Ik zou je wel willen helpenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar anders komt het er niet van
Ik moet vandaag ook nog boven stofzuigen
en de badkamer moet nog
en en en
Oke, spreek je later welquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga nu nar huis. Heel jammer voor mijn cijfer moment, maar ik heb mn aantekeningen niet, dus goed zal het niet worden, en ik ben zo moe dat ik het niet trek en geen concentratie heb.
Hoezo?
We hebben hier van die standaard pickwick, eaarl grey, dan wil je wel iets met suikerquote:
Das lief, maar echt niet nodig... anders schuif ik het wel weer door naar zondag en maandag is er ook nog een dag, of dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdagquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, als mn hoofd niet letterlijk tolde van vermoeidheid.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef MPG het volgende:
Ik denk dat PeZu een bepaald plekje bedoelde...
ik zei bepaald![]()
Dan wil ik nog geen suikerquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Pheno het volgende:
We hebben hier van die standaard pickwick, eaarl grey, dan wil je wel iets met suiker
Maar nu dus de lunch even compenseren
Zo doe ik het welquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Das lief, maar echt niet nodig... anders schuif ik het wel weer door naar zondag en maandag is er ook nog een dag, of dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag
reminds me dat mijn schoonmaakster nog moet komen een dezer dagenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das lief, maar echt niet nodig... anders schuif ik het wel weer door naar zondag en maandag is er ook nog een dag, of dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag
Hmmmm en zo stapelt alleen maar op enzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach dat is het leven van een saaie huismutsquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmmm en zo stapelt alleen maar op enzo
Okee ik ben weg
Zonder suiker FTW.quote:
Zeker ook een broodje kroket op?quote:
Of je wacht tot de 24e en dan zet je iedereen aan het werk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Zo doe ik het wel![]()
Resultaat: chaos
Dat zou een beste stunt zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of je wacht tot de 24e en dan zet je iedereen aan het werk.
Mwa, ik ben keihard aan het schoonmaken, dus eigenlijk ben ik nu alleen maar heel erg moe aan het worden hahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaatje![]()
![]()
![]()
Al een beetje bijgekomen?
Zwanger, 100% zeker. Over een week krijg je een enorme behoefte om augurken te etenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik krijg de laatste tijd op een of andere manier niks door mij strot heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |