Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weekend
workaholicending up like this
(check vooral die mok
)
[ afbeelding ]
Hoezo? Hebben zoveel mensen een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen!
De OP moet wel ge-update worden volgens mij, qua UI's.
Ik welquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
hoezo ?Ik zie toch geen UI's
.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen!
Nee, alleen mijn ubersneeuwige...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben zoveel mensen een nieuwe dan?
Ja, dat ken ik wel. Dat is de zondagnachtquote:
Welnee, ik rook nietquote:
Neh, tijdelijke feest-UIs hoeven er wmb niet inquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen!
Precies, over 3 weken mogen ze er weer uit dan... alleen die van Pheno staat er nu bij, omdat hij zo leuk isquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh, tijdelijke feest-UIs hoeven er wmb niet in.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, over 3 weken mogen ze er weer uit dan... alleen die van Pheno staat er nu bij, omdat hij zo leuk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
OK.... i'll tryquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Kan een van jullie dit nog even in de OP zetten:
24 december:![]()
Lunch-Meet bij Lovelylady voor aanmeldingen of meer info, pm Lovelylady
Staat in ieder geval in de wiki voor de volgende KSCquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Donequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Hoorn toch??quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Je weet dat ik deze pas hequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Jij gaat voor ons een uitgebreide lunch maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Dat zal de broer van Bokito vast waarderenquote:
ik ga over mijn nek van banaan. Dus ik zeg doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zal de broer van Bokito vast waarderen.
El Presidentequote:
Flipjeeequote:
Hoooi MPGquote:
Post jij ook al hierquote:
FERRARIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoooi MPG![]()
[..]
Post jij ook al hier![]()
[..]
FERRARIGeeft niet johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ben je nu?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FERRARISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Meat?quote:
School en dat doet MSN op een of andere manier het nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft niet joh![]()
Waar ben je nu?
Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]Kort gezegd: Ik was beetje lullig bezig, omdat ik in tijdstress zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ok, wanneer ben je klaar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
School en dat doet MSN op een of andere manier het nietSchijtirritant als je moet emailen.
[..]
GezelligRZ zag ik ook al eens
[..]
Kort gezegd: Ik was beetje lullig bezig, omdat ik in tijdstress zat.![]()
Zodra ik iets af heb, maar ik kom er niet uit. Want ik ben mn aantekeningen kwijtquote:
En je hebt er zoveel moeite voor gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodra ik iets af heb, maar ik kom er niet uit. Want ik ben mn aantekeningen kwijtEn het is voor een cijfer. Maar ik heb me er al bij neergelegd, dat ik dit semester gigantisch verneukt heb.
Pas de laatste 4 weken echt heel veelquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En je hebt er zoveel moeite voor gedaan
minimeetquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas de laatste 4 weken echt heel veelMaar niet genoeg, mijn eigen fout, moet de consequenties maar mee leven.
het gaat bagger daarom ben ik er weinigquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pezu![]()
we mistte je al... hoe is het?
quote:
Doe ik, ik heb nu de motivatie, die eerst echt echt ontbrakquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Maar ga door en zet je schouders erachter
PeZuquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat bagger daarom ben ik er weinig![]()
![]()
hoi lallemaal
Maar het begin is erquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:30 schreef Fha het volgende:
Pff.. Alleen de slaapkamer is nog maar klaar, maar ik heb nu al geen zin meer om de rest van het huis schoon te maken
Langharig werkschuw tuigquote:
Dat wel jaquote:
Hey Pezuquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat bagger daarom ben ik er weinig![]()
![]()
hoi lallemaal
Gehakte ballen lijkt me pijnlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
En lekker pauzemet schnitzels en gehakt ballen
Don't. Broodjes kroket zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een broodje kroket op
Ik voel me slecht.
Ik hoorde mijn naam...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
School en dat doet MSN op een of andere manier het nietSchijtirritant als je moet emailen.
[..]
GezelligRZ zag ik ook al eens
[..]
Kort gezegd: Ik was beetje lullig bezig, omdat ik in tijdstress zat.![]()
Heb hier wel een mesje liggen waar mee ik kan hakkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Gehakte ballen lijkt me pijnlijk...
Gehaktballen daarentegen
+1 voor de correct gespelde schnitzels.
Wel kwekkeboom toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een broodje kroket op
Ik voel me slecht.
Ik moet afvallenquote:
Dat wel, als je slecht gaat, dan met stijl.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wel, als je slecht gaat, dan met stijl.
In dat geval:quote:
flipsquote:
Delen met mij!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval:
Foei. Je had dat broodje kroket aan mij moeten geven.
friemelquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
uitspraak is volgende week![]()
maar heb er weinig vertrouwen in
Kan niet, ik moet schoonmakenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
Kom maar hier heen, staat een vleeskraam
Een wattes?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, staat een vleeskraam
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ben moe, dan ben ik bijdehand of hinderlijk
Volgens mij heeft ze zelfs twee goeie puntenquote:
oh kan iemand mij de menukaart mailen?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zelfs twee goeie punten![]()
![]()
...
- Brood met banaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh kan iemand mij de menukaart mailen?
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
...
uitspraak over ???quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
uitspraak is volgende week![]()
maar heb er weinig vertrouwen in
PeZuquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef PeZu het volgende:
ik ga weer naar bed, staren naar een scherm werkt niet![]()
doei dames![]()
heren![]()
Ik heb haar nog nooit gezien dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
...
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
een factuur die ik niet wil betalen omdat er niets is geleverd.quote:
slaap ze pezuquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef PeZu het volgende:
ik ga weer naar bed, staren naar een scherm werkt niet![]()
doei dames![]()
heren![]()
Schattepatatjequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeb![]()
![]()
Heb je goed geslapen beeb?
geen thee?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
*de rest van de dag op water en brood gaat.
kusje op alles dat zeer doetquote:
Mooizoquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
![]()
JaHeel lekker geslapen
Jij?
nou ehm ermquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op alles dat zeer doet
Alles allesquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op alles dat zeer doet
Joh. Niet eens een snickers ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
Mooizo
Ik heb prima geslapen, alleen wat kort. Nu zit ik lekker te lunchen, met kip-tandoorisoep, een frikandel, boterhammetjes, en sterke koffie.
behalve als dat ook zeer doetquote:
Breng me nou niet op ideeėnquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh. Niet eens een snickers ofzo?
ik denk dat je een andere dat bedoeld dan ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als dat ook zeer doet
kusje op je rugquote:
Zonder suiker dan!quote:
met dat bedoelde ik kusjes geven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat je een andere dat bedoeld dan ik
niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je rug![]()
wat is er gebeurd?
ja ja dat bedoelde ik en jij niet maar je breit een leuk eind aan zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met dat bedoelde ik kusjes geven.
dus: kusje op alles dat zeer doet, behalve als kusjes krijgen ook zeer doet
hou daar dan eens mee opquote:
Ik had lauwe koffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik ga de waterkoker zo maar eens aanslingeren.
Fhaaaaaaaaaaaaaaaatjequote:
dat bedoelde ik ECHTquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef PeZu het volgende:
ja ja dat bedoelde ik en jij niet maar je breit een leuk eind aan zo
ik volg het niet mneerquote:
ja maar anders komt het er niet vanquote:
Ik ga nu nar huis. Heel jammer voor mijn cijfer moment, maar ik heb mn aantekeningen niet, dus goed zal het niet worden, en ik ben zo moe dat ik het niet trek en geen concentratie heb.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flipsebips moet je nog veel werk doen vandaag?
Ik denk dat PeZu een bepaald plekje bedoeldequote:
daarom ging je ook naar bedquote:
oh nouhouquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar anders komt het er niet van
Ik moet vandaag ook nog boven stofzuigen
en de badkamer moet nog
en en en
Ik zou je wel willen helpenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar anders komt het er niet van
Ik moet vandaag ook nog boven stofzuigen
en de badkamer moet nog
en en en
Oke, spreek je later welquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga nu nar huis. Heel jammer voor mijn cijfer moment, maar ik heb mn aantekeningen niet, dus goed zal het niet worden, en ik ben zo moe dat ik het niet trek en geen concentratie heb.
Hoezo?
We hebben hier van die standaard pickwick, eaarl grey, dan wil je wel iets met suikerquote:
Das lief, maar echt niet nodig... anders schuif ik het wel weer door naar zondag en maandag is er ook nog een dag, of dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdagquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, als mn hoofd niet letterlijk tolde van vermoeidheid.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef MPG het volgende:
Ik denk dat PeZu een bepaald plekje bedoelde...
ik zei bepaald![]()
Dan wil ik nog geen suikerquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Pheno het volgende:
We hebben hier van die standaard pickwick, eaarl grey, dan wil je wel iets met suiker
Maar nu dus de lunch even compenseren
Zo doe ik het welquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Das lief, maar echt niet nodig... anders schuif ik het wel weer door naar zondag en maandag is er ook nog een dag, of dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag
reminds me dat mijn schoonmaakster nog moet komen een dezer dagenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das lief, maar echt niet nodig... anders schuif ik het wel weer door naar zondag en maandag is er ook nog een dag, of dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag
Hmmmm en zo stapelt alleen maar op enzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach dat is het leven van een saaie huismutsquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmmm en zo stapelt alleen maar op enzo
Okee ik ben weg
Zonder suiker FTW.quote:
Zeker ook een broodje kroket op?quote:
Of je wacht tot de 24e en dan zet je iedereen aan het werk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Zo doe ik het wel![]()
Resultaat: chaos
Dat zou een beste stunt zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of je wacht tot de 24e en dan zet je iedereen aan het werk.
Mwa, ik ben keihard aan het schoonmaken, dus eigenlijk ben ik nu alleen maar heel erg moe aan het worden hahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaatje![]()
![]()
![]()
Al een beetje bijgekomen?
Zwanger, 100% zeker. Over een week krijg je een enorme behoefte om augurken te etenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik krijg de laatste tijd op een of andere manier niks door mij strot heen.
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zwanger, 100% zeker. Over een week krijg je een enorme behoefte om augurken te eten
alleen als je zwanger bent van phenoquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Krijg ik een ook een kleine pinguin net zoals Marijke?
Niet dat ik weet en ik ben ook niet blijven slapen op die meet,quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je zwanger bent van pheno
pinguinquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zwanger, 100% zeker. Over een week krijg je een enorme behoefte om augurken te eten
kom je bij mij op de koffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
Nou, qua werk ben ik er bijna doorheen voor deze week. Volgende week maar naar Appiedoorn.
Dat laatste zegt niks. Je hoeft niet perse te blijven slapen om iemand zwanger te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en ik ben ook niet blijven slapen op die meet,
Ik was ook niet dronken. Bij gebrek aan bier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niks. Je hoeft niet perse te blijven slapen om iemand zwanger te maken.
Maar dat drink ik dus niet, er was wel bier aanwezig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was ook niet dronken. Bij gebrek aan bier.
Koeleman Viertelquote:
Is ook geen noodzaak. Zin in seks en een stil plekje is voldoende.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was ook niet dronken. Bij gebrek aan bier.
Maar dan had ik het gewetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is ook geen noodzaak. Zin in seks en een stil plekje is voldoende.
Ja, je kunt wel zo schamper lachen, maar over een maand of wat komt de bevalling en dat wordt pijnlijk.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel zo schamper lachen, maar over een maand of wat komt de bevalling en dat wordt pijnlijk.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel zo schamper lachen, maar over een maand of wat komt de bevalling en dat wordt pijnlijk.
Spamquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn site is ook weer geupdate en klaar voor het nieuwe seizoen![]()
http://www.kartonnendooszeeland.nl/
November staat er nog inquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn site is ook weer geupdate en klaar voor het nieuwe seizoen![]()
http://www.hetschuurkezeeland.nl/
Maar je bent er wel van je volle zak afgekomen en je hebt naar een grote doos gegraaidquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en ik ben ook niet blijven slapen op die meet,
Toen ik wel zwanger was vond ik ze nog steeds smerigquote:
Wat vrat je dan? Haring met slagroom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen ik wel zwanger was vond ik ze nog steeds smerig
quote:
Kiwi'squote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee![]()
mandarijntjes![]()
tot week 20 dan..daarna at ik niet zo heel veel meer
ik ook en ik ben boos...quote:
ik ben niet boosquote:
gruwelijk, voor een tender die we toch niet gaan krijgen, moet ik nog een last minute wijziging doen... daar gaat mijn vroege weekendquote:
Maar niet die van pgr!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je bent er wel van je volle zak afgekomen en je hebt naar een grote doos gegraaid...
Omdat de fabrikanten anders niets verkopen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
waarom is al dat kerst-eten nou zo lekker
Ik lees: gruwelijk, onzinnige last minute wijziging, geen vroeg weekend, veel werkquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gruwelijk, voor een tender die we toch niet gaan krijgen, moet ik nog een last minute wijziging doen... daar gaat mijn vroege weekend
![]()
![]()
![]()
was dat het enige maar... nu open ik mn planning... is de file corrupt geraakt en kan ik alles weer gaan aanpassen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de fabrikanten anders niets verkopen.
Een ijsrots?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
ik doe niks meerbehalve eten koken dan
![]()
Had ik me heel slim richting de bank gedweild, kon ik mooieven uitrusten.... Niet he?!dingdong, de deurbel... Sander met een ijsrots or whatever
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
zit je lekker aan het water, schat?
goed gelezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lees: gruwelijk, onzinnige last minute wijziging, geen vroeg weekend, veel werk![]()
Balen man
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Bij Gamma hebben ze een treinset, inclusief spoor, voor in de kerstboom
Een Shinkansen onder de boom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wist wel dat ik een boom moest hebben!!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Geeft niet, ik snap er alleen niets vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed gelezensorry zit een beetje vast in jargon hier...
idd balen, maar ja moet het ermee doen hea...
Ja, lach maar, sommigen hier vinden dat vast geweldigquote:
Bijna! Hij lijkt er niet op en is voor IN de boom. Er IN!quote:
Ze hebben er zeker ook nog een schaaltje bitterballen bij geregeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
Nog een meeting, godskolere, waarom op vrijdagmiddag
Het kreng kost alleen wel 34,95quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef Fha het volgende:
Ik wist wel dat ik een boom moest hebben!!!
quote:
En daar ging mijn thee over mezelf heenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ze hebben er zeker ook nog een schaaltje bitterballen bij geregeld
Jeumigquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Het kreng kost alleen wel 34,95![]()
Die voor onder de boom is maar 7,99
Ik heb mijn woonkamer er van de week voor omgegooidquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Fha het volgende:
[..]
JeumigNouja ik heb toch geen plek voor een boom dus dat scheelt weer
oja en het mag niet van Henry (een boom) maar dat is opzich niet iets waar ik rekening mee hou
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wel tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn woonkamer er van de week voor omgegooid
Bij mij kan de boom precies tussen de cd-kast en de bank staan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn woonkamer er van de week voor omgegooid
Toch niet met vieze natte voeten enzo hequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mja of een ijs-schots![]()
Nou de jongens zijn nu binnen (vriendje van Sander)
Ik heb van die katten die dan denken: EEN BOOOOM! IN de woonkamer! Fuck die kattenbakquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Fha het volgende:
JeumigNouja ik heb toch geen plek voor een boom dus dat scheelt weer
oja en het mag niet van Henry (een boom) maar dat is opzich niet iets waar ik rekening mee hou
Een colatruck dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In een kerstboom hoort geen trein.
De kat van mijn ouders geeft de boom alleen kopjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch niet met vieze natte voeten enzo he
[..]
Ik heb van die katten die dan denken: EEN BOOOOM! IN de woonkamer! Fuck die kattenbak
Maakt niet uit, ik snap het ook maar half...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik snap er alleen niets van
Helemaal fijn jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb van die katten die dan denken: EEN BOOOOM! IN de woonkamer! Fuck die kattenbak
nee schoenen uit en broekspijpen opgeroldquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch niet met vieze natte voeten enzo he
[..]
Die doet vast: bansaiiiiiiii *met vier poten tegelijk als flying squirrel de boom inquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
Helemaal fijn jamijn vorige kat ging altijd water drinken van de boom
![]()
Geen idee wat bolle zou doen eigenlijkEr in klimmen gok ik en dan heel onschuldig zijn als ik thuis kom en alles ligt aan gort
En dan een heleboel foto's van maken en dan naar mij sturen en dan plak ik ze op de muur en dan heb ik alsnog een boomquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Onze kerstboom gaan we de 17e halen, zodat met J's verjaardag de boom staat
En natuurlijk ook met de meet
En ondertussen schrijf ik kerstkaartjes
Dat liedje staat gewoon op mijn kerst mp3-cd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Holidays are coming. Holidays are coming
Hihihihi preciesquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
Die doet vast: bansaiiiiiiii *met vier poten tegelijk als flying squirrel de boom in
(die vervolgens omvalt door het overweldigende gewicht van de leukste kerstboomversiering OOIT)
* LovelyLady zingt mee... Alwwwaaayyss coocoocolaaaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Het lijkt verdorie wel alsof je het goed voor elkaar hebt, schoon huis, spelende kindertjes, kerstkaartjes aan het schrijven...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
nee schoenen uit en broekspijpen opgeroldIk heb toch niet voor katsekut gedweild
Onze kerstboom gaan we de 17e halen, zodat met J's verjaardag de boom staat
En natuurlijk ook met de meet
En ondertussen schrijf ik kerstkaartjes
Jij lijkt steeds zo op DMquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Met zo'n lachje:quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihihi preciesHij wilde gewoon de mooiste piek ooit zijn
![]()
Eigenlijk moet ik glitter mascara kopen voor in zijn snorharen en wimpersquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
Met zo'n lachje:voor het glitter-effect
Vergeet zijn staart nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik glitter mascara kopen voor in zijn snorharen en wimpers![]()
Maar ik ben bang dat hij dan de hele dag rondjes om zichzelf gaat draaienquote:
Dat zei ik ook al in de vorige!!!quote:
goed idee... ga hier iedereen maar eens voorzien...quote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in de vorige!!!En toen maakte hij een gemeen grapje over mij scherp houden op mijn vrije dag
Ik wil helemaal niet scherp zijn op mijn vrije dag
In je UIquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, waar zit hem de gelijkenis?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in de vorige!!!En toen maakte hij een gemeen grapje over mij scherp houden op mijn vrije dag
Ik wil helemaal niet scherp zijn op mijn vrije dag
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
Hou je vast hoor.... : MORGEN EN ZONDAG OOKquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een soortgelijke UI gehad?
* suikertaartje flikkert van haar stoelquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Hou je vast hoor.... : MORGEN EN ZONDAG OOKwoaaaaaaah
![]()
![]()
Dat was dus ook mijn reactie vorige weekquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje flikkert van haar stoel
* MPG vangt suikertaartje opquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje flikkert van haar stoel
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen die het verhaal van Joses en Maria kennen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen die het verhaal van Joses en Maria kennen
of Piswingsquote:
Nee, dat zegt hij nou nooitquote:
Je snapt dat ik je nu gewoon keihard uitlach heh?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:41 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik speciaal naar kantoor gereden om daar gaan te werken........
Werk ik eens aan een echt bureau![]()
Met veel ruimte om mijn toetsenbord heen![]()
![]()
Flikker ik als eerste een glas cola om
![]()
pwnquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:41 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik speciaal naar kantoor gereden om daar gaan te werken........
Werk ik eens aan een echt bureau![]()
Met veel ruimte om mijn toetsenbord heen![]()
![]()
Flikker ik als eerste een glas cola om
![]()
Nee.quote:
quote:» Dit topic is gesloten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |