Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zwanger, 100% zeker. Over een week krijg je een enorme behoefte om augurken te eten
alleen als je zwanger bent van phenoquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Krijg ik een ook een kleine pinguin net zoals Marijke?
Niet dat ik weet en ik ben ook niet blijven slapen op die meet,quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je zwanger bent van pheno
pinguinquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zwanger, 100% zeker. Over een week krijg je een enorme behoefte om augurken te eten
kom je bij mij op de koffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
Nou, qua werk ben ik er bijna doorheen voor deze week. Volgende week maar naar Appiedoorn.
Dat laatste zegt niks. Je hoeft niet perse te blijven slapen om iemand zwanger te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en ik ben ook niet blijven slapen op die meet,
Ik was ook niet dronken. Bij gebrek aan bier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niks. Je hoeft niet perse te blijven slapen om iemand zwanger te maken.
Maar dat drink ik dus niet, er was wel bier aanwezig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was ook niet dronken. Bij gebrek aan bier.
Koeleman Viertelquote:
Is ook geen noodzaak. Zin in seks en een stil plekje is voldoende.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was ook niet dronken. Bij gebrek aan bier.
Maar dan had ik het gewetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is ook geen noodzaak. Zin in seks en een stil plekje is voldoende.
Ja, je kunt wel zo schamper lachen, maar over een maand of wat komt de bevalling en dat wordt pijnlijk.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel zo schamper lachen, maar over een maand of wat komt de bevalling en dat wordt pijnlijk.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel zo schamper lachen, maar over een maand of wat komt de bevalling en dat wordt pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |