Zodra ik iets af heb, maar ik kom er niet uit. Want ik ben mn aantekeningen kwijtquote:
En je hebt er zoveel moeite voor gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodra ik iets af heb, maar ik kom er niet uit. Want ik ben mn aantekeningen kwijtEn het is voor een cijfer. Maar ik heb me er al bij neergelegd, dat ik dit semester gigantisch verneukt heb.
Pas de laatste 4 weken echt heel veelquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En je hebt er zoveel moeite voor gedaan
minimeetquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas de laatste 4 weken echt heel veelMaar niet genoeg, mijn eigen fout, moet de consequenties maar mee leven.
het gaat bagger daarom ben ik er weinigquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pezu![]()
we mistte je al... hoe is het?
quote:
Doe ik, ik heb nu de motivatie, die eerst echt echt ontbrakquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Maar ga door en zet je schouders erachter
PeZuquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat bagger daarom ben ik er weinig![]()
![]()
hoi lallemaal
Maar het begin is erquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:30 schreef Fha het volgende:
Pff.. Alleen de slaapkamer is nog maar klaar, maar ik heb nu al geen zin meer om de rest van het huis schoon te maken
Langharig werkschuw tuigquote:
Dat wel jaquote:
Hey Pezuquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat bagger daarom ben ik er weinig![]()
![]()
hoi lallemaal
Gehakte ballen lijkt me pijnlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
En lekker pauzemet schnitzels en gehakt ballen
Don't. Broodjes kroket zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een broodje kroket op
Ik voel me slecht.
Ik hoorde mijn naam...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
School en dat doet MSN op een of andere manier het nietSchijtirritant als je moet emailen.
[..]
GezelligRZ zag ik ook al eens
[..]
Kort gezegd: Ik was beetje lullig bezig, omdat ik in tijdstress zat.![]()
Heb hier wel een mesje liggen waar mee ik kan hakkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Gehakte ballen lijkt me pijnlijk...
Gehaktballen daarentegen
+1 voor de correct gespelde schnitzels.
Wel kwekkeboom toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een broodje kroket op
Ik voel me slecht.
Ik moet afvallenquote:
Dat wel, als je slecht gaat, dan met stijl.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wel, als je slecht gaat, dan met stijl.
In dat geval:quote:
flipsquote:
Delen met mij!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval:
Foei. Je had dat broodje kroket aan mij moeten geven.
friemelquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
uitspraak is volgende week![]()
maar heb er weinig vertrouwen in
Kan niet, ik moet schoonmakenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
Kom maar hier heen, staat een vleeskraam
Een wattes?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, staat een vleeskraam
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ben moe, dan ben ik bijdehand of hinderlijk
Volgens mij heeft ze zelfs twee goeie puntenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |