altijd water drinken van de boom
![]()
Geen idee wat bolle zou doen eigenlijkEr in klimmen gok ik en dan heel onschuldig zijn als ik thuis kom en alles ligt aan gort
En dan een heleboel foto's van maken en dan naar mij sturen en dan plak ik ze op de muur en dan heb ik alsnog een boomquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Onze kerstboom gaan we de 17e halen, zodat met J's verjaardag de boom staat
En natuurlijk ook met de meet
En ondertussen schrijf ik kerstkaartjes
Dat liedje staat gewoon op mijn kerst mp3-cd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Holidays are coming. Holidays are coming
Hihihihi preciesquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
Die doet vast: bansaiiiiiiii *met vier poten tegelijk als flying squirrel de boom in
(die vervolgens omvalt door het overweldigende gewicht van de leukste kerstboomversiering OOIT)
* LovelyLady zingt mee... Alwwwaaayyss coocoocolaaaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Het lijkt verdorie wel alsof je het goed voor elkaar hebt, schoon huis, spelende kindertjes, kerstkaartjes aan het schrijven...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
nee schoenen uit en broekspijpen opgeroldIk heb toch niet voor katsekut gedweild
Onze kerstboom gaan we de 17e halen, zodat met J's verjaardag de boom staat
En natuurlijk ook met de meet
En ondertussen schrijf ik kerstkaartjes
Jij lijkt steeds zo op DMquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Met zo'n lachje:quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihihi preciesHij wilde gewoon de mooiste piek ooit zijn
![]()
Eigenlijk moet ik glitter mascara kopen voor in zijn snorharen en wimpersquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
Met zo'n lachje:voor het glitter-effect
Vergeet zijn staart nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik glitter mascara kopen voor in zijn snorharen en wimpers![]()
Maar ik ben bang dat hij dan de hele dag rondjes om zichzelf gaat draaienquote:
Dat zei ik ook al in de vorige!!!quote:
goed idee... ga hier iedereen maar eens voorzien...quote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in de vorige!!!En toen maakte hij een gemeen grapje over mij scherp houden op mijn vrije dag
Ik wil helemaal niet scherp zijn op mijn vrije dag
In je UIquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, waar zit hem de gelijkenis?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in de vorige!!!En toen maakte hij een gemeen grapje over mij scherp houden op mijn vrije dag
Ik wil helemaal niet scherp zijn op mijn vrije dag
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
Hou je vast hoor.... : MORGEN EN ZONDAG OOKquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een soortgelijke UI gehad?
* suikertaartje flikkert van haar stoelquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Hou je vast hoor.... : MORGEN EN ZONDAG OOKwoaaaaaaah
![]()
![]()
Dat was dus ook mijn reactie vorige weekquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje flikkert van haar stoel
* MPG vangt suikertaartje opquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje flikkert van haar stoel
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen die het verhaal van Joses en Maria kennen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen die het verhaal van Joses en Maria kennen
of Piswingsquote:
Nee, dat zegt hij nou nooitquote:
Je snapt dat ik je nu gewoon keihard uitlach heh?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:41 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik speciaal naar kantoor gereden om daar gaan te werken........
Werk ik eens aan een echt bureau![]()
Met veel ruimte om mijn toetsenbord heen![]()
![]()
Flikker ik als eerste een glas cola om
![]()
pwnquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:41 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik speciaal naar kantoor gereden om daar gaan te werken........
Werk ik eens aan een echt bureau![]()
Met veel ruimte om mijn toetsenbord heen![]()
![]()
Flikker ik als eerste een glas cola om
![]()
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |